مجله اینترنتی پاسبون

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بهینه سازی مصرف کارمایه داخل خانه ها اگرچه موضوع مهمی بوده اما اندوه از لفظ سازندگان و هم از طرف نهادهای مسئول، تک غفلت واقع شده است. با این حال آنطور که مدیرکل معماری و ساختمان معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران اخبار کرد، صبر است شناسنامه انرژی برای بناء ها تهیه شده و نیز تسهیلاتی بی قراری بوسیله سازندگانی که نیکوترین سازی کاربرد انرژی را رعایت می کنند داده شود.

مهدی صالحی، مدیرکل معماری و خانه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران درباره این با ره گفت: دو برنامه از سال گذشته در ماخذ نیکوترین سازی مصرف انرژی در ساختمانی ها درون حال عقب شدن است، نخست اینکه شناسنامه انرژی برای ساختمانی ها تمهید شود که تو نهایت این موضوع منتهی می شود به عرضه برچسب انرژی، چرا که ساختمان هم به عنوان یک رخت مانند طولانی کالاهای تولیدی دیگر نیاز به برچسب کارمایه دارد اما تو حالی که در آمارها عنوان می شود که ۴۰ درصد آلودگی محیط مربوط به ساختمان هاست تاکنون تدوین ضوابط برچسب انرژی در این اماکن مغفول مانده است.

وی افزود: از همین رو قرار بر این شد که بوسیله سمت صدور برچسب کارمایه داخل ساختمان ها لول شود که زیرساخت لازم برای آن شناسنامه انرژی ساختمان حیات بنابر این تمهید شناسنامه انرژی بوسیله عنوان مرام سال ۱۳۹۹ اداره کل ساختمانی تو نظر محزون و به این منظور از سال گذشته زیرساختهایی هم آماده شد. پیاده شدن این اساس باید مبنای علمی آن اتمام می شد که با پذیرش مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان تصحیح جدید، عملاً این موضوع ادا و بر زمینه آن ساختمان ها به سه گانه دسته انشعاب شد، در رده مقدمه ساختمان هایی که حداقل ها را در مصرف نیکوترین انرژی رعایت کرده، رده دوم ساختمان هایی که حد متوسط را تکریم و تو نهایت ساختمان هایی که حداکثر استفاده نیکوترین از کارمایه را تکریم می کنند راحتی گرفت.

صالحی درباره کنف های شهرداری و دولت از ساختمان هایی که نیکوترین سازی مصرف انرژی را تکریم می کنند، اقرار کرد: از سال گذشته با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت راه و شهرسازی و زیبایی مهندسی ساختمان حکم مشترکی شروع شد که مبحث شناسنامه کارمایه مسکن ها آغاز شود، این دستور کار مراحل انتها را هنگام می کند اما با وجود تصویب هنوز ابلاغ نشده است. زیرساخت ها برای این موضوع در حال تکمیل شدن بوده و پیش دماغ این است که نصف دوم امسال به ساختمان ها شناسنامه کارمایه داده شود.

از سوی دیگر با اجازه از شورای قصبه تهران قرار شد در بودجه سالانه شهرداری، ۱۰ درصد کاستن داخل عوارض برای مسکن هایی که طراحی آن بوسیله نوعی باشد که بوسیله وزن متوسط یا حداکثری بهینه سازی استعمال انرژی برسند، لحاظ شود. در واقع به دنبال این هستیم که این موضوع در قانون مصوب مجلس به عنوان مطالبه شهرداری از دولت لحاظ شود چرا که درون طریق هم آمده اگر دستگاهی بتواند با اقدامات خود صرفه جویی تو مصرف کارمایه به حیات آورد، نوبت باید یارانه ای پرداخت کند از همین رو شهرداری این تقلیل را پیشاپیش به مردم می دهد و سپس به عقب این می رود که از دولت پس بگیرد.

مدیرکل معماری و ساختمان معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران تو پاسخ به این سوال که نیکوترین سازی کاربرد انرژی تو ساختمان ها چه میزان از نفع جویی را به وجود می آورد گفت: عزم شانس بر این است که بوسیله نوعی با بحث حامل های انرژی به جانب واقعی سازی ارزش ها برود، اکنون یارانه زیادی از سوی نوبت برای گاز و صاعقه صیقل می شود و درون این شرایط شاید بهترین سازی مصرف کارمایه ظهور آن چنانی نداشته باشد اما بوسیله نظر می رسد که محاکمه کلان درون نهایت به سمت بهترین سازی می جوی. بنابر این داخل وضعیت فعلی شاید درون بازه ۵ تا ۱۰ ساله هزینه های آن برگردد اما اگر ارزش ها واقعی شود داخل بازه زمانی کوتاهی تأثیر خویشتن را خواهد گذاشت. از لفظ دیگر اکنون اندوه مسکن هایی داریم که با وجود اینکه هیچ اجباری در مبحث بهینه سازی مصرف انرژی وجود ندارد، خودشان برای برندسازی شخصی خویشتن استفاده بهترین از انرژی را رعایت می کنند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز کارشناسان می گویند با توجه بوسیله جمعیت ۱.۳ میلیارد نفری هندشمار یک میلیون تک عفونت کرونا نسبتا پایین است، اما این رقم در ماه های آینده با انجام بیشتر آزمایش و بیدار آمدن فشار بیشتر به نظام مراقبت های بهداشتی که بی قراری اینک به آستانه اشباع رسا است، تکثیر خواهد یافت.

پاندمی کرونا درون هفته های اخیر در هند از بزرگترین شهرها به مناطق حومه ای و شهرهای عرشه گسترش یافته است و این ناحیه با متعاقب قاعده گذاشتن روسیه به رده سومین تو میان کشورهای بیشتر تک بیماری گویا است.

مقامات این هفته محدودیت های جدیدی اعلام و نواحی قرنطینه جدیدی را درون چندین قریه تعیین کرده اند، از یکسره در ایالت عمدتا روستایی بیهار تو شرق هند و منطقه صنعتی بنگلور در جنوب هند که موارد بیماری در آنها بلندی گرفته است.

ولی مقامات در اعمال قرنطینه و نگهداشتن آدم درون خانه ها بوسیله مشکل برخورده اند.

هند روز جمعه ۳۴۹۵۶ عفونت جدید را اخبار کرد و به این نظام احصائیه کل موارد کرونا بوسیله ۱۰۰۳۸۳۲ تک و شمار اجل های ناشی از آن بوسیله ۲۵۶۰۲ مورد روان است.

آمریکا و برزیل که انباشتگی هایشان کمتر از یک سوم انباشتگی هند است- بوسیله زیبایی با ۳.۶ میلیون و ۲ میلیون مورد تو رده های مقدمه و دوم شیوع استراحت دارند.

متخصصان همه گیرشناسایی می گویند هنوز هند احتمالا ماه ها با چسبیدگی به اوج شیوع کرونا بور دارد.

پاندمی کرونا که در چهار ماه گذشته هند را درنوردیده است، کمبودهای متعددی را در نظام نگهداری بهداشتی این ناحیه که سال ها دستخوش کمبود بودجه، پزشک و تخت بیمارستانی است، آشکار کرده است.
از ماه ها پیش شاهد پراکندن شایعه هایی با محوریت معرفی فناوری شارژ ۱۰۰ وات از سوی شیائومی بوده ایم، ولی هیچگاه یک از این یقین ها تاکنون ته رنگ حقیقت به خویشتن نگرفته اند. در ماه فوریه ی گذشته (بهمن و اسفند ۱۳۹۸) یکی از مدیران اجرایی شیائومی در مصاحبه ای متاخر به پیش روی نکاتی درمورد چالش های آویشن جستار وتوسعه بوسیله قصد نظریه کردن دست یابی بوسیله فناوری شارژ نوک تیز ۱۰۰ وات پرداخت. پهلو اساس اطلاعات فاش شده ازسوی افشاگری مورداعتماد، شیائومی ته توانسته است راهی برای تولید فناوری شارژ ۱۰۰ وات دست واضح نرم. پیاده شدن اساس گفته های این افشاگر، قطعات موردنیاز بخاطر این فناوری وارد وهله ی تولید انبوه شده اند.

سخت ادوات موردنیاز برای تولید فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات شیائومی که احتمالا درنهایت با نام Super Charge Turbo معرفی می شود اخیرا در کارخانه های فاکسکان بوسیله مرحله ی تولید انبوه رسیده اند و جریان تولید آن ها همچنان ادامه دارد. افشاگر مذکور به نعوظ نکته سنج تر، تاریخ آغاز تولید انبوه قطعات را ماه گذشته ی میلادی اخبار می یواش. اگر همگی چیز طبق برنامه پیش برود و دشوار خاصی پیش نیاید، شیائومی ماه آینده ی میلادی (مرداد و شهریور ۱۳۹۹) فناوری جدید خود را رونمایی خواهد کرد.

افشاگری که این اطلاعات را اعلام کرده با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه ی اجتماعی ویبو شناخته می شود. او درون پستی دیگر نوشته است شیائومی روی فناوری شارژ سریع بی سیم هم به رخ مجزا حکم می نرم. Digital Chat Station داخل پست خود می نویسد فناوری شارژ بی سیم جدید شیائومی «به شکلی نپخته» سریع است. درحال حاضر مطمئن نیستیم که این گفته چه معنایی دارد و فناوری شارژ بی سیم شیائومی دستگاه ها را با چه توانی شارژ می کند. به علاوه فعلا نمی دانیم مقدماتی گوشی هوشمند شیائومی با شارژ سیمی ۱۰۰ وات یا شارژ بی سیم متاخر قرار است در چه زمانی معرفی کردن و عرضه شود. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این بن دارید؟زومیت را درون شبکه های اجتماعی دنبال کنید:اینستاگرام توییتر یوتیوب تلگرامبیشتر بخوانید:ریلمی فردا فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات خویشتن را معرفی کردن می کندرونمایی رسمی از طراحی وان پلاس نورد درون ویدئویی جدیداپل به کاربران آمریکایی آسیب دیده از Batterygate خسارت پرداخت می کندتیزر لنوو لیجن پدیدار شد؛ نمایشگر ۱۴۴ هرتز و شارژ نوک تیز ۹۰ واتاوپو A12s با نمایشگر ۶٫۲ اینچ و دوربین دوگانه رونمایی شد
برخی از کارمندان آمازون در حساب کاربری توییتر خویشتن نوشتند که یک ایمیل هشدار مرتبط با اپلیکیشن تشنج تاک از باهم اتحاد کردن ستاندن کرده اند. تو متن ایمیل گفته شده حیات که آن ها دیگر نباید از جهش تاک داخل گوشی های هوشمند خود استفاده کنند. درواقع آمازون از کارمندان خواسته بود که درون گوشی هوشمند با دسترسی به ایمیل سازمانی، از تیک تاک کاربرد نکنند.

متن ایمیل هشداری که برای کاربران آمازون ارسال شده بود، اولین کود در نیویورک تایمز منتشر شد. در قدری از ایمیل نوشته شده بود: «اپلیکیشن تیک تاک به تفکر تهدیدهای امنیتی دیگر در دستگاه های موبایلی که به ایمیل آمازون دسترسی دارند، مشروع نیست». در ایمیل هشدار به کارمندان گفته شده بود که هرچه کندرو تر اپلیکیشن را از گوشی هوشمند خود پاک کنند، ولی اذن ی دسترسی به سرویس تیک مو ازطریق مرورگر کامپبوتر یا لپ تاپ هنوز به آن ها داده می شد.آمازون چندی پیش یک بنر تبلیغات آنلاین در تیک تاک خریداری کرده بود

پس از گستردن داستان ایمیل ها، آمازون بیانیه ای صادر کرد که به نوعی ارسال پیام اعلام خطر را یک لغزش اقرار می کرد. در بخشی از بیانیه گفته شد: «ایمیلی که امروز صبح به برخی از کارمندان ارسال شد، درنتیجه ی یک اشتباه بود. درحال مجهز ما هیچگاه تغییری داخل سیاست های خویشتن درون قبال اپلیکیشن جنبش تاک داخل دیدن نداریم». در ادامه سخنگوهای شرکت هیچگاه پاسخی بوسیله پرسش رسانه ها پیرامون علت رخساره دادن چنین اشتباهی ارائه نکردند.

سخنگوی تیک مو تو نفوذ کردن به رخدادهای پیش آمده به رسانه ها گفت:امان کاربران در مهم ترین اولویت تشنج تاک راحتی دارد. ما کاملا به حریم خصوصی کاربران خود کفالت دار هستیم. اگرچه آمازون پیش از ارسال ایمیل هیچ تماسی با ما نداشت و هنوز برهان نگرانی آن ها را متوجه نیستیم، از هرگونه گفت وگویی استقبال می کنیم. ما می توانیم درباره ی هر مشکل احتمالی با آن ها مذاکره کنیم تا بوسیله آویشن موجودی امکان ادامه ی فعالیت در جامعه ی پریدن تاک را بدهیم. ما به این عارضه سرافرازی می کنیم که میلیون ها آمریکایی از تیک تاک برای تفریح و سرگرمی، الهام دریافت و رابطه با یکدیگر کاربرد می کنند. به علاوه، کارمندان و پیمانکارهای هنگفت آمازون که در دوران همه گیری تو خط افضل قرار داشته اند و کاربر تشنج تاک هستند، ما را مفتخر می کنند.



جستن تاک مادون مالکیت شرکت چینی بایت دنس قرار دارد و از زمان فاتحه فعالیت، چیره به جذب کاربران زیاد زیادی، خصوصا داخل قسمت قسمت کردن های سنی نوجوان و بالغ درون ایالات متحده شده است. در خلال درگیری هایی که بین گره و ایالات متحده روز بوسیله روز شدیدتر می شود، پاسبان های هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات اعتقاد دارند جستن تاک بوسیله خاطر ماهیت مالکش، تهدیدی بخاطر امنیت ملی کشور بوسیله احصائیه می رود. سال گذشته، گند ایالات متحده استفاده از پریدن تاک را درون گوشی های مستخدم ممنوع اعلام و اپلیکیشن را یک تهدید سایبری عنوان کرد. هفته ی گذشته نیز وزیر امور خارجه ی ایالات متحده، مایک پمپئو، درون مصاحبه ای گفته بود که غرض به ممنوع اعلام کردن اپلیکیشن های چینی، خصوصا پریدن تاک دارد. البته او هیچ دوره ی زمانی مشخصی برای پیاده سازی تصمیم سابق الذکر اعلام نکرد.مقاله های مرتبط:تیک مو با کار بزرگ ممنوع شدن تو ایالات متحده روبه رو استمدیرعامل ردیت: جوهر TikTok متشابه انگل است

پریدن تاک درحال حاضر انتقادها و فشارهای متعددی را در سرتاسر جهان تحمل می کند. هند که درگیری های شدیدتری با چروک دارد، اخیرا مصرف از برخی از اپلیکیشن های این سرزمین همچون تیک تاک را ممنوع اعلام کرد. هند یکی از مبصر ترین بازارهای مرام تیک مو بود. تو هفته ی گذشته نیز مدیران اپلیکیشن به تفکر یک عادت جدید نظارتی از دولت مرکزی چین در هنگ کنگ، تصمیم بوسیله توقف فعالیت درون آن منطقه گرفتند.

تیک تاک تاکنون به دفعات هرگونه ارتباط و ربط به حزب کمونیست چروک را تکذیب کرده است. آن ها اقدام های متعددی غم برای اثبات ادعاها انجام داده اند. بوسیله عنوان شهید احیرا مدیر باسابقه ی دیزنی، کوین مایر، بوسیله عنوان مدیرعامل تیک مو انتخاب شد. تیک تاک همچنین می گوید که داده های کاربران آمریکایی را داخل سرورهایی در همان کشور نگه داری می کند و فعالیتش تحت شیوه نظارت داده ی چین تراشیدن. آن ها در بیانیه ای نیز اعلام کردند که هیچ گاه داده ای را به خاطر التماس دولت چین پاک نکرده و نمی کنند.

هنوز مشخص ازاله که آمازون چه چالش هایی در مملکت ی زنهار با جهش مو داشته است. غول بازرگانی الکترونیک، تعدادی قرارداد با شانس ایالات متحده داشته و با برخی سازمان ها انبازی نزدیک دارد. البته آن ها چندی پیش یک بنر تبلیغاتی تو پریدن تاک سفارش دادند. دیگر غول های آمریکایی قرین اپل هم تاکنون از تیک مو بخاطر نمایش تبلیغات استفاده کرده اند.بیشتر بخوانید:مایکروسافت و گوگل با هدف ارائه وب اپلیکشن های بیشتر تو پلی استور انبازی می کنندآموزش صفر تا صد اپلیکیشن تشنج تاکاپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۲۲ مقصد)تعدادی از اپ های iOS به برهان شاق SDK فیسبوک با اختلال مواجه شدندزوم اپ؛ آیدی پی، سریع ترین خدمات بانکی را داخل جیبتان بگذارید
پزشکت روز گذشته گزارش سه ماهه ی فاتحه سال جاری را منتشر کرد. براساس اطلاعات عرضه شده، پزشکت در کشش سه گانه ماهه ی ابتدا همزمان با تکثیر کردن نبوغ های جدید بوسیله سرو خود، شاهد افزایش تعداد کاربران همچنین بوده است، بطوریکه تعداد کاربران این سرویس با رشدی ۱۵۰ درصدی در مقایسه با آخرین روزهای سال گذشته شمسی، از مرز نیم میلیون نفر گذر کرده است. ۹۱ درصد از کاربران متاخر پزشکت، جزو کاربران این اپلیکیشن در اکوسیستم اندروید هستند، حال آنکه ۹ درصد کاربران از آیفون های اپل به منظور بکارگیری پزشکت استفاده می کنند. 

البته باید به این نکته اشاره کرد که شتاب رشد تعداد کاربران و همچنین تعداد مشاوره ها در پلتفرم پزشکت با نزدیک شدن به روزهای منتهی به تابستان، کمتر شده است. می توان گفت که کاهش رشد تعداد کاربران پزشکت و نیز تعداد مشاوره های این سرویس ریشه داخل دو عامل دارد که درون ادامه بوسیله آن ها اشاره می کنیم. با نگاه بوسیله فاش میله ای تجمعی تعداد کاربران پزشکت طی بهار ۹۹ می توان به وضوح دید که تعداد کاربرانی که در فروردین ماه و شقه ی نخست اردیبهشت بوسیله جمع کاربران پزشکت افزایش می شدند بیش بیشتر از این تعداد داخل نصف ی دوم اردیبهشت و خردادماه است. این موضوع را می توان ذات درون بازگشت شرایط جامعه به حالت عادی اشاره کرد. از اواخر فروردین و مخصوصا از میانه های اردیبهشت ماه تماشاچی بازگشت قضیه امور به حالت قبل بودیم که این موضوع در کنار کم شدن توجه انسان به کرونا، بی ارتباط با کاهش نمو تعداد کاربران تو پزشکت نیست. این مسئله داخل تک افزایش تعداد پزشکان و مشاوران نیز در هویدا متجلی است، هرچند روند کاهش رشد تعداد پزشکان و مشاوران پزشکت در خردادماه ظاهر تر است. 

از مجموع نزدیک به ۶۱ هزار مشاوره ی ثبت شده خلال بهار سال ۹۹، بیش از ۴۹٫۲۸۵ مشاوره ی مظفر عمل شده است. از حدود ۵۰هزار مشاوره ی موفق، ۲۵ درصد رایگان بوده و در باقی موارد کاربران در ازای دریافت مشاوره ضایع ویزیت پرداخت کرده اند. حدود ۱۵ درصد از مشاوره های ایفا شده همچنین موفق به جلب رضایت کاربران نشده و پزشکت تو راستای دعوت رضایت این کاربران هزینه ی مشاورده را مسترد کرده است. از میان مشاوره های رایگان، ۵۰ درصد بصورت متنی انجام شده و مشاوره ی ویدیویی همچنین کمتر طرفدارترین سنخ مشاوره بوده است. از میان پزشکان و مشاوران فعال در پزشکت، به ترتیب پزشکان عمومی، روانشناسان و متخصصان تویی زیادترین خواستگار را داشته اند. بیشتر بخوانید:فهرست تمام ودیعه های اینترنت موبایل عزب ازطریق وب سایت سزاوار سرزنش مشاهده استالتهاب مقدار در بازار موبایل همچنان امتداد داردهمه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۷ تیر ۹۹]وزارت صمت: سیاق واردات گوشی هوشمند بالای ۳۰۰ یورو هیچ تغییری نکرده استواردات و رجیستر گوشی هوشمند بالای ۳۰۰ یورو بوسیله کشور ممنوع است [اطلاعیه متاخر انجمن واردکنندگان اضافه شد]
هواوی و سامسونگ بیش از هر شرکت دیگری در بازار گوشی های تاشدنی (Foldable) فعالیت کرده اند و فرم فاکتور محصولات آن ها تفاوت هایی رادیکال با یک دیگر دارد. سامسونگ پارسا است تا شدن گوشی ها به سمت داخل بهترین نوع نقشه کشی برای آن ها است؛ اما هواوی دیدن متفاوتی دارد. سامسونگ تاکنون گوشی های تاشدنی گلکسی فولد و گلکسی Z فلیپ را رونمایی کرده که گرچه تفاوت های زیادی با بی آرامی دارند، اما هر دو به سمت درون تا می شوند. درحالی که میت X و میت Xs هواوی به سمت بیرون تا می شوند.



گفته می شود سامسونگ می خواهد درون نسل بعدی گوشی های تاشدنی خود همچنان به نقشه کشی نسل ابتدا پا بند بماند. بنابراین گلکسی فولد ۲ که بوسیله تری رسانه ها از آن با نام گلکسی Z فولد ۲ یاد کرده اند، فرمی مانند به کتاب خواهد داشت و برخی بهبودها نسبت به گلکسی فولد ۱ به خود خواهد نظر. با این حال آن طور که به نظر می رسد هواوی می خواهد فرم فاکتور گوشی های تاشدنی خود را تغییر دهد. مقابل معلومات فاش شده، گوشی تاشدنی بعد اینده هواوی به سمت داخل تا خواهد شد.

تاکنون چند وعده تماشاگر اشاره شدن به گوشی جدید هواوی با صیت میت ایکس ۲ بوده ایم، با این حال چینی ها به تازگی پتنت جدیدی ثبت کرده اند که به موبایلی با شهرت هواوی میت وی (Huawei Mate V)اشاره می بطی ء. نام گوشی به شکل غیرمستقیم، طراحی متفاوت آن را نسبت بوسیله میت X و میت Xs مدال می دهد.



حرف V تو نام گوشی تاشدنی جدید هواوی احتمالا اراده دارد نشان دهد که این گوشی همچون کتاب بسته می شود. ثبت شدن پتنت جدید به ۲۸ آوریل ۲۰۲۰ (۹ اردیبهشت ۱۳۹۹) برمی گردد و این یعنی هواوی تصمیم خود را خلال چند ماه اخیر گرفته است.

انتظار می رود چینی ها در حول و حوش ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) گوشی تاشدنی جدید خود را رونمایی کنند. شکی نداریم که هرچه به پاییز نزدیک نم شویم، مقیاس معلومات فاش شده از هواوی میت V بیشتر خواهد شد. گوشی های تاشدنی عموما نرخ زیادی دارند؛ باید ببینیم که درنهایت قیمت گوشی هواوی میت V چقدر تعیین می شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت در این زمینه چیست؟بیشتر بخوانید:اپل از روش ویژه ای برای ساخت نمایشگر انعطاف پذیر آیفون تاشدنی استفاده می کنداطلاعات بیشتری از گوشی های جدید سری Q ال جی منتشر شدتاریخ معرفی وان پلاس نورد احتمالا برای ۳۱ مقصد تعیین شده استشیائومی دو گوشی جدید با دوربین های ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی می سازدگوشی تاشدنی بعد اینده سامسونگ Galaxy Z Fold 2 نام دارد
ASGHیکیOOOON از ویژگی های دوست داشتنی گوگل ویژگی جست وجوی حیوانات به صورت سه بعدی است و این شرکت در تازه ترین اقدامش، امکان جست وجوی سه مربوط باینده دایناسورها را همچنین به فهرست موجوداتی افزوده است که قابلیت جست وجو دارند. داخل همین زمینه، گوگل با بهره گیری از فناوری واقعیت افزوده، ۱۰ دایناسور نامی عصر ژوراسیک را به این فهرست تکثیر کرده است و کاربران می توانند با جست وجوی نام آن ها، تخیل بهتری از شکل ظاهری این موجودات ماقبل تاریخ پیدا کنند.مقاله های مرتبط:با پروژه واقعیت افزوده گوگل می توانید حیوانات را به خانه خویشتن بیاوریدواقعیت افزوده بوسیله جستجوی گوگل افزایش می شود

ویژگی جذاب جست وجوی حیوانات با کمک واقعیت افزوده از سال گذشته بوسیله گوگل اضافه شد و حالا موجوداتی مانند سگ، گربه، خرس و عنکبوت بوسیله صورت سه مربوط باینده در نتایج این سواری جست وجو به عرضه درمی آیند. چندی پیش نیز، معیار هایی از ناسا و مقیاس های آناتومیک و بیولوژیک بوسیله این فهرست اضافه شدند و اینک در ابتکاری ترین اقدام گوگل با باهم اتحاد کردن همدستی های یونیورسال و امبلین و لودیا، امکان جست وجوی دایناسورها همچنین فراهم شده است.

همدستی یونیورسال در این پروژه از این نظر اهمیت دارد که این شرکت فیلم سازی به زودی تصویربرداری از تازه ترین فیلم مجموعه ی دنیای ژوراسیک را داخل انگلستان از طریق می گیرد؛ فیلمی که استراحت است درون سال ۲۰۲۱ اکران شود.

بخاطر بهره گیری از این قابلیت، آیپد خواه آیفون یا گوشی اندرویدی شما باید با فناوری واقعیت افزوده سازگار باشند. در گوشی های اندرویدی، ضربان وجو باید ازطریق مرورگر یا اپلیکیشن گوگل و در iOS باید ازطریق سافاری و کروم ارتکاب شود. تمثال سه بعدی دایناسورها برازنده با جایی که استراحت است به ارائه دربیایند، امکان کوچک و بزرگ شدن نیز دارد. کاربران iOS برای استفاده از این ویژگی حتما باید جست وجو را درون مرورگر موبایلخود عمل دهند و این امکان در نسخه ی دسکتاپ مرورگرها کوشا نیست.

دایناسورهایی که در حال مهیا امکان جست وجو دارند، عبارت اند از: تیرانوسوروس رکس (تی رکس)، ولوسی رپتور، تریسراتوپس، اسپیناسوروس، استگوساروس، براکیوساروس، آنکیلوساروس، دیلوفوسور، ترانادان و پاراسارولوفوس. درضمن، داخل اندروید با استفاده از اپلیکیشن‎های دوربین واقعیت افزوده و در iOS با معاون اسکرین رکوردینگ، امکان ضبط ویدئویی تصویر دایناسورها نیز فراهم است.بیشتر بخوانید:آلفابت همکاری کانادایی تولیدکننده عینک واقعیت افزوده را می خردمشخصات بیشتری از هدست واقعیت افزوده اپل هویدا شدعینک واقعیت افزوده سامسونگ درون پتنتی متاخر رؤیت شدابزار گوگل مبتنی بر واقعیت افزوده بوسیله کاربران درون حفظ بور گذاری مدنی کمک می کندفیلترهای AR AR اینستاگرام پویاتر می
پژوهشی جدید نشان می دهد احساسات تنهایی با تفاوت های عمده در نحوه ی ارتباطات مغز مرتبط است و بر دیدگاه ما درباره ی دوستان و آشنایان و افرادی تأثیر می گذارد که هرگز آن ها را دیدار نکرده ایم. اگرچه این مطالعه، معاینه ی کوچکی است، در اوضاع واحوالی که بیشتر جهان در قرنطینه و فاصله گیری اجتماعی بوسیله سر می برد، بینشی بوسیله موقع درباره ی اثرهای احساس تنهایی فراهم می نرم.

پژوهشگران ازطریق تجزیه و تحلیل نکته سنج اسکن های fMRI نشان دادند هرچه فرید تنهاتر باشد، این احتمال بیشتر است که عاطفه کند دوستان و آشنایان دورتر هستند و ازنظر الگوی فعالیت مغز، این ارتباطات اجتماعی (ارتباطات دور و نزدیک) از هم تمایز شدنی زدودن.

درحالی که می دانیم روابط مدنی نزدیک برای صلح و صفا مان مفید است، دانشمندان کاملا نمی دانند این روابط چگونه خود را در مغز مدال می دهند. یافته های جدید می تواند به پرکردن برخی از این شکاف ها در بینش کمک یواش و شاید به متد هایی برای مدیریت بهتر احساسات تنهایی و انزوا منجر شود. پژوهشگران در مقاله ی خویشتن گزارش می کنند:ظاهرا مغز اجتماعی اطلاعاتی درباره ی دسته های مدنی طاسی و نیز خلط به خویشتن نگه داری می بطی ء. علاوه براین، نتایج یادشده به این گمان اشاره می کند که عاطفه مزمن نداشتن ارتباط اجتماعی مقدور است به لباس خودنمایی عصبی تنهاتر منعکس شود.

مطالعه ی متاخر بر تقدیر مرکزی قشر پیش پیشانی (MPFC) متمرکز است. این منطقه از مغز همان منطقه ای است که درون آن، ذهن ما براساس مقیاس نزدیکی، نقشه ای از حلقه های اجتماعی مان را نگه داری می کند. افرادی که بیشتر احساس انزوا می کنند، معمولا شکافی میان خودشان و دیگران احساس می کنند که تو فعالیت MPFC منعکس می شود.

از شریک شدن کنندگان در این آزمایش ها خواسته شد روی ۱۶ فرد مختلف تمرکز کنند: خودشان، پنج دوست خواه اعضای خانواده، پنج نفر از آشنایان و پنج بی نظیر نامی. درحالی که عدد آن ها را پژوهشگران زیرنظر داشتند، آن ها درباره ی احساس خود از انزوا و نمونه درک نزدیکی خویشتن به هریک از افراد گزارش می کردند. هنگام فکرکردن درباره ی افراد نزدیک، اسکن های MPFC نشان می انصاف فعالیت عدد داوطلبان مشابه زمانی بود که آن ها درباره ی خودشان خیال می کنند.مقاله های مرتبط:تنهایی چگونه بر مغز و بدن تأثیر می گذارد؟سه برحه از عمر که درون آن انسان بیشترین احساس تنهایی را داردتنهایی در دوران قرنطینه؛ فناوری چگونه به ما دستیار می کند؟

الگوی فعالیت مغزی حاصل از فکرکردن به خود و افراد نزدیک مثل بود. این شباهت برای افرادی که خود را تنهاتر وصف می کردند، کمینه معلوم بود؛ یعنی اختلاف میان الگوهای فعالیت مغزی برای خود و سایرین بزرگ تر بود. نه عزب این مورد، بلکه الگوهای روابط نزدیک بیشتر شبیه الگوهای مربوط به آشنایان و افراد نامی بود و افراد خارج از خویشتن همه بوسیله صورت یک طاس بودند و قابل نمره نبودند.

البته باید تو نظر گرفت این بررسی علاوه بر اینکه افراد بخشی را شامل می شد، دقیقا نشان نمی دهد چگونه این شکاف خود و دیگران در پندار مغزی رخساره می دهد و آیا این امر ناشی از احساس تنهایی است خواه اینکه انزوا به نشانی نتیجه ای از این موضوع صورت می دهد. این یکی از بنیان هایی است که مطالعات آینده می توانند آن را بررسی کند.

در حال حاضر، این معاینه جزئیات مهمی درباره ی این موضوع ارائه می دهد که ارتباطات اجتماعی چگونه بوسیله فعالیت مغز مرتبط می شود. افزون براین، نتایج یادشده بر اهمیت چیزی تأکید می کنند که پژوهشگران آن را پیوندهای ضعیف تر می خوانند؛ یعنی روابط دورتر از دوستان زیاد نزدیک. درواقع، دوستانِ دوستان ما و آشنایان و کسانی که آن ها را نمی شناسیم، در حس بهزیستی ما مؤثرند. در این دوران فاصله گیری اجتماعی، فقدان این روابط فرسوده تر با افرادی که خارج از محدوده ی نزدیک ترین دوستان ما قرار دارند، مقدور است بیش از تصور ما ازنظر اشتی رسا ما وقار داشته باشد.

در حال حاضر، بسیاری از ما ربط بسیاری کمتری با حلقه های اجتماعی وسیع تر خود داریم. آندره کورتنی، روان شناس دانشگاه استنفورد می گوید: «درحال از مشت دادن پاره اضافی از این روابط هستیم و این امر می تواند تا حدودی دلیل این مسئله باشد که چرا گواه افزایش تنهایی هستیم.»

نتایج این پژوهش درون نامه ی JNeurosci منتشر شده است.بیشتر بخوانید:چرا سن اعضای بدنمان امکان پذیر است از خودمان بیشتر باشد؟تنهایی چگونه کنار عدد و بدن تأثیر می گذارد؟مردی که براثر آسیب مغزی نمی تواند اعداد را ببیندآب مروارید؛ علائم، دلایل، انواع، تشخیص، پیشگیری و گونه درمانکم خونی؛ علائم، دلایل ابتلا و متد های درمان
برای مدتی است که ایرپاد پرو به روزرسانی جدیدی دریافت نکرده حیات که درنهایت اپل برای هدست های بی سیم خویشتن نیز آپدیتی البته با انفراد های نامشخص عرضه کرده است. متاسفانه مشخص زدودن که آپدیت جدید چه ویژگی هایی به ایرپاد پرو افزایش می کند خواه چه ایراداتی برطرف شده اند.

بااین حال، برای مدتی می شد که کاربران از عملکرد ضعیف حالت نقض نویز محیط کوشا (Active Noise Cancellation) یا موارد دیگر به اپل گزارش می فرستادند. به همین علت، حدس خورده می شود که بوسیله روزرسانی جدید در جهت برطرف خلق ایرادات ذکرشده توسط کاربران عرضه شده است.

علاوه بر موارد زبر ، برای مدتی می شود که افشاگران از ظن نمایش قابلیت های جدید بخاطر ایرپاد پرو در iOS 14 اطلاع می دهند. احتمالا بوسیله روزرسانی جدید شامل بخشی از کدهای مورد احتیاج برای استعداد های متاخر ایرپاد پرو خواهد حیات. یکی از این استعداد ها برای ارائه صوت به رخساره سه بعدی یا فراگیر (Surround) است که امکان ردیابی اصوات را به طرز ای بهتر بوسیله کاربر نمایش می دهد.

درحال فراهم به روزرسانی جدید برای دارندگان ایرپاد پرو عرضه شده است و در صورتی که نصب شود، نسخه بطی ء ابزار را به 2D27 ارتقا می دهد. داخل صورتی که تامین نیستید آپدیت جدید را دریافت کرده اید یا نه ازطریق مراحل عرشه می توانید از شهود خواه عدم ستاندن آپدیت جدید مطلع شوید:مطمئن شوید که ایرپاد بوسیله مایه مبتنی پیاده شدن iOS همواره استبه تقدیر تنظیمات دستگاه برویدبه قسمت General برویدبه قسمت درباره دستگاه یا About برویدگزینه ایرپاد را تفویض کنیدنسخه درنگ ادوات را ضربت کنیددرصورتی که ورژن نرم افزار 2D27 باشد آخرین به روزرسانی را شهود کرده ایدمقاله های مرتبط:جعبه گشایی و مطالعه ایرپاد پرو اپلتوانایی ثبت ضربان قلب و سطح اکسیژن خون به ایرپادزهای آینده اپل می آید؟

اگر از دارندگان ایرپاد پرو هستید و آپدیت جدید را اخذ کرده اید از تغییرات بوسیله وجود آمده تو نرم افزار یا عملکرد ایرپاد پرو ما و دیگر کاربران را مبدا سازید. آیا آپدیت جدید توانسته باگ های گزارش شده توسط کاربران را برطرف سازد؟بیشتر بخوانید:توان های Spatial Audio برای صدای فراگیر و تغییر خودکار مایه به ایرپادز می آیندبرنامه آزمایشی ایکس باکس وان امکان فعال کردن قابلیت صوتی DTS:X هدفون را حاضر می کندگلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو احتمالا ماه آینده معرفی کردن می شوندمشخصات هدفون سونی WH-1000XM4 پدیدار شدپاناسونیک مقدماتی ایرباد طولانی بی سیم خود را روانه میدان اروپا می کند