مجله اینترنتی پاسبون

برای مدتی است که ایرپاد پرو به روزرسانی جدیدی دریافت نکرده حیات که درنهایت اپل برای هدست های بی سیم خویشتن نیز آپدیتی البته با انفراد های نامشخص عرضه کرده است. متاسفانه مشخص زدودن که آپدیت جدید چه ویژگی هایی به ایرپاد پرو افزایش می کند خواه چه ایراداتی برطرف شده اند.

بااین حال، برای مدتی می شد که کاربران از عملکرد ضعیف حالت نقض نویز محیط کوشا (Active Noise Cancellation) یا موارد دیگر به اپل گزارش می فرستادند. به همین علت، حدس خورده می شود که بوسیله روزرسانی جدید در جهت برطرف خلق ایرادات ذکرشده توسط کاربران عرضه شده است.

علاوه بر موارد زبر ، برای مدتی می شود که افشاگران از ظن نمایش قابلیت های جدید بخاطر ایرپاد پرو در iOS 14 اطلاع می دهند. احتمالا بوسیله روزرسانی جدید شامل بخشی از کدهای مورد احتیاج برای استعداد های متاخر ایرپاد پرو خواهد حیات. یکی از این استعداد ها برای ارائه صوت به رخساره سه بعدی یا فراگیر (Surround) است که امکان ردیابی اصوات را به طرز ای بهتر بوسیله کاربر نمایش می دهد.

درحال فراهم به روزرسانی جدید برای دارندگان ایرپاد پرو عرضه شده است و در صورتی که نصب شود، نسخه بطی ء ابزار را به 2D27 ارتقا می دهد. داخل صورتی که تامین نیستید آپدیت جدید را دریافت کرده اید یا نه ازطریق مراحل عرشه می توانید از شهود خواه عدم ستاندن آپدیت جدید مطلع شوید:مطمئن شوید که ایرپاد بوسیله مایه مبتنی پیاده شدن iOS همواره استبه تقدیر تنظیمات دستگاه برویدبه قسمت General برویدبه قسمت درباره دستگاه یا About برویدگزینه ایرپاد را تفویض کنیدنسخه درنگ ادوات را ضربت کنیددرصورتی که ورژن نرم افزار 2D27 باشد آخرین به روزرسانی را شهود کرده ایدمقاله های مرتبط:جعبه گشایی و مطالعه ایرپاد پرو اپلتوانایی ثبت ضربان قلب و سطح اکسیژن خون به ایرپادزهای آینده اپل می آید؟

اگر از دارندگان ایرپاد پرو هستید و آپدیت جدید را اخذ کرده اید از تغییرات بوسیله وجود آمده تو نرم افزار یا عملکرد ایرپاد پرو ما و دیگر کاربران را مبدا سازید. آیا آپدیت جدید توانسته باگ های گزارش شده توسط کاربران را برطرف سازد؟بیشتر بخوانید:توان های Spatial Audio برای صدای فراگیر و تغییر خودکار مایه به ایرپادز می آیندبرنامه آزمایشی ایکس باکس وان امکان فعال کردن قابلیت صوتی DTS:X هدفون را حاضر می کندگلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو احتمالا ماه آینده معرفی کردن می شوندمشخصات هدفون سونی WH-1000XM4 پدیدار شدپاناسونیک مقدماتی ایرباد طولانی بی سیم خود را روانه میدان اروپا می کند
  • ۹۹/۰۴/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی