مجله اینترنتی پاسبون

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

یک شرکت تحلیلی با صیت BCN Retail که داده های مربوط بوسیله خرید یومیه ی دوربین های دارای لنزِ قابل تعویضِ بدونِ آینه داخل ژاپن را جمع آوری می کند، آمار خودش از ماه آوریل سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده است. این آمار که هم فروش حضوری و هم آنلاین را دربرمی گیرد، نشان می دهد که مصیبت دنیاگیر کووید ۱۹ به چه میزان درحال نابود کردن بازار دوربین است.

آمار BCN Retail از ماه گذشته، یعنی ماه مارس مدال می داد که متاسفانه، فروش دوربین نسبت به بازه ی زمانی مثل درون سال قبل ۵۰ درصد سقوط کرده است. اینک به نظر می رسد این طور کاهشی تنها نخست ماجرا بوده است. ارقامی که BCN Retail از ماه آوریل سال ۲۰۲۰ منتشر کرده، مشعر از افت تقریبا پنجاه درصدی فروشِ دوربین های یادشده نسبت به ماه قبل است و این میزان از فروش، تنها با ۲۶٫۱ از محصولات فروخته شده داخل ماه آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی انطباق می کند.

اگرچه کاهش فروش مسئله ای نگران کننده است، اما شرکت ها انتظار چنین رخدادی را داشتند؛ کانن داخل آخرین گزارش مالی خودش اعلام کرد که پیش بینی می بطی ء اوضاع پیش از سازگاری این شرکت با وضعیت بدتر شود. همچنین، نیکون اعلام کرده بود که به دلیل شیوع مداوم ویروس همه گیر کرونا، گرایش دارد فروش محصولات به میزان اضافی کاهش پیدا بطی ء.مقاله های مرتبط:CUSP؛ سریع ترین دوربین دنیا با توانایی ثبت ۷۰ تریلیون فریم در هر ثانیهسونی نخستین حسگر دوربین مهیا به هوش مصنوعی دنیا را رونمایی کرد

برضد گزارش ماه قبل، BCN Retail در آمار متاخر اطلاعاتی را ارائه نمی کند که نشان دهد فوجی فیلم هنوز درحال نمو است یا خیر؛ فوجی فیلم تنها شرکتی حیات که در ماه مارس، تسهیم خودش از بازار دوربین را درقیاس با سال گذشته تکثیر داده بود. بااین حال، آمار شرکت تحلیلی یادشده بخاطر ماه آوریل، آشکار می سازد که کانن، المپوس و سونی برای کسب تسهیم بیشتری از میدان ژاپن، تقریبا تنها با ۸ درصد تفاوت سهم هنوز درون حال رقابت هستند.

همچنین، تسهیم تک مورد دوربین ها از راسته تو ماه آوریل تقریبا دست نخورده باقی مانده است و تنها تعداد بیشتری از دوربین های کراپ مناسب قیمت، هوشیار سواد دهکده میوه پرفروش شده اند. کم وبیش همچون ماه های قبل، دوربین EOS M50 کانن درون صدر جدول فراغت گرفته است؛ میزان a6400 سونی، دو دوربین المپوس Pen E-PL9 و OM-D E-M10 Mark III و M100 کانن، تقریبا ۵ رتبه ی مقدم را دراختیار دارند. محصول بدیع بااطلاع این حوزه، دوربین فوجی فیلم X-T100 است که موفق شده در لیست ده دوربین پرفروش جاخوش کند.

ارزش به روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای سودا مناسب و آگاهانه ی انواع دوربین عکاسی نیاز دارید را داخل بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه پهلو مشخصات فنی دقیق دوربین های کانن، نیکون ، پاناسونیک، سونیو دیگر برند ها، امکان مقایسه ی دو خواه چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.مشاهده لیست قیمت دوربینبیشتر بخوانید:پنتاکس جزئیات دوربین APS-C DSLR و سه لنز جدید را اعلام کردکاهش ۴۵ درصدی عرضه گوشی های نوکیا به راسته داخل پی همه گیری کووید 19سونی احتمالا ژوئن امسال دوربین بدون آینه فول فریم جدیدی را معرفی می کندسهم مایکروسافت اج از بازار مرورگرها همچنان تکثیر می یابدمدیرعامل AMD ادعا کرد: سهم زیاد از ۵۰ درصدی پردازنده های رایزن درون میدان صنف ای
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، احمد حمزه زاده، یک شنبه ۲۸ اردیبهشت در میتینگ شورای اسلامی دهات تبریز اظهار کرد : امروز ۷۵ میلیون اشتغال در دنیا در سربزرگی است و بسیار از ۳۰ هزار نفر درون استان که درون میراث فرهنگی فعالیت می کردند کرونا با مشکلات متعددی روبه رو کرده است.  

وی ادامه داد: یکی از مرمت های مهم میراث فرهنگی تعمیر ۸ ماهه بازار «ایکی قاپیلی» وجود که انجام پذیرفت.  

حمزه زاده تصریح کرد: ۹۵ درصد از عرصه یک چهارم رشیدی آزاد شده و ۵ درصد باقی مانده نیز امیدواریم تملک شود تا پس از اکتشاف و احیا به انسان تبریز نمایش شود.   آشنایی با باغ ائل گلی (خسرو گلی) - آذربایجان خاوری

وجود برخی تناقض ها میان شهرداری و میراث فرهنگی 

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری آذربایجان خاوری بود فدایی تناقض ها میان شهرداری و میراث فرهنگی موجب شعاع استفاده افراد سودجو دانست و افزود: مطالعه بافتن تاریخی ولایت تبریز درحال انجام است تا مشکلات در این زمینه نیز برطرف شود.  

وی گفت: ۲۵ پروژه از این تعداد در تبریز است و ۵۵۰۰ میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری داخل اساس گردشگری در تبریز است. ۳۱ پروژه هتل سازی در استان درحال اجرا است که ۱۷ عدد از آنها در تبریز درحال ایفا است.  

حمزه زاده اظهار کرد : از مصوبات شورای شهر تو تدوین امانت های حمایتی برای گردشگری و تخفیفات در مذاکره ارائه پروانه پیدایش هتل تشکر می کنیم و به اطلاع می رسانم که امروز ۴ هتل پنج هنرمند و ۷ پروژه ۴ ستاره در استان درحال ساخت است.  

۶۴ رشته صنایع دستی در تبریز فعال است

وی پافشاری کرد: ۶۴ رشته صنایع دستی در تبریز فعال است که هنرمندان درون این مبنا ها فعالیت می کنند، ۱۵۰ واحد کارگاهی و نمایشگاه درون ورودی تبریز درحال اجرا است که تا ۱. ۵ سال آینده بهره برداری می شود.  

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری آذربایجان خاوری گفت: این راسته در زمینه خرید و معرفی فعالیت خواهند کرد.  

۷۰۰ آژانس به قیافه تخصصی تورهای خارجی را بوسیله ایران می آورند

مدیرکل میراث فرهنگی تصریح کرد: ۷۰۰ آژانس بوسیله رخساره تخصصی تورهای خارجی را به ایران می آورند و اگر جوایز صادراتی برای آنها تو دید بگیریم موجب اغوا گردشگران برای حضور در تبریز می شود.  

حمزه زاده گفت: تبریز دهکده جهانی فرش دستبافت هست که لازم است یکی از میادین را با المانی مشخص برای فرش درون نظر بگیریم.  

وی اظهار کرد : ارسی هایی که توسط شهرداری ایجاد شده باید در سواد ارسی های کشور ثبت شود.  

حمزه زاده تصریح کرد: از وزیر میراث فرهنگی التماس کرده ایم باغ یا پارک ائل گولی را در لیست بناهای ثبت جهانی قرار دهیم.  

وی گفت: پروژه های مشارکتی میراث فرهنگی و شهرداری در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم بودجه های مناسبی از بودجه ملی گرفتن کنیم.
به گزارش همشهری آنلاین سرهنگ قدمی مهتر پلیس راه مازندران تو گفت و گو با خبرنگار دسته استان های حلقه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:محورهای چالوس و هراز فردا جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه بوسیله اقتضای شرایط ترافیک یک طرفه خواهند شد.

او با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا فردا از کرج بوسیله مرزن آباد ممنوع است، افزود: آمد و شد انواع ابزار نقلیه از شایسته کردن ۱۸ فردا تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به کرج یک طرفه می شود.

سرهنگ قدمی گفت:پایه هراز روز جمعه ساعت ۱۶ از تهران به سمت شمال بسته و از ساعت ۱۸ تا ۲۲ تردد از آب اسک به جانب تهران یک طرفه خواهد شد.
ادخال کامیون بوسیله هراز ممنوع است
سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: آمد و شدانواع کامیون و کامیونت از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه نیز تو این محور ممنوع است.

او از رانندگان خواست با پاسداری قوانین تربیت و رانندگی و سرعت مطمئن در جاده های ارتباطی مازندران تردد کنند.

سرهنگ قدمی گفت:ترافیک امروز در جاده های مازندران پرحجم و فصیح و سطح جاده ها نیز خشک است.

مهتر پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس رویه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه بهره آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.
بخاطر ابتیاع شلنگ شاید قیمت های متفاوتی درون سایت های مختلف ببینید و این باعث می شود داخل ذهن شما سؤال ایجاد شود که مغایرت این دامین ها در چیست؟ چرا تو سایت قدم .com  کم ارزش تر از شرکت دیگری است؟

 چرا ارزش دامنه در شریک شدن های متنوع متفاوت است؟

آیا می شود به هر سایتی برای خرید دامنه اعتماد کرد؟

بخاطر خرید دامنه چه نکاتی باید تک توجه باشد؟

و دیگر سوالاتی که طی سودا دامنه با آن مواجه هستید.

این سوالات امروزه بسیاری از کاربران دنیای وب که رفتار به راه اندازی سایت سندیت با آن مواجه هستند و داخل لمحه ابتیاع دامنه با این سوالات رو به رو می شوند. ابتدا صبا هاست قصد دارد تا توضیحاتی در تماس با روند ثبت دامنه در رجیسترارها یا همان ثبت کنندگان دامنه به شما ارائه دهد و سپس به تجسس دلایل فروش دامنهو دامنه ارزان بپردازیم.

 دامنه چیست ؟

قدم یا همان دامین درواقع اسم سایت شما است، برای مثال domain مربوط بوسیله سایت زومیت شلنگ zoomit.ir است و این آدرس فقط متعلق به این شریک شدن است و هیچگاه شرکت دیگری قادر بوسیله خرید یا تسلسل کردن این دامنه نیست. همچنین آدرس وب سایت نیز همان صیت دامنه است.

شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که آیا می شود گام را برای همیشه به اشتهار و برای خودمان به ثبت برسانیم. جواب این سؤال نه است! درواقع هیچ دامنه ای از سمت هیچ شرکتی داخل دنیا موجود نیست که انقضا نداشته باشد و بخاطر همیشه و تا ابد ثبت شده باشد. اصولا شرکت های ارشد دامنه خود را ۵ خواه ۱۰ ساله ثبت خواه تسلسل می کنند.

شما هم می توانید در صباهاست دامنه خود  را ۱ تا ۱۰ ساله خریداری یا تسلسل کنید. توجه داشته باشید که دامنه های با پسوند ir را می توانید حداکثر تا ۵ ساله ثبت کنید.فروش قدم کم قیمت

نکته ای که باید بدانید این است که یک موسسه مرکزی به شهرت ICANN وجود دارد که طولانی دامنه های موجود درون دنیا را ساماندهی می کند. همه قدم هایی که داخل جهان ثبت می شود تو این سازمان ثبت و ساماندهی می شود.

رجیسترار ها (Registrar) یا همان مشارکت های ثبت کننده دامنه مجوز ثبت قدم را از سازمان ICANN اندوهناک اند.

همه انبازی های رجیسترار خارجی هستند و باید پرداخت دلاری بخاطر ثبت دامنه داشته باشیم اما به دلیل بایکوت ایران، امکان صیقلی دلاری را شهروندان ایرانی ندارند.

بوسیله همین دلیل انگیزه داخل ایران آدم با گام های خویشتن را از روال شرکت های هاستینگ خریداری کنند.

سایت ها یا شرکت های ایرانی که کار ثبت دامنه عمل می دهند رابط بین رجیسترار و شما هستند. چنانچه سایت های هاستینگ را بررسی کنید متوجه می شوید که قدم ها قیمت های متفاوتی دارند. یکی از موجب های این جریان این است که امکان پذیر است هر شرکتی با یکی از ریجسترار ها کار کند و قیمت دامنه در رجیسترارهای متنوع متفاوت است.

این شرکت ها باتوجه به قیمت طولانی شده شلنگ و دادرسی های قیمت گذاری و حاشیه نویسی سودی که برای خویشتن در نظر می گیرند قیمت دامنه را مشخص می کنند. نبودن مستخدم که روی نرخ دامنه بازرسی داشته باشد، باعث شده که تفاوت نرخ بین شریک شدن های هاستینگ مختلف وجود داشته باشد.

مواردی که داخل پشته گفته شد مربوط بوسیله شلنگ های بین المللی است. سرود از دامنه های بین المللی همان دامنه های .com و .net و .org  و …. به غیر پسوند.ir  است که برای خرید دامنه باید پرداخت ارزی یا دلاری انجام بدهید. گام با پسوند . ir که به آن ها شلنگ ملی بی قراری گفته می شود توسط ایرنیک که سازمانی دولتی است سازمان دهی می شوند.

مرکز ثبت شلنگ .ir که به آن ایرنیک گفته می شود با آدرس اینترنتی www.nic.ir است. برای فروش گام با پسوندهای .ir  خواه .co.ir  یا .ac.ir یا … ابتدا باید تو ایرنیک ثبت نام کرده و شناسه ایرنیک ستاندن کنید.

شاید بااطلاع این جریان شده باشید که دامنه .ir  تو سایت ایرنیک قیمتش بیشتر از شرکت های نماینده ایرنیک است. دلیل این است که ایرنیک شلنگ را به نمایندگانش متجاوز مفت برنده از سایت خودش می دهد و با این توضیحات نمایندگان ایرنیک یا همان شرکت های هاستینگ می توانند شلنگ را از خود ایرنیک ارزان تر بدهند.

 درون حال فراهم یکی از پایین ترین بها های دامنه را در ایران صباهاست عرضه می دهد قدم مفت را از چه سایتی خریداری کنیم

شما باید در حین ابتیاع گام از سایت های اینترنتی حتما بررسی کنید که آن سایت اینماد داشته باشد. نیز شما می توانید از طریق خویشتن سایت enamad اقدام به بررسی نماد الکترونیک سایت مربوطه داشته باشید. پس درون لمحه خرید قدم از سایت های مختلف حتما enamad  آن ها را چک کنید.

نکته مهم دیگر که باید در دیدن داشته باشید این است که شرکت هرچه معتبرتر و شناخته شده پر حرارت باشد بهتر است.

قضیه مهم بعدی این است که باید توجه کنید که شریک شدن خواه سایت ثبت کننده دامنه باید به نام شما قدم را ثبت نرم. مقاطعه بنیادی دیگر برای بررسی این است که هر زمان که شما نیاز داشتید گام را بوسیله شرکت دیگری نقل مکان کنید، کد انتقال گام را براحتی بوسیله شما بدهند تا شما بتوانید دامنه را بوسیله شرکت های دیگر نقل مکان کنید.

اگر شرکتی این موارد را داشت و توسط اینماد یا ستاد ساماندهی و ... تأیید شده حیات و دامنه را ارزان ارائه می کرد، بدون تردید دامنه را از آن ها خریداری کنید.

 بیشتر بخوانید:سودا دستگاه حضور و غیاب پی انگشتی و نمره چهرهدوزشاپ؛ جایی برای خرید سرگرمی های سودمندوام بدون ودیعه و فوری در وب سایت قرضهخسارت سه میلیاردی کرونا بوسیله مقداد آی تی در کمینه از سی روزبورس لرن؛ تحلیل و استراتژی معاملاتی بورس و بازارهای مالی، ساده اما قدرتمند
اپل در آیفون های چند سال گذشته ، فناوری خاصی با شهرت لمس سه اتیه (3D Touch) به کار برده وجود که به واسطه ی آن می شد با واردکردن تنگ کردن به ورق نمایش، کارهای خاصی انجام قسط. آیفون SE نسل دوم همچون دیگر آیفون های پیشرفته ی اپل از فناوری 3D Touch پشتیبانی نمی نرم. اهالی کوپرتینو تلاش کرده اند برخی از نبوغ های لمس سه گانه بعدی را در قالب فناوری جدید با معروفیت هپتیک تاچ (Haptic Touch) به آیفون های مدرن بیاورند؛ با این حال، هپتیکتاچ در آیفون SE عیب مهمی دارد و آن هم به بخش نوتیفیکیشن ها برمی گردد.

اپل از زمان معرفی آیفون XR تصمیم گرفت استعمال از قابلیت لمس فشاری موسوم بوسیله 3D Touch را کنار بگذارد و به مصرف از هپتیک تاچ روی بیاورد. بوسیله لطف قابلیت هپتیک تاچ، می توانید به جای واردکردن تنگ کردن به نمایشگر، انگشت خودتان را مدت بیشتری از حالت عادی روی آن نگه دارید تا به برخی از قابلیت های لمس سه بعدی دسترسی پیدا کنید.

در گوشی های آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو می توانید با نگه داشتن انگشت خویشتن روی نوتیفیکیشنی خاص، طولانی متن آن را مشاهده کنید. برای مثال، اگر نوتیفیکیشنی از توییترروی صفحه معین شود و انگشت خودتان را بخاطر چند وقت روی آن نگه دارید، متن کامل توییت به نمایش درمی آید و تا اینکه بوسیله برخی قابلیت ها همانند جواب دادن به توییت و حتی لایک کردن آن دسترسی پیدا می کنید. حال که آیفون SE 2020 به شکل تقریبا عریض ای دراختیار کاربران قرار گرفته، بهتر از قبل می توانیم با فردی های مختلف آن آشنا شویم. بر همین اساس، به نظر می رسد گوشی میان رده ی جدید اپل از نبوغ هپتیک تاچ برای نوتیفیکیشن ها و صفحه ی قفل پشتیبانی نمی یواش. 



قابلیت هپتیک تاچ داخل آیفون های جدید اپل

داخل آیفون SE اگر در حالت معمولی نوتیفیکیشنی جدید دریافت کنید، می توانید با نگه داشتن انگشت خود روی آن، جزئیات کاملش را ببینید؛ اما این امکان هنگام مشاهده ی نوتیفیکیشن در بخش Notification Center و ورق ی قفل برایتان وجود ندارد. بدین ترتیب، اگر بخواهید درون حصه Notification Center و صفحه ی قفل انگشتتان را روی نوتیفیکیشنی خاص نگه دارید، هیچگاه اتفاقی نمی افتد. برای اینکه بتوانید محتوای کامل را مشاهده کنید، می توانید انگشت خود را روی نوتیفیکیشن بکشید و گزینه ی View را انتخاب کنید. 

نخستین بار کاربران شبکه ی اجتماعی ردیت توانستند نبود استعداد هپتیک تاچ را تو بخش نوتیفیکیشن سنتر آیفون SE نسل دوم معین کنند. فردی در ردیت می نویسد: روز گذشته، گوشی آیفون SE را دریافت کردم و به سرعت متوجه شدم هپتیک تاچ تو بخش نوتیفیکیشن ها پشتیبانی نمی شود. تو هیچگاه جای دیگری ندیده ام انفراد به این دشوار بربخورد و آن را گزارش کند و تو هیچگاه یک از نقد و مطالعه های رسانه ها نیز به این موضوع اشاره نشده است. همچنین، هیچ یک از ویدئوهایی که مشاهده کرده ام، به پشتیبانی نشدن از هپتیک تاچ در جزء نوتیفیکیشن اشاره ای نمی درنگ. هپتیک تاچ هنوزهم بخاطر ایفا کارهایی همانند Peek and Pop (مشاهده ی اولیه ی بخشی از اپلیکیشن و سپس واردشدن به آن) و آیکون های ورق ی اصلی کاربردی است. باوجوداین، اگر در صفحه ی قفل یا بسرنوشت شوم دچار کردن Notification Center باشید و بخواهید از هپتیک تاچ مصرف کنید، هیچ اتفاقی نمی افتد. بدین ترتیب داخل صفحه ی قفل و بخش نوتیفیکیشن سنتر، نمی توانید انگشت خودتان را روی ایمیل نگه دارید تا آرشیو شود یا انگشتتان را روی پیامک نگه دارید تا امکان پاسخ دادن سریع به آن برایتان فراهم شود.

این نخستین وعده تراشیدن که در یکی از آیفون های جدید اپل چنین محدودیتی را گواه هستیم؛ زیرا آیفون XR نیز تو نخست امکان مصرف از هپتیک تاچ را با نوتیفیکیشن ها ارائه نمی داد؛ ولی اپل مدتی بعد ازطریق گستردن به روزرسانی نرم افزاری، این محدودیت را برداشت. ممکن است با خود فکر کنید امکان دارد اپل بخواهد این محدودیت را تو آیفون اس ای همچنین با به روزرسانی درنگ افزاری رفع کند؛ ولی خیال نمی کنیم چنین اتفاقی عارض دهد.مقاله های مرتبط:iFixit جزئیات قطعات قابل تعویض بین آیفون SE متاخر و آیفون 8 را منتشر کردآیفون SE 2020 به لطف خراش A13، کامل گوشی های اندرویدی را از رده بیرون می کندمقایسه عمیق آیفون SE خاندان دوم اپل با مهم ترین رقبای هم قیمت اندرویدی

براساس گفته های متیو پانزانیرو از خبرگزاری تک کرانچ، پشتیبانی نشدن از هپتیک تاچ داخل ورقه ی قفل و مدخل نوتیفیکیشن سنتر آیفون اس ای، دراثر وجود باگ خلق کردن نشده است. او می گوید اپل از مشیت چنین قابلیتی را در آیفون جدید قرار نداده است. بر همین اساس، نمی توانیم انتظار داشته باشیم انفراد یادشده ازطریق نشر به روزرسانی نرم افزاری رفع شود.

این ائتلاف درون نوع خود بیش نادیده به نظر می آید و حساب دان حلق چنانچه اپل نتواند چنین محدودیتی را ازطریق بوسیله روزرسانی نرم افزاری از بین ببرد. آیفون ۸ تو زمان عرضه بوسیله نوع دوستی از فناوری لمس فشاری 3D Touch پشتیبانی می کرد. این یعنی در آیفون SE خیر تنها از 3D Touch خبری نیست؛ بلکه قابلیت هپتیک تاچ نیز در گوشی قرار نگرفته است. برخی از قابلیت ها نظیر آنچه درون این مقاله به آن اشاره کردیم، ازطریق هپتیک تاچ ارائه نمی شود و به طور کلی در آیفون متاخر دردسترس نیست. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این وقوف چیست؟بیشتر بخوانید:اپلیکیشن Halide قابلیت پرتره آیفون 11 پرو را بوسیله آیفون SE 2020 می آوردکاربران فعال ماهانه اپل نیوز از ۱۲۵ میلیون نفر عبور کردفیس آیدی قادر بوسیله تشخیص چهره با ماسک نیستوارن بافتن می گوید تیم کوک زمانه ها به او کار با آیفون ۱۱ را آموزش داده استتیم کوک: آیفون SE کندرو تیز از کندرو ترین گوشی های اندرویدی است
مایکروسافت و کوکاکولا قراردادی پنج ساله صحه کردند که به نوعی مایکروسافت را به تأمین کننده ی حقیقی نرم افزار برای کوکاکولا تغییر می کند. مقابل قرارداد، برند نامی نوشیدنی به مدت پنج سال از سرویس ابری مایکروسافت آژور بخاطر فعالیت های تجاری خود استعمال می کند. به علاوه، کند افزار خدمات مشتری Dynamics 365 و سپرده ی اپلیکیشن های Office 365 هم طی همین قرارداد به سرویس های اصلی کوکاکولا تبدیل می شوند.

کوکاکولا، غول آتلانتایی صنعتی نوشیدنی، قبلا از درخت سرو های ابری شریک شدن های دیگر همچون آمازون و سیلزفورس برای کاربردهای اداری و تجاری خود استعمال می کرد. با قرارداد جدید، مدیریت و پشتیبانی تمامی کاربری های ابری آن ها برعهده ی ردموندی ها خواهد وجود. دو شرکت، هیچگاه اطلاعات جزئی از سازش های مالی و چگونگی جابه جای کوکاکولا از سرویس های کنونی به سرویس های ابری مایکروسافت منتشر نکردند.

مایکروسافت و کوکاکولا، قرارداد جدید خود را نوعی شراکت استراتژیک می نامند. مایکروسافت می گوید مدیران مرکز تماس کوکاکولا از این بوسیله پس ازآن از شعور مصنوعی موجود در Dynamics 365 روزی خواهند حیات. بوسیله عنوان شهید آن ها با بهره گیری از قابلیت های متعدد هوشمند درخت سرو مایکروسافت، توانایی اولویت دهی بهتر بوسیله چالش ها و نیازهای مشتری را پیدا خواهند کرد.مقاله های مرتبط:مایکروسافت چگونه ماهانه متجاوز از ۳۰ هزار باگ را در سرویس های خویشتن مدیریت می کند؟قرارداد باهم اتحاد کردن NBA و مایکروسافت برای ساخت درخت سرو پخش حی انحصاری سازی شده

کوکاکولا بخاطر مدیریت آویشن های کوچک خویشتن و تماس های درون معیار خرد، از مایکروسافت تیمز یکروز خواهد برد. به هرحال تعداد زیادی از کارمندان این شرکت آمریکایی همچنین زمان حال و به خاطر شرایط عصبی مربوط به اعصاب شیوع ویروس کرونا تو مسکن فقره می کنند. به علاوه، کوکاکولا از سرو Microsoft 365 Live Events برای رویدادهای ارائه در استاندارد بزرگ مانند رویدادهای پرگیر ای دیدار با کارمندان، استفاده خواهد کرد.

پیمان نامه جدید مایکروسافت با کوکاکولا، مسیر روبه نمو غول ردموندی را در دنیای فناوری هموارتر و سریع تیز می نرم. البته آن ها در ماه های گذشته و باوجود بحران اقتصادی تو سرتاسر جهان، شرایط مناسبی را امتحان کرده اند. جدیدترین آمارهای مالی ازسوی این شرکت نشان می دهد که وضعیت مایکروسافت در درآمدزایی، با رشد همراه بوده است. انتزاع گران پیش بینی می کنند که درآمد مایکروسافت بخاطر جزئی از جمله جاری به ۳۳/۹ میلیارد دلار برسد که نسبت بوسیله درآمد ۳۰/۶ میلیارد دلاری عزل مشابه تو سال گذشته، نمو خوبی را علامت می دهد. به علاوه، درآمد به ازای هر سهم نیز از ۱/۱۴ دلار در سال گذشته، احتمالا تا ۱/۲۸ دلار در سال جاری افزایش برملا خواهد کرد.

مایکروسافت علاوه به خشکی امدن کوکاکولا موفق بوسیله همکاری با چند راه اندازی رادیکال دیگر نیز شده است. جودسون آلتوف، معاون مبصر اجرایی مایکروسافت در بسرنوشت شوم دچار کردن Worldwide Commercial Business چند روز پیش اعلام کرد که قراردادهایی با NBA و همکاری خدمات مالی BlackRock هم امضا شده اند. به هرحال قراردادهای اخیر نشان می دهد که ردموندی ها علاوه به خشکی امدن کاربران عادی، مشتریان تجاری را نیز با مداقه بالایی هدف قرار داده اند تا نفوذ خود را در بازارهای ابری و همچنین درنگ افزارها و خدمات اداری، افزایش دهند.بیشتر بخوانید:آمار کاربران یومیه مایکروسافت تیمز به ۷۵ میلیون نفر رسیدبازی های PS5 و ایکس باکس سری X مقدور است بوسیله رخ پیش تخیل با ارج ۶۰ فریم برثانیه اجرا نشوندسرویس Xbox Game Pass اکنون بیش از ۱۰ میلیون کاربر داردگزارش عملکرد مایکروسافت تو سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۲۰ منتشر شددلیل نبود آستان تاندربولت تو سرفیس های مایکروسافت چیست؟
فناوری سوپاپ هوشمند کمینه کان (Camcon) با حذف میل سوپاپ و جایگزینی آن با عملگرهای الکتریکی امکان نظارت کامل و دقیق بر میزان هوای ورودی به پیشرانه را فراهم می کند. این شرکت نوپا تو ابتدا با تمرکز کنار توسعه ی این فناوری برای کاربرد در خودروهای سدان و خانوادگی امر خویشتن را آغاز کرد؛ اما در طول این مسیر، با تغییرجهت سرود دارد فناوری نوظهور خود را بوسیله پیشرانه های دیزلی مسبوق یواش.مقاله ی مرتبط:فناوری سوپاپ برقی

در سال ۲۰۱۸، تمرکز کم کان بر توسعه ی سوپاپ هوشمند برای مصرف درون پیشرانه ی خودروهای سواری معطوف بود. هدف این شرکت از به کارگیری فناوری جدید اعمال کنترل لحظه ای و دقیق پهلو معیار باز و سپرده شدن سوپاپ های ورود و خروج محیط در پیشرانه وجود که می توانست سبب بهبود کارایی و کاهش ترویج گازهای گلخانه ای شود. براساس ارزیابی های کم کان، مزایای فناوری جدید سوپاپ الکتریکی بوسیله حدی بود که می توانست دید خودروسازان بزرگ را به خود جلب بطی ء.

با ظهور خودروهای الکتریکی و هیبریدی و هیدروژنی آینده ی استفاده از فناوری های جدید داخل پیشرانه های بنزینی بوسیله خطر افتاد و فضای دنیای خودروسازی به سوی استقبال از خودروهای الکتریکی تغییر یافت. به علاوه، مصرف از سوپاپ الکتریکی و خلق تنظیمات بهینه روی آن سبب شد طیف وسیعی از متغیرهای مهندسی دراختیار مهندسان قرار گیرد. تعدد متغیرها همانند دما و سرعت و وضعیت کارکرد پیشرانه بوسیله معنای درنظرگرفتن سناریوهای بی شمار بخاطر بررسی حالات متنوع عملکرد سوپاپ ها است. همچنین، توجه رادیکال ی استعمال کنندگان بوسیله امکانات رفاهی درکنار سایر عوامل ذکرشده مشت به دست بی آرامی عدالت تا پروژه ی انقلابی کم کان با دشوار مواجه شود و این شرکت نتواند نظر خودروسازان ارشد را جلب کند.



شکست اولیه ی کمینه کان باعث نشد این همکاری نوپا مشت از تلاش بخاطر تحقق رؤیاهایش بردارد. این انبازی با تغییر استراتژی خود، به طورهم زمان در سه گانه مملکت ی مختلف مشغول فعالیت است. اولین زمینه ی فعالیت این همکاری پیدایش کیت های آماده برای پیشرانه های تحقیقاتی تک استوانه است که می تواند سناریوهای مختلف مهندسی را قرین سازی نرم. تو دومین عرصه و با ظهور جدی خودروهای الکتریکی سبک، کم کان توجه خود را بخاطر دخول به عرصه ی پیشرانه های دیزلی معطوف کرده است و قصد دارد از فناوری سوپاپ الکتریکی داخل خودروهای سنگین بهره ببرد. به عنوان ثالث زمینه ی فعالیت، کم کان با تشکیل گروهی از متخصصان هوش ساختگی سرود دارد فناوری سوپاپ الکتریکی را با فهمیدن مصنوعی و یادگیری سامان امتزاج نرم تا روند کالیبراسیون سوپاپ ها با سرعت و مداقه بیشتری انجام شود.کیت های سوپاپ برای پیشرانه های تحقیقاتی

ناچیز کان پس از ناکامی حاصل از تغییر روند صنعت خودروسازی، تلاش کرد محصولات خود را به شکلی دیگر دراختیار خودروسازان قرار دهد. این شرکت با تولید کیت سوپاپ الکتریکی برای پیشرانه های تک سیلندر تحقیقاتی که کاربرد فراخ ای در واحدهای تفحص و ترقی ی خودروسازان دارد، سعی می کند ظرفیت های این فناوری جدید را بوسیله نمایش بگذارد.



با مصرف از این فناوری تو مراحل ابتدایی ی مدل سازی پیشرانه، می استعداد الگوی بازو سپرده شدن سوپاپ ها را دگرگونی داد و بوسیله جای فرایند زمان به خشکی امدن و فرسوده کننده ی تعویض میل سوپاپ (میل بادامک) و باز و ودیعه کردن پیشرانه، استفاده از میل سوپاپ های مختلف را تنها با فشردن یک دکمه مثل سازی کرد. تو حال حاضر، اندک کان چیره شده فناوری جدید خود را در آزمایشگاه یکی از غول های خودروسازی وارد و سفارش هایی برای تجهیز دیگر آزمایشگاه ها دریافت کند.کنترل هوشمند سوپاپ برای خودروهای دیزلی سنگین

بعد از تبدیل رویه ی کم کان، زمانی که این همکاری بوسیله عقب خریدار برای فناوری خود بود، مسئولان این شریک ملتفت شدند بیشتر درخواست ها را سازندگان خودروهای وزین داده اند. مارک گاستیک (Mark Gostick)، مدیر بازاریابی کمتر کان، گفته است این شرکت درون ابتدا هیچگاه ایده ای برای به کارگیری فناوری سوپاپ های الکتریکی داخل خودروهای وزین دیزلی نداشت و آن ها تا اینکه به این موضوع خیال اندوه نکرده بودند. با این حال، پس از دریافت التماس های مکرر آن ها، متوجه شدند صنعت خودروهای وزین نیاز بیشتری به این فناوری دارد.

سازندگان خودروهای سنگین پایدار مانند سازندگان خودروهای خانوادگی زیرفشار راه اندازی های استاندارد بخاطر کاهش تولید آلاینده ها بسان گازهای کربن دی زنگ و NOX و ذرات معلق اند. بوسیله همین دلیل، همدستی ها مجبورند با استفاده از کاتالیزورها و سایر وضع های موجود گازهای خروجی از اگزوز را تصفیه کنند که این امر سبب افزایش وافر نفقه و افزایش وزن و کاهش فضا در خودروها می شود.

کم کان مدعی است با استفاده از فناوری IVT در خودروهای دیزلی می توان تا پیمانه زیادی حجم و وزن کاتالیزورها و در معلول آن هزینه های ساخت پیشرانه های دیزلی ارشد را کاهش عدل. با استفاده از کنترل هوشمند سوپاپ در پیشرانه می توان دمای کارکرد کاتالیزورها را کنترل کرد و درنتیجه، دمای مفید این تجهیزات را درون مقدر شدن عظمت از زمان های رانندگی داخل محدوده ی بهینه حفظ کردن کرد. اگرچه IVT نمی تواند انگیزه حذف کلی کاتالیزور شود، می تواند قطع و معادل ی این تجهیزات را تا کمیت زیادی کاهش دهد.



علاوه براین، کمتر کان اعتقاد دارد با استفاده از فناوری سوپاپ هوشمند دیگر به تجهیزات مربوط به ترمز پیشرانه نیازی محو که درون خودروهای وزین و اتوبوس ها استفاده می شود؛ در مقابل فناوری یادشده می تواند با حذف این ترمز حدود ۱۷۰ کیلوگرم از وزن خودرو بکاهد و درنتیجه ی تمام کاهش وزن ها با مصرف از فناوری کم کان، مصرف سوخت تا پیمانه یدکی کاهش می یابد.

مارک گاستیک متقی است اقتدار کاهش استعمال سوخت داخل خودروهای سنگین به واسطه ی استعمال از فناوری IVT کمتر از خودروهای سبک و موتور است؛ اما این فناوری قادر است حدودا ۵ درصد از مصرف سوخت خودروهای دیزلی بکاهد. هر خودرو وزین در طول عمر مفیدش حدود یک میلیون یورو هزینه ی سوخت خواهد داشت و با تو دیدن گرفتن این حقیقت می توان بوسیله نمونه ارزشمندی کاهش ۵ درصدی داخل مصرف سوخت پی برد. به عقیده ی کمکان، این شرکت هنوزهم می تواند راه خود را به راسته خودروهای اتومبیل بازکند؛ اما با توجه بوسیله این حقیقت که تولید خودروهای سنگین الکتریکی تو آینده ی نزدیک بعید است، این شرکت بازار خودروهای وزین را دوست داشتنی تر یافته است.تنخواه گذاری داخل هوش مصنوعی

دستیابی به تمام مزایای استفاده از سوپاپ های الکتریکی و اعمال کنترل تمام پهلو آن ها کاری بسیار دشوار و مبهم است. به طورکلی، سه گانه موضوع در فرایند کنترل سوپاپ ها مطرح است: زمان باز شدن و استاندارد بالاآمدن و زمان بسته شدن. برای به حداکثر رساندن بازدهی پیشرانه و کاهش حداکثری مدل مصرف سوخت و تولید آلاینده ها باید داخل کامل سرعت ها و وضعیت دمایی و کاری پیشرانه این سه عامل را مدنظر قرار داد و با بررسی دقیق خروجی ها به تنظیمات بهینه مشت یافت. این کار ساده به دید می رسد؛ ولی زمان و انرژی و مداقه زیاد اضافی لازم دارد.

علاوه بر آنچه گفته شد، باید متغیرهای دیگر نظیر کاربرد از دو سیلندر برای کاهش مصرف سوخت درون ترافیک ها و کنترل دمای پیشرانه و تنظیمات جهیز ناوبری برای نمره اولویت بوسیله منظور کاهش اشاعه گاز کربن مونواکسید در هوا های شهری خواه کربن دی اکسید در محیط های غیرشهری را نیز داخل نظر گرفت. برهمین مبنا، اندک کان استفاده از یواش افزاری با اتکا بر شعور مصنوعی را مناسب ترین سیاق برای دستیابی به بهینه ترین حالت عملکرد سوپاپ های هوشمند یافته است. بوسیله عقیده ی این شرکت، هوش مصنوعی می تواند سرعت کالیبراسیون را تا حد یدکی افزایش دهد و خروجی سناریوهای مختلف را گشایش بخشد.



مهندسان کمینه کان معتقدند با استفاده از هوش مصنوعی و شبکه ی تندخو می توان فناوری سوپاپ الکتریکی را بوسیله رخ دیجیتال کنترل کرد. با استفاده از این فناوری، کنترل نمونه پاشش سوخت و دخول هوا بوسیله محفظه ی احتراق به رخساره دیجیتالی امکان پذیر است. یادگیری ماشین مهندسان را قادر می سازد بدون صرف کردن زمان طولانی بخاطر آزمایش شرایط مختلف به حالت بهترین ی کارکرد پیشرانه دست یابند و تو مراحل پایانی با تجهیز خودرو به فناوری یادگیری ماشین، کارکرد بهینه ی پیشرانه تو هر حالتی تضمین خواهد شد. کم کان برای دستیابی به این هدف و نقشه کشی نرم افزار ویژه بخاطر کنترل سوپاپ ها بوسیله منابع مالی اضافی نیاز دارد و احتمالا درون آینده بیشتر به عنوان شرکت کند افزارمحور شناخته خواهد شد.

شریک اندک کان قصد دارد تولید ابکی افزار سوپاپ ها را از منحصر بیرون نرم و بوسیله تولیدکنندگان تامین اجازه دهد با تولید انبوه سوپاپ های الکتریکی دنیای خودروسازی را متحول کنند و کم کان با توسعه ی نرم افزار دیجیتال برای کالیبراسیون باریک بین سوپاپ ها، نقش خود را تو این حروف پررنگ تر خواهد کرد.بیشتر بخوانید:خودروی الکتریکی Xpeng P7 به زودی در چین ارائه می شودفورد موستانگ کبرا جت 1400 مخصوص مشق درگ رونمایی شدپورشه نسخه مفت قیمت تایکان را تولید می کنداولین تصاویر مفهومی از کراس اور برقی اسمارت منتشر شدمدل برقی MG5 استیت امسال در بریتانیا عرضه می شود
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، این غول صنعتی اسباب اثاثیه منزل، ماه پیش تو راستای اقدامات احتیاطی مقابله با همه گیری مستمر ویروس کرونا، کامل فروشگاه های خود را داخل بریتانیا و ایرلند موقتاً به روی مشتریان بست.

هواداران آیکیا از این اقدام استقبال کردند، اما دست بسیاری حزن از غذای عام فروشگاه های این شرکت، یعنی خسته ریزه سوئدی که انگار خرید کردن از این فروشگاه بدون آن صفایی ندارد، کوتاه می شود. ولی نیازی ازاله که هواداران بابت دوری از این ضعیف ریزه های لذیذ غصه بخورند، زیرا که آیکیا غرض گرفت دستور پخت محرمانه این خوراکی لذیذ را همرسان نرم که همه بتوانند آن را در بناء خودشان تهیه کنند.

این دستور پخت شش مرحله ای، روی کارتی شبیه راهنمای سوار کردن قطعات اسباب اثاثیه آیکیا که همراه با آن قطعات در جوانمردی خریداران فراغت می گرفت، چاپ شده است. طبق این کارت که دستور معتمد کردن سس خامه ای سوئدی مشهور آیکیا حزن در آن آمده است، اندوه کوفته ریزه و بی آرامی سس خامه ای آن، دارای هشت ماده تشکیل دهنده هستند.

لورنا لوریدو، مدیر مدخل غذاهای ملی این فروشگاه، می گوید: می دانیم که شاید فدایی ها برای درمانده ریزه ما قلب موجودی سبو شود بوسیله همین برهان برای آن هایی که بدشان نمی آید درون پخت و پز تنوعی ایجاد کنند، دستور پخت نمونه شوهردار آن را منتشر کردیم که با اجزایی که به آسانی در دسترس است، می توان آن را مستقر کرد. « خانه نشینی بغرنج است و می خواهیم دستیار کنیم اندکی آسان تر و دل پذیرتر شود.»

آیکیا تنها نام تجاری ای حلق که رخصت پخت محرمانه یکی از محبوب ترین خوراک های خویشتن را منتشر می نرم. اوایل ماه جاری، پرِتامنجا دستور پخت کلوچه های ترد شکلات بیگانه خویشتن را منتشر کرد. بیشتر بخوانید:

طرز تمهید شله زرد سهل خانگی | پرطرفدارترین دسر ایرانی در ماه رمضان طرز تدارک صبور | این وعده حلیم برنج را به سفره افطارتان بیاورید گونه تدارک مربای گوجه فرنگی داخل ۳۰ دقیقه طرز تمهید معلول پُخ | پیتزایی که وزیر ارتباطات برای دستور پختش عطیه گذاشت طرز تدارک پاستا | ماکارونی را با این سیاق جذاب تر مستحکم کنیم طرز تهیه سوپ سرماخوردگی | خوشمزه و مقوی برای مبارزه با ویروس کرونا مواد لازم برای کوفته ریزه سوئدی آیکیا (۴ نفر)

۷۵۰ گرم گوشت چرخ کرده گاو
یک عدد پیاز بسیار ریزشده
یک حبه سفر (خرد یا له شده)
۱۰۰ گرم آرد نان
یک عدد برز مرغ
۵ ملاقه غذاخوری شیر (پرچربی)
نمک و فلفل فراوان

طرز تهیه درمانده ریزه

۱- گوشت گاو چرخ کرده را با انگشت له کنید تا کلوخه ای نداشته باشد. پیاز متجاوز ریزشده، سیر، آرد نان و برز مرغ را اضافه و ممزوج کنید. شیر، نمک و فلفل را نیز اضافه کنید.

۲- مخلوط را به لباس گلوله های کوچک گرد درآورید. آن ها در بشقابی منزه صبر دهید، روی سندیت را بپوشانید و بگذارید دو ساعت در یخچال بماند (این کار باعث می شود خلال طبخ شکل خویشتن را حفظ کردن کنند).

۳- روغن را در ماهیتابه با گرمی متوسط داغ کنید. پس ازآن به آرامی خسته ریزه ها را تکثیر کنید و بگذارید همه طرف پایگاه قهوه ای شود.

۴- وقتی کوفته ها قهوه ای شدند، آن ها در قید مناسب فر استراحت دهید و روی ظرف را بپوشانید. ظرف را داخل فر مشتعل (۱۸۰ منصب سانتیگراد در فر معمولی خواه ۱۶۰ درجه سانتیگراد در فر پنکه دار) بگذارید و ۳۰ دقیقه دیگر بپزید.

 مواد لازم بخاطر سس قلم

کمی روغن
۴۰ گرم کره
۴۰ گرم آرد ساده
۱۵۰ میلی لیتر شیره سبزیجات
۱۵۰ میلی لیتر عصاره گوشت گاو
۱۵۰ میلی لیتر خامه غلیظ پرچربی
۲ ملاقه چای خوری سس سویا
یک ملاقه چای خوری خردل دیژون گونه تهیه خامه نامی سوئدی

۱- ۴۰ گرم عنف را درون ماهیتابه ای آب کنید. ۴۰ گرم آرد میسر را با آن مخلوط کنید و دو دقیقه تفت دهید. ۱۵۰ میلی لیتر شیره یا شهد زدن به سبزیجات و ۱۵۰ میلی لیتر عصاره گوشت را اضافه کنید و غصه چنان غم بزنید. ۱۵۰ میلی لیتر خامه پرچرب، ۲ قاشق چای خوری سس سویا و یک قاشق چای خوری خردل دیژون را اضافه کنید. بگذارید مرکب بوسیله جوش آید و بپزد تا غلیظ شود.

۲- وقتی سس آماده شد، آن را با سیب خاکی پخته شده با روش سلیقه تان (پوره قلم ای یا سیب خاکی ریز آب پز با پوست) گرایش کنید. نوش جان!
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، تعداد متورم شاگرد از مسمومیت با سفت برنج در سال ۱۳۹۷، ۱۸۴ نفر اعلام شده حیات که در مقایسه با آمار سال ۹۸، ۱۹ درصد کم بود.

بنا بر این گزارش، از کل متورم شدگان ناشی از مسمومیت با محکم برنج در سال گذشته ۱۴۴ نفرمرد و ۷۶ نفر زن بودند.

آلومینیوم فسفاد که از آن بخاطر ضد عفونی کردن و جلوگیری از آفت زدگی غلاتی در مقابل برنج تک استفاده قرار می گیرد، با اشتهار های تجاری مختلفی همچون کوئیک فوس (Quickphos) و سلفوس (Celphos) حیات دارد که درون ایران به معروفیت پایدار برنج مشهور است.

این قرص ظرف مدت ۳ تا ۴ زمانه سیستم تنفسی و بیرونی را دچار اختلال می کند و فرد بر پی مرگی دردناک می میرد. در صورتیکه فرد جماز برنج را بخورد خواه بوی آن را استشمام کند، دستخوش مسمومست می شود و چنانچه زهر از بدن وی بیرون نشود، مرگ وی حتمی خواهد حیات.

دلایل اصلی مسمومیت با منیع برنج عبارتند از: مصرف اشتباه درست موجود در برنج، مصرف قرص های قلابی توهم زا که دارای ترکیبات قائم برنج و یا خود قرص برنج هستند و مصرف برای خودکشی.