مجله اینترنتی پاسبون

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

AدستگاهیGHAROOOON از سامسونگ با عده نمونه SM-N986U تو آزمایش HTML5 سنجیده شده است؛ اما نکته بی سابقه در تک دشت همدستی کره ای، نسبت ابعاد نمایشگر آن است. وسیله آزمایش شده که ظن می رود گلکسی نوت ۲۰ پلاس باشد، از رزولوشن 1440p نصیب می برد.

درواقع رزولوشن معین شده گلکسی نوت ۲۰ پلاس به ۳۰۹۶ داخل ۱۴۴۴ پیکسل می رسد که مشابه آمار منتشرشده توسط تحلیلگران در گزارش های قبلی است. تو دیدن داشته باشید که گلکسی نوت ۲۰ دارای رزولوشن FHD خواهد بود؛ ولی نسبت ابعاد نمایشگر آن همانند نسخه ی پلاس است.

از نگاه کارشناسان و نیز باتوجه به نتایج آزمایش HTML5 نسبت ابعاد پرچم دار تبار اینده سامسونگ بوسیله ۱۹.۳:۹ می رسد که یعنی نسبت به گلکسی نوت ۱۰ با نسبت ابعاد ۱۹:۹ از نمایشگری کشیده پر حرارت مصرف می کند؛ البته در این ماخذ به کشیدگی نمایشگر سری گلکسی اس ۲۰ با نسبت ابعاد ۲۰:۹ یا آیفون ۱۱ پرو مکس با نسبت ابعاد ۱۹.۵:۹ نمی رسد.



درکنار نسبت ابعاد متفاوت درفش دار شناساندن نشده سامسونگ نسبت به گلکسی نوت ۱۰ پلاس، گلکسی نوت ۲۰ پلاس از نمایشگری با ابعاد بزرگ تر (۶/۸۷ اینچ) برخوردار خواهد حیات که بخشی از نوت ۱۰ پلاس با ابعاد ۶/۸ اینچ مبصر تر (در قطع ۲ میلی متر) است.مقاله های مرتبط:گلکسی فولد 2 پس از معرفی، با تأخیر کوتاهی نمایش خواهد شدافت ۱۳ درصدی فروش گوشی های پرچم دار داخل سه گانه ماهه اول ۲۰۲۰

شاید در نگاه اول، گلکسی نوت ۲۰ پلاس گوشی هوشمند بزرگی بوسیله نظر برسد؛ اما سامسونگ در حال ساخت محصولی دیگر به اشتهار گلکسی فولد ۲ با نمایشگر ۷.۷ اینچی است که در حقیقت ابعادی درون حد یک تبلت را دراختیار کاربر قرار می دهد. از نکات زیبنده توجه گلکسی فولد ۲ برخورداری آن از نمایشگری با نرخ ترمیم ۱۲۰ هرتزی و سازگاری با S S Pen.است بیشتر:بخوانید فهرست کامل گوشی های موبایل ستاندن کننده آپدیت اندروید 11تصویر جدیدی از ایسوس ROG Phone 3 منتشر شدهواوی تولید سری پرچم دار میت 40 را به تاخیر انداخته استهواوی تو آوریل ۲۰۲۰ به جایگاه مبصر ترین تولیدکننده گوشی هوشمند درون جهان مشت یافتنمایشگر آیفون های 12 پرو و پرو مکس از نرخ ترمیم ۱۲۰ هرتزی روزی می
رعشه حکم یکی از ایرادهای شایع درون خودروهااست که عوامل مختلفی می توانند سبب ابراز این مشکل شوند. از مهم ترین دلایل لرزش فرمان می توان بوسیله شکستگی قسمت قسمت کردن موتور، بالانس نبودن رینگ، شل بودن خم های چرخ و متروک شدن مفصل پلوس اشاره کرد، اما هیچ یک از این ایرادها نمی تواند عزب داخل طی فشردن پدال ترمز سبب لرزش فرمان شود. دلیل پا بر جا لرز فرمان هنگام ترمزگیری بروز عیب در دیسک های ترمز است. دیسک ترمز یک صفحه ی فلزی دوار است که ناموس آن بوسیله جنس و میزان خودرو رابطه دارد و توسط لنت ترمز احاطه شده است. خلال فشردن پدال ترمز، لنت بوسیله سطح دیسک ضیق واقف می نرم و این مالش سبب تولید گرما می شود. گرمای تولید شده باید بوسیله صورت یکنواخت داخل سطح دیسک توزیع و تهی سازی شود.

در طول زمان اصطکاک سبب می شود که سطح دیسک دچار فرسایش شود. کاهش ستبری و تاب برداشتن دیسک دو نتیجه ی اجتناب ناپذیر اصطکاک و تولید و تهی سازی گرما است. با اعمال ترمز داخل سرعت های بالا، در تماس لنت با سطح دیسک، صدا و لرزش خلق و این لرزش ازطریق اتصالات به فقره منتقل می شود، بنابراین لرز و ندا هنگام ترمزگیری دو نشانه ی قطعی از ایراد دیسک ترمز است.نقص یابی

همان نعوظ که پیش تر اشاره شد، ارتعاش فرمان دلایل مختلفی دارد، اما ارتعاش تنها داخل هنگام ترمزگیری با احتمال بیش زیاد تنها بوسیله وجود ایراد در دیسک و متعلقات آن محدود می شود. ابتدایی و ساده ترین ایراد شاگرد از سفت کردن نامتقارن پیچ های یکدلی دیسک است. رعایت الگوی ستاره ای در سفت کردن و بستن پیچ ها از بروز این مشکل جلوگیری می بطی ء و بخاطر بررسی آن کافی است به یک مکانیک مراجعه کنید تا با بهره گیری از زین متر (گشتاورسنج) نسبت به کنترل درجه ی سفتی پیچ ها اقدام کند و داخل عارض لزوم با باز و ودیعه کردن دیسک ها این ایراد را برطرف کند. توجه داشته باشید که بزرگداشت گشتاور استاندارد هر دیسک وقار زیادی دارد و به طور معمول گشتاور استاندارد روی دیسک حک شده است.



عامل بعدی که شایع ترین دلیل ابداع لرزش فرمان طی ترمزگیری است، تحمل برداشتن دیسک ترمز است. بردباری برداشتن دیسک داخل خودروهای امروزی بیش شایع زیرفون از گذشته است و دلیل این فرمان کاهش ضخامت دیسک درون جهت کاهش معادل و مصرف سوخت است. بخاطر تشخیص دیسک حوصله دار ساده ترین وضع جداکردن چرخ و چرخاندن دیسک است. اگر هنگام چرخاندن دیسک صدای بریده سایش خلق کردن شود خواه دیسک آزادانه نتواند چرخش داشته باشد، دیسک خودرو دستخوش ایراد شده است. به علاوه، اگر در سطح دیسک فرورفتگی یا برآمدگی واضح وجود داشته باشد باید نسبت بوسیله تعویض یا مرمت آن اقدام کنید.

اگر تاب دیسک بیش نباشد، می استعداد با بازکردن آن و ماشین کاری ضمن برداشتن لایه ای بسیار نازک از سطح آن نسبت بوسیله تعمیر دیسک رفتار کرد. البته نباید فراموش کرد که کاهش ضخامت هرچند ناچیز دیسک می تواند انفراد های دیسک در توزیع و خالی کردن یکنواخت گرما را عرشه تأثیر فراغت دهد و این امر سبب می شود که دیسک بی اندازه تند دوباره دچار مشکل شود.آیا مرمت لرزه فرمان تو طی ترمزگیری حیاتی است؟

برای پاسخ به این سؤال نیاز است که ابتدا برهان اصلی این ایراد فاحش شود. با دیسکی که پیچ هایش به صورت غیریکنواخت معتمد شده است، می توانید ماه ها خواه تا اینکه چند سال بوسیله رانندگی ادامه دهید، البته باید توجه داشته باشید که عدم رفع ایراد و ادامه ی استعمال از خودرو تو این وضعیت می تواند هزینه های تعمیر را چندین طبق نرم. برای مثال، رفع این ایراد می تواند با نفقه ی کمتر از ۵۰ هزاره تومان ایفا شود درحالی که تعویض دیسک ترمز در خودروهای تویی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزاره تومان خرج دارد که با عدم جستار بوسیله موقع این رقم می تواند بوسیله چند برابر این ارقام نیز اضافه یابد.

اگر لرزش فرمان به دلیل شل وجود داشتن پیچ های تایر باشد، رانندگی با خودرو بسیار خطرناک خواهد بود و تحقیق در جهت رفع شاق باید هرچه زننده خیس انجام شود. در شرایطی که دیسک ترمز دچار بردباری شده است، احتمالا می توان تعمیر دیسک را تا حدودی بوسیله تعویق انداخت، اما باید توجه داشته باشید که لرز های مزمن می تواند علت فرسایش زننده پر حرارت سایر اجزای خودرو و تکثیر نفقه های مرمت شود.

به طورکلی لرزش حکم بوسیله نعوظ یمین در کنترل خودرو تأثیرگذار است و می تواند خطرات رانندگی را تا اندازه زیادی تکثیر دهد. به همین سبب توصیه می شود قبل از ابراز حوادث و اضافه نفقه های تعمیر نسبت بوسیله رفع ایراد در جهیز ترمز اقدام کنید و قبل از سفر اجزای مؤثر در کنف خودرو را کنترل کنید.بیشتر بخوانید:خودروهای خودران یک سوم تصادفات رانندگی را کاهش می دهندآمار اجل شوفر تو خودروهای شهری و کوچک بیشتر از شاسی اهتزاز استآیا خودروهای برقی به اندازه ی کافی ایمن هستند؟مؤثر ترین آپشن های کنف خودرو کدام اند؟۲۵ سال با سیستم ESC مرسدس بنز
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی بامداد پنج شنبه ۲۲ خردادماه داخل کنفرانس بررسی ارج خانه و اجاره نرخ در همدان، افزود: با اضافه دمل مالکان درون استان همدان فشار گرانی را بوسیله سکه اجاره ها اضافه کرده و سختی مضاعفی به مستاجران تحمیل می کنند.

وی تصریح کرد: در اوضاع اقتصادی کنونی شباب با درآمد ماهی دو میلیون تومان ناچار به پرداخت حداقل کرایه یک میلیون تومانی می شود و این موضوع کیفیت سطح عمر خود را بوسیله چالش می کشد.

شعبانی موثقی گفت: با نظارت شدید نهادهای مسئول باید میدان را درون مشت گرفت و نباید بازار مسکن را رها کرد.

وی افزود: داخل حال حاضر ما خویشتن مستاجر نیستیم و نمی توانیم شرایط مستاجران را حساسیت کنیم، اما باید بدانیم که در حوزه زمین و مصالح تحریمی به خشکی امدن ما اعمال نشده و می توانیم با تشدید بازرسی کیاست اندیشی کنیم.

امام جمعه همدان مشتاق کاهش خوف مسکن شد و بیان کرد: تو افزایش قیمت مسکن عوامل زیادی موثر بوده و مدخل اعظمی از آن در اختیارات مسئولان نیست، ولی وظیفه نظارت و کنترل بخشی از آن تپش به عهده نهادهای نظارتی است.

وی وجود سوداگران داخل عرصه مسکن را یکی از عوامل گرانی دانست و گفت: با توجه به اطلاعات موجود درباره مقدار تمام شده پیدایش وساز و ارزش عرضه شده در میدان درون می یابیم که دلالان مسکن درون همدان حضور پررنگی دارند.

شعبانی موثقی افزود: نهادهای نظارتی و دادستان باید یک درصد متناسب کنترل کارشناسی برای مقیاس اجاره مقدار گلچین کرده و رگه پای دلالان در این عرصه پاک شود.

وی اعلام کرد: از دیگر رویه های کاهش قیمت مسکن، تسهیل تو روند اجرای قوانین است که نهادهای اجرایی باید به کمک این کار بشتابند.

شعبانی موثقی گفت: استان همدان داخل جذب سرمایه و منابع اقتصادی زیاد فرسوده بوده و در طرز اندازی واحدهای تولیدی معطل می کند، این عوامل باعث سرازیر شدن سرمایه های در سوگ به سمت ابتیاع املاک شده و خواست بوسیله ملاکی در بروز دلالی مسکن همدان متجاوز شده است.
پیش تر درون ماه آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی، سامسونگ تلویزیونی را معرفی کرد که از تمامی محصولات پیشین در این حوزه متفاوت بود. تلویزیون یادشده که سیرو (Sero) اشتهار دارد با پیمانه ی ۴۳ اینچ از نوع کوانتوم نقطه ای (دارای ذرات شقه هادی در ابعاد نانومتری)  است و قابلیت چرخش ۹۰ درجه ای دارد. درنتیجه کاربران می توانند محتوای گوشی های هوشمندشان را داخل حالت عمودی ذاتی مایه مشاهده کنند. اکنون این تلویزیون با قیمت ۱۹۹۹ دلار در ایالات متحده دردسترس قرار محزون است.

سامسونگ می گوید که جوانانِ مشتاق گوشی هوشمند، جامعه ی هدف سیرو هستند. حالت پرتره ی تلویزیون مذکور، برای تماشای هرگونه محتوایی مانند ویدئوهای جنبش تاک، استوری های اینستاگرام و محتوای اسنپ چت که تو جهت عمودی هستند ایدئال بوسیله رویت می رسد. این شرکت می افزاید که حالت پرتره برای تماشای تصاویر و سوگ وگذار تو فروشگاه های آنلاینی که نظرات کاربران را در بخش زیرین سایت درج می کنند نیز می تواند مناسب باشد. همچنین، سامسونگ اعتقاد دارد که حالت عمودی وسیله بخاطر وب دایره وار درکل ارزان تر است. مقاله های مرتبط: سامسونگ داخل رویداد CES 2020 تلویزیون Sero TV را بخاطر بازارهای جهانی معرفی کرد سامسونگ از یک تلویزیون ۴۳ اینچی عمودی رونمایی کرد

دارندگان گوشی های سامسونگ گلکسی و سایر دستگاه های سازگار برای بازتاب محتوا در سیرو، عزب لازم است تا گوشی پایگاه را درمقابل قاب تلویزیون فراغت دهند. تو این هنگام، تلویزیون به رخ خودکار بوسیله حالت پرتره تبدیل علت می دهد. سیرو با آیفون همچنین سازگار است؛ اما لازم است تا کاربران درابتدا با استفاده از کنترل از گونه دور یا فرامین صوتی، تلویزیون را به صورت دستی به حالت عمودی درآورند و سپس با استعمال از فناوری AirPlay 2، محتوا را در تلویزیون پخش کنند.

مدتی است که امکان خرید سیرو در کره ی جنوبی وجود دارد‍ و سامسونگ تو رویداد CES اخبار کرد که این محصول را تو سطح جهانی روانه ی بازارها می کند. نرخ ۱۹۹۹ دلاری این تلویزیون که نمایشگری ۴۳ اینچی با پنل QLED و رزولوشن 4K دارد، اندکی سرسام آور به نظر می رسد. بااین حال کاربران با خرید سیرو، علاوه بر حالت پرتره، سیستم صوتی ۴٫۱ کاناله ، اسپیکرهای ۶۰ واتی تویی در حالت ایستاده، یک میکروفون برای اجرای دستورهای دستیار هوش جعلی سامسونگ، بیکسبی و قابلیت اجرای دستورهای صوتی را نیز به مشت می آورند. سامسونگ می گوید که امکان خرید تلویزیون سیرو از تکه فروشی های منتخب و فروشگاه آنلاین جدید این شرکت مهیا شده است. بیشتر بخوانید: چگونه تم داینامیک ورقه قفل را روی گوشی های سامسونگ فعال کنیم؟ احتمال عرضه مدل گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ افزایش یافت سامسونگ ارائه گلکسی S20 BTS Edition را به زودی آغاز می یواش گلکسی نوت 20 پلاس دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم ۵۰ مقابل دارد سامسونگ ظرفیت تولید حسگرهای تمثال را اضافه می دهد
همشهری آنلاین_ سمیرا باباجانپور:اما گویا «قرنطینه» نمی تواند حافظه سیال بازیگر را پشت درهای بسته نگاه دارد. گالری «آنلاین»، جایی که هنرمندان از همه قسمت قسمت کردن های هنری می توانند بی هیچ دغدغه ای میلیون ها مخاطب جذب کنند، اینک در نگارخانه فرهنگسرای «خرد» برپاست.  

وقتی هنرمندان مقابل کرونا می ایستند

وقتی نخستین نگارخانه آنلاین با موضوع قرنطینه، درون همان روزهای نخستین مسری کرونا در فضای مجازی، دست بوسیله مشت شد، شاید کمتر هنرمندی فکر می کرد بخواهد اثری در این نگارخانه بوسیله نمایش بگذارد. ولی توفیق طرح و استقبال مخاطبان علت شد تا این روزها هنرمندان از بناء نشینی به صرفه هنر استعمال کنند و مجال بیشتری بخاطر خلق یک اثر هنری داشته باشند. آنها چشم امید به این نگارخانه های آنلاین بسته اند. نگارخانه ای که قدرت درس زیادی دارد و بدون مرز تو سطح بین المللی گشادگی می یابد. «پگاه نصراللهی»، مدیر گروه هنری «پگانا آرت»، مجری برگزاری نمایشگاه و نگارخانه های هنری در باختر تهران، از چالشی سخن می گوید که از همان روزهای نخست عالمگیر کرونا که تلاش بخاطر خانه ماندن و قرنطینه خانگی بوسیله بلندی خود گویا بود، رویه انداخته اند. چالشی که با مدیریت فرهنگسرای دانش توانست مخاطب هزاران کاربر فضای مجازی را بوسیله لفظ نگارخانه های آنلاین بکشاند.

نصراللهی می گوید: «بی تردید برای یک هنرمند، هنر زمانی معنا پیدا می بطی ء که در معرض دیدگان فراغت بگیرد. هنر برای نوازش چشمان مخاطب ساختن می شود. اکنون با بسته شدن درهای نگارخانه ها باید فکری می کردیم. یک چالش هنری سیاق انداختیم و آن شرکت تو نمایشگاهی با عنوان قرنطینه بود. درون این نمایشگاه، هنرمندان موضوع قرنطینه را به تصویر می کشند و آثار هنری تو فضای رمزی نشر داده می شوند. از اسلوب اندازی این چالش، ۲ کمال مطلوب داشته ایم، نخست اینکه روحیه هنرمندان خانه نشین را تقویت کنیم و دیگر اینکه از توقف خلق آثار هنری جلوگیری کنیم.»

 شرکت ایرانی های مقیم خارج از کشور

۷۰ پی هنری درون قالب های مختلف هنرهای تجسمی برای شرکت در دور مقدمه نگارخانه آنلاین فرستاده و یک فیلم ۲ دقیقه ای از آثار نخبه تهیه و به قیافه ۳ بعدی تو فضای مجازی به تعهد پرداخت گذاشته شد. استقبال مخاطبان امیدوارکننده وجود.  نصراللهی می گوید: «هنرمندان زیادی باهم اتحاد کردن کردند. شریک کننده ها تنها تهرانی نبودند از شهرهای دیگر کشور و تا اینکه انبازی کننده های ایرانی مقیم بیرون نیز بوسیله این چالش هنری پیوستند. خوشبختانه با همراهی نگارخانه خرد درون خیابان کوچک «شهران»، کار، حرفه ای پیش رفت. به نحو ای که مخاطب با تماشای این نگارخانه آنلاین می تواند تو آن شلنگ بزند و از زیبایی های هنری اش لذت ببرد.»

دوران نگارخانه های آنلاین 

این چالش هنری همچنان ادامه دارد و بازخورد مناسبی که هنرمندان دریافت کرده اند، موجب شده است تا طیف گسترده ای در فضای مجازی به این چالش هنری بپیوندند. مدیر گروه هنری «پگانا آرت» که تاکنون بیش از ۳۰ نمایشگاه تو پایتخت برگزار کرده است، اسلوب اندازی نگارخانه آنلاین را همچون یک تولد هنری معرفی کردن می یواش و می گوید: «بی شک دیدن آثار هنری داخل فضای مجازی، فقره جدیدی نیست. ولی این روزها با بسته شدن درهای نگارخانه ها و گالری های هنری، نگاه ها بوسیله این سبک از نمایشگاه هنری تحول کرده و گنجایش های مثبت آن پررنگ شده است تا جایی که بسیاری از هنرمندان، جذب آن شده اند و نه تنها در دوران قرنطینه ویروس کرونا، بلکه تصمیم خمود اند درهای نگارخانه آنلاین را برای ابد باز نگه دارند.»

نگارخانه در جزء بیماران کرونایی

دیدن آثار هنری همان احترام که برای مخاطبان ساختمان نشین روزهای کرونایی جذاب است بی تردید در روحیه بیماران نیز تأثیرگذار خواهد حیات. حکم جذاب و متفاوتی که مسئولان بیمارستان «نیکان» غرب تهران ادا داده اند، یک میزان قاهر است. مخاطب آثاری که در فضای درمانی به نمایش در آمده است، بیماران، کادر درمانی و خانواده و همراهان بیماران هستند. باید بدانیم که این دیدگاه که هنر می تواند اثرات مفیدی بر بهبودی ناخوش بگذارد، امروزه یک دیدگاه لبریز طرفدار است. 
hospital art پهلو این دیدگاه برقرار است که هنر می تواند تجربه درد را از طریق منحرف کردن توجه بیمار کاهش دهد.  بر همین اساس آثار آبرنگ «سوگند فضلی خوانی» با موضوع «فطرت» تو بسرنوشت شوم دچار کردن بیماران مبتلا به کرونا درون این بیمارستان به نمایش در آمده است. 

گالری گردی با یک فنجان چای

تماشای جذاب ترین آثار هنری تو زمانی اندک از ۲ دقیقه، در فضای جانی خانه، بی تردید انباشته مخاطب خواهد وجود. تجربه ای که تا پیش از این، کثرت ها از آن محروم بودند. ولی مخاطبان نگارخانه آنلاین دست گره شده نیستند. همگی می توانند از آن روزی مند شوند
روز گذشته بنچمارک های بیشتری از پردازنده های شتاب یافته (APU) سری رنیور قوم ی AMD Ryzen 4000 درون فضای وب فاش شد تا بهتر با اقتدار های آن ها آشنایی صریح کنیم. به لطف بنچمارک های جدید می توانیم نگاهی اولیه به پردازنده های Ryzen 3 4200G و Ryzen 5 Pro 4400G بیندازیم. این دو پردازنده ی شتاب یافته توسط یکی از کاربران توییتر داخل دیتابیس بنچمارک 3DMark رؤیت شده اند، تو بین اطلاعات رک شده حتی امتیاز آن ها نیز دیده می شود.

هنگام چند وقت اخیر تماشایی افشای اطلاعات زیادی از پردازنده ی پیشدستی کردن یافته ی رایزن ۴۰۰۰ رنیور AMD بوده ایم، هفته ی گذشته بود که بایوستار بوسیله قیافه رسمی بوسیله خلال بوسیله روزرسانی مشخصات محصولاتش، ساخت پردازنده های متاخر AMD را تأیید کرد. در همین راستا اخیرا بنچمارک دو تک از پردازنده های پیشدستی کردن یافته ی رنیور AMD با نام های Ryzen 3 4200G و Ryzen Pro 4400G منتشر شده است تا بوسیله صورت اولیه ما را با قدرت پردازشی آن ها آشنا کند.

هر دو پردازنده ی شتاب یافته ی موردبحث با سوکت AM4 سازگاری دارند و این یعنی می قابلیت آن ها را تو مادربردهای سری ۴۰۰ و ۵۰۰ مورداستفاده قرار عدالت. نیز طبق اطلاعات واضح شده، تراشه های جدید AMD مبتنی به خشکی امدن پردازنده ای مرکزی با هسته های ذن ۲ (Zen 2) و پردازنده ای گرافیکی با هسته های وگا (Vega) هستند. گفته می شود Ryzen 3 4200G و Ryzen Pro 4400G راحتی است با اتکا بر لیتوگرافی ۷ نانومتری TSMC ساخته شوند.

براساس آن چه از گوشه و کنار شنیده ایم، AMD Ryzen 3 4200G استراحت است خسته ترین تراشه در کچل خانواده ی رنیور باشد و از ۴ هسته به همراه ۸ ترد نصیب بگیرد. این تراشه می تواند کارهای مختلف را با تناوب پردازشی پایه ی ۳/۸ گیگاهرتز و تناوب پردازشی استحکام شده (بوست) ۴/۱ گیگاهرتز بوسیله ایفا برساند. داخل پردازنده ی گرافیکی این تراشه از ۶ واحد رایانشی (CU) مصرف شده است، این یعنی پردازنده ی گرافیکی موردبحث درمجموع ۳۸۴ پردازنده ی جریانی (SP) با فرکانس پردازشی ۱٬۷۰۰ مگاهرتز دارد.

ازطرفی تراشه ی AMD Ryzen 5 Pro 4400G را داریم که به ۶ هسته و ۱۲ ترد حاضر شده است. این تراشه فرکانس پایه ی ۳/۷ گیگاهرتز و فرکانس تحکیم شده ی ۴/۳ گیگاهرتز دارد. طبق گفته های منابع آگاه، این تراشه از خانواده ی رنیور مجموعا ۷ واحد رایانشی برابربا ۴۴۸ پردازنده ی جریانی دارد که همگی با تناوب ۱٬۹۰۰ مگاهرتز فعالیت می کنند. دو تراشه ی موردبحث AMD دارای توان طراحی حرارتی (TDP) اندازه ۶۵ وات خواهند بود، همچنین AMD عزم دارد نسخه ای دیگر از این دو تراشه را با پسوند GE عرضه نرم که از قابلیت طراحی حرارتی ۳۵ وات نصیب بهره می گیرند.

دو اسکرین شات ارتفاع بوسیله AMD Ryzen 3 4200G و Ryzen 5 Pro 4400G در بنچمارک 3DMark مربوط هستند

تو زمینه ی عملکرد پردازشی، AMD Ryzen 3 4200G توانسته است نتایجی قابل قبول بوسیله دست بیاورد. نتایج این تراشه تو بنچمارک 3DMark 11 مدال می دهند 4200G توانسته امتیاز ۶٬۸۲۵ را در بخش Physics و نمره ۳٬۴۸۹ را درون بخش عملکرد گرافیکی کسب کند. کسب امتیاز ۳٬۴۸۹ در مدخل گرافیکی باعث می شود بتوانیم AMD Ryzen 3 4200G را یکی از رقبای تراشه های گرافیکی GT1 آیس لیک اینتل به حساب بیاوریم. در نظر داشته باشید که تراشه ی AMD توانسته است نسبت به تراشه های موردبحث اینتل عملکردی بهتر داشته باشد. تراش های گرافیکی GT1 آیس لیک دارای ۳۲ واحد واحد اجرایی (EU) هستند و عملکردی حزن رده با پردازنده ی گرافیکی MX250 که ولتاژ قدری دارد، از خود نشان می دهند.

پردازنده ی گرافیکی وگا ۸ موجود درون خراش ی Ryzen 7 4700U در همین بنچمارک توانسته است امتیاز بالای ۵٬۰۰۰ را تصرف کند، اما کسب این امتیاز بوسیله دلیل روزی مندی از پردازنده های جریانی بیشتر بوسیله دست آمده است. پردازنده ی گرافیکی به کاررفته داخل تراش ی Ryzen 7 4700U مجموعا ۴۴۸ پردازنده ی جریانی دارد. امتیاز AMD Ryzen 3 4200G داخل پاره پردازنده ی مرکزی کمتر از امتیاز تصرف شده توسط AMD Ryzen 3 3300X است که توانسته بود امتیازی درون حدود ۱۰٬۰۰۰ کسب کند. بااین حال خراش ی متاخر سری رنیور عملکردی مثل بوسیله Ryzen 3 3100 از خود مدال داده است. 

به Ryzen 5 4400G می رسیم، تراشه ای که توانسته است در مدخل Physics بنچمارک 3DMark 11 نمره ۱۹٬۱۱۳ و در بخش Firestrike این بنچمارک برای به چالش کشیدن عملکرد گرافیکی، امتیاز ۴٬۰۳۳ را کسب بطی ء. در این بنچمارک، Ryzen 5 4400G تقریبا عملکردی معادل پردازنده ی ۸ هسته ای AMD Ryzen 7 2700X از خود مدال داده و از Ryzen 5 3600 بهتر انجام کرده است. تشخیص بسرنوشت شوم دچار کردن عملکرد گرافیکی بیش بهتر از Ryzen 7 4800H بوده که البته برهان پا بر جا آن به بهره مندی Ryzen 5 4400G بوسیله پردازنده های جریانی با فرکانس پردازشی اعلی مربوط می شود. درون نظر داشته باشید که 4800H مخصوص لپ تاپ است و فرکانس پردازشی هسته های گرافیکی آن، ۱٬۶۰۰ مگاهرتز اعلام شده. Ryzen 7 4800H توانسته است در بخش گرافیکی 3DMark امتیاز تقریبا ۳٬۵۰۰ را تصرف کند.

به نعوظ کلی نتایج تصرف شده توسط تراشه های جدید AMD عملکرد مفت آن ها را نشان می دهند. بدین نظام AMD Ryzen 3 4200G و Ryzen 5 Pro 4400G نیت دارند داخل قامت گزینه ای مناسب بخاطر گیمرهایی معین شوند که بودجه ی محدودی دارند. این گیمرها بوسیله طور متعارف بوسیله دنبال اختلاط مناسبی از پردازنده ی مرکزی و پردازنده ی گرافیکی هستند که بتواند کارشان را بخاطر انجام ورزش های مملکت ی بازی های الکترونیکی (eSports) اسلوب بیاندازد. در این دو تراش تماشاچی عملکردی قرین به Ryzen 3 3300X و Ryzen 3 3100 با پردازنده ی گرافیکی متجاوز بهتری خواهید بود.

تراشه ی ۸ هسته ای یادشده و هسته های گرافیکی وگا ۸ اگر روی مادربردهای مبتنی بر تراشه های B550 فراغت بگیرند می توانند عملکردی مناسب تر از خود نشان دهند، بااین حال قیمت آن ها همچنین بالاتر خواهد وجود و به ۲۰۰ دلار خواهد رسید. خبرگزاری ها به نقل از منابعی آگاه مدعی شده اند AMD قصد دارد پردازنده های شتاب یافته ی سری رایزن ۴۰۰۰ درون ماه ژوئیه ۲۰۲۰ (آماج و مرداد ۱۳۹۹) رونمایی درنگ. این پردازنده ها با مادربرهای نه چندان گرانبها مقدار نظیر B550 و A520 تیمار سازگاری خواهند داشت. مشخصات تراشه های سری رایزن ۴۰۰۰ رنیور AMDنام خراش / پارامترلیتوگرافی هسته تعداد هسته / تعداد تردفرکانس پردازشی پایه ی CPUفرکانس پردازشی تقویت شده (بوست) CPUحافظهپردازنده ی گرافیکیفرکانس پردازشی GPUتوان نقشه کشی حرارتی (TDP)قیمتAMD Ryzen 7 4700G۷ نانومتری ذن ۲۸ / ۱۶۳/۶ گیگاهرتزاحتمالا ۴/۴۵ گیگاهرتزDDR4-3200وگا ۸ / ۵۱۲ پردازنده ی جریانی۲٬۱۰۰ مگاهرتز۶۵ وات؟AMD Ryzen 5 4400G۷ نانومتری ذن ۲۶ / ۱۲؟؟DDR4-3200وگا ۷ / ۴۴۸ پردازنده ی جریانی؟۶۵ وات؟AMD Ryzen 7 4700GE۷ نانومتری ذن ۲۸ / ۱۶۳/۱ گیگاهرتزاحتمالا ۴/۳۵ گیگاهرتزDDR4-3200وگا ۸ / ۵۱۲ پردازنده ی جریانی۲٬۰۰۰ مگاهرتز۳۵ وات؟AMD Ryzen 5 4400GE۷ نانومتری ذن ۲۶ / ۱۲۳/۳ گیگاهرتزاحتمالا ۴/۲۵ گیگاهرتزDDR4-3200وگا ۷ / ۴۴۸ پردازنده ی جریانی۱٬۹۰۰ مگاهرتز۳۵ وات؟AMD Ryzen 3 4200GE۷ نانومتری ذن ۲۴ / ۸۳/۵ گیگاهرتزاحتمالا ۳/۸ گیگاهرتزDDR4-3200وگا ۶ / ۳۸۴ پردازنده ی جریانی۱٬۷۰۰ مگاهرتز۳۵ وات؟AMD Ryzen 7 PRO 4700G۷ نانومتری ذن ۲۸ / ۱۶۳/۶ گیگاهرتزاحتمالا ۴/۴۵ گیگاهرتزDDR4-3200وگا ۸ / ۵۱۲ پردازنده ی جریانی۲٬۱۰۰ مگاهرتز۶۵ وات؟AMD Ryzen 5 PRO 4400G۷ نانومتری ذن ۲۶ / ۱۲۳/۷ گیگاهرتزاحتمالا ۴/۳ گیگاهرتزDDR4-3200وگا ۷ / ۴۴۸ پردازنده ی جریانی۱٬۹۰۰ مگاهرتز۶۵ وات؟AMD Ryzen 3 PRO 4200G۷ نانومتری ذن ۲۴ / ۸۳/۸ گیگاهرتزاحتمالا ۴/۱ گیگاهرتزDDR4-3200وگا ۶ / ۳۸۴ پردازنده ی جریانی۱٬۷۰۰ مگاهرتز۶۵ وات؟

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی تو این زمینه دارید؟

مشخصات فنی کامل، نیکوترین ارج پردازنده AMD در فروشگاه های اینترنتی و مقایسه ی محصولات این مشارکت با یکدیگر و CPU اینتل را در پاره محصولات زومیت مشاهده کنید. پردازنده های متنوعی از سری رایزن ۳، رایزن ۵، مستشار ۷ و مستشار ۹ درکنار دیگر محصولات AMD تو این بخش برای خرید و مقایسه دراختیار کاربران صبر گرفته است. ورود بوسیله بخش پردازنده های AMDبیشتر بخوانید:HDMI خواه دیسپلی پورت؛ کدامیک برای گیمینگ بهتر است؟تراشه های Ryzen 3000XT سرعت کلاک بالاتری نسبت بوسیله معیار های عادی خواهند داشتلینوس توروالدز از تعویض پردازنده اینتل رایانه اش با پردازنده AMD خبر دادبایوستار مشخصات هفت پردازنده شتاب یافته شناساندن نشده سری رایزن را علنی کردG5 15 SE اولیه لپ تاپ دنیا با توان AMD Smart Shift است
مایکروسافت تو سال ۲۰۱۱ اپلیکیشن اسکایپ را بوسیله مسکوک ۸/۵ میلیارد دلار خریداری کرد. از آن زمان تاکنون اطلاعات زیادی دوروبر آمارهای کاربری این اپلیکیشن منتشر نشده است. به عنوان مثال، آخرین اطلاعاتی که از کاربران کوشا ماهانه ی اسکایپ منتشر شد، تعداد آن ها را ۵۰۰ میلیون عنوان کرد. از آن زمان هیچ اطلاعات جدیدی پیرامون تعداد کاربران کوشا ماهانه منتشر نشد. ازطرفی درون ماه های اخیر و پس از عالمگیر ویروس کرونا، استفاده از ابزارهای ارتباطی تکثیر قابل توجهی را تجربه کرد که حتی برای اسکایپ بی قراری ملموس بود.

ردموندی ها از فرصت پیش آمده که با اضافه سیاست های قرنطینه ی خانگی و دورکاری، بیشتر حزن شد، بخاطر بهبود سرویس های خود استعمال کردند. آن ها اکنون اسکایپ را هم در پیاده شدن مایکروسافت تیمز، سریع ترین اپلیکیشن از لحاظ رشد، در فرایندهای اصلی ترقی بیدار کرده اند. مایکروسافت اکنون غرض دارد تا صرف دید از پروگرام های شدید برای تیمز، سرمایه گذاری تو اسکایپ را غم تکثیر داده و قابلیت های آن را بهبود دهد. درنهایت، اطلاعاتی که دوره اپلیکیشن سازمانی Yammer منتشر شد، جزئیات بیشتری را از دستور کار ی مایکروسافت برای اپلیکیشن های ارتباطی در اختیار رسانه ها گذاشت.اسکایپ و تیمز با یکدیگر همگام و هماهنگ می شوند، اما اسکایپ لزوما از بین نمی جوی

مایکروسافت در ماه مارس اخباری پیرامون تعداد و گسترش مصرف کننده ها تو پلتفرم مایکروسافت ۳۶۵ منتشر کرد. داخل بخشی از اخبار، به تعداد کاربران فعال روزانه ی اسکایپ اشاره شد که از مرز ۴۰ میلیون کاربر عبور کرد و نمو ۷۰ درصدی را نسبت به ماه قبل مدال داد. گزارش ردموندی ها دعوی می کرد که تماس های اسکایپ به اسکایپ، با افزایش ۲۲۰ درصدی همراه بوده اند. آن ها همچنین اعلام کردند که نسخه ی مخصوص استعمال کننده ی تیمز غصه داخل ماه های پیش رو نمایش می شود، اما کاربران باز اندوه می توانند برای کارهای روزانه ی خود از اسکایپ استفاده کنند. درنهایت این اطلاع دادن نشان می داد که ظاهرا روزهای پایانی زندگی سرویس اسکایپ برای کاربران معمولی فرا رسیده باشد. رخدادی که بخاطر Skype for Business بی قراری پس از اضافه محبوبیت تیمز، قیافه داد.

احتمال حذف اسکایپ از برنامه های اصلی مایکروسافت، درون ماه مارس تأیید یا رد نشد. یکی از سخنگوهای شرکت در مصاحبه با رسانه ها گرداگرد برنامه های آتی گفت: «اسکایپ هنوز به عنوان گزینه ای عالی برای مشتریانی به احصائیه می آید که به آن علاقه دارند و بخاطر روزی مندی از توان های پایه ای چت و تماس صوتی، از آن استعمال می کنند. با تکثیر شدن نبوغ های جدید به اپلیکیشن موبایلمایکروسافت تیمز، تیمز به هاب جامعی تبدیل می شود که بخاطر زندگی انحصاری و کاری کم ارزش خواهد بود. ادغام قابلیت های چت، ربط ویدیویی، توانایی تدوین و واگذار کردن وظایف، پس انداز سازی و اشتراک گذاری داده های عمده با گروه و اشتراک گذاری اطلاعات مکانی با خانواده و دوستان، تیمز را بوسیله راهکاری همه جانبه دگرگونی می کند. درحالی که اسکایپ به قیافه فطری یک پلتفرم چت و ارتباط ویدیویی است. درحال حاضر مفروضات بیشتری بخاطر ارائه نداریم». ظاهرا اخبار اخیر، همان اطلاعات بیشتر مرتبط با اسکایپ هستند.

مقایسه با فیسبوک

جف تپر، معاون ارشد مایکروسافت در مایکروسافت ۳۶۵ در مصاحبه ای پیرامون سرو های جدید گفت:ما به سرمایه گذاری درون اسکایپ ادامه می دهیم. اسکایپ درون شرایط کنونی در مسیر رشد قرار دارد. به زودی قابلیت های جدیدی را در آن مشاهده خواهید کرد. مناسبت و تعامل اسکایپ و تیمز امکان پذیر می شود. وقتی تیمز نبوغ های بیشتری معلوم یواش و توسط مصرف کننده های نهایی استعمال شود، احتمالا آن ها تیمز را بیشتر انتخاب می کنند. البته با تمرکز خود را به یک حصه محدود نمی کنیم. مردم عاشق اسکایپ هستند و ما نمی خواهیم رقابتی تویی برای خود خلق کردن کنیم.

مصاحبه ی تپر مدال می دهد که اسکایپ به پایان زندگی نرسیده است. افزایش متناسب توجه اخیر داخل تعداد کاربران، احتمال ادغام تیمز و اسکایپ را آن چنان تقویت نمی کند. تپر در امتداد ی مصاحبه می گوید: «به نشانی مثال، فیسبوک با اینستاگرام و مسنجر و واتساپ، ابزارهای گوناگونی داخل دست دارد. آن ابزارها به صورت مستقل به رشد امتداد می دهند. آن ها سعی هایی برای تعامل و ارتباط ابزارها انجام داده اند، ولی هیچ گاه مهاجرت از یک ادوات به دیگری را بوسیله مصرف کننده تحمیل نمی کنند. غلام همچنین همین رویکرد را حداقل بخاطر کوتاه مدت برای گروه ابزارهای خودمان داخل رویت دارم. تیمز، ساختاری کاملا متفاوت با اسکایپ دارد. البته تو فداکار کاربردها شاهد غصه پوشانی همچنین هستیم. همان موردی که در واتساپ و فیسبوک مسنجر هم دیده می شود. درنتیجه ما تعامل و ارتباط آن ها را آسان می کنیم، اما هنوز عشق و دلبستگی ی خود را بوسیله سندیت کاربران اسکایپ نشان خواهیم داد».مایکروسافت و اسکایپ تصمیم به حذف هیچ یک از اپلیکیشن های ارتباطی خود ندارند

فیسبوک که مجموع کاربران ماهانه ی اپلیکیشن هایش به سه میلیارد نفر می رسد، درون مسیری چندساله غرض دارد تا خدمات پیام رسانی را در اینستاگرام و واتساپ و مسنجر، ادغام بطی ء. غول شبکه های اجتماعی جدیت تو ادغام یا حذف هیچ یک از اپلیکیشن ها ندارد و تنها ادغام کارایی آن ها را قفا می کند.

مایکروسافت و فیسبوک تنها شرکت هایی نیستند که تصمیم به تغییرات اساسی تو اپلیکیشن های پیام رسان ندارند. گوگل بعضی پیش تمامی اپلیکیشن های ارتباطی خود (Google Meet, Google Chat, Google Duo, Google Messages, و اپلیکیشن Phone در اندروید) را درون یک تیم مدیریتی واحد سازمان دهی کرد. هیروشی لاکهایمر، معاون ارشد پاره پلتفرم ها و اکوسیستم ها تو گوگل درباره ی تصمیم جدید گفته بود: «اگر اپلیکیشن های ارتباطی متنوع، برای کاربردها و اهداف گوناگون توسعه داده شده باشند، وجود چند اپلیکیشن درون میان محصولات شرکت، آن چنان زشت نیست». گوگل همچنین مثل فیسبوک و مایکروسافت، همه ی اپلیکیشن های خود را حفظ کردن می کند، اما برضد آن ها تلاشی برای هماهنگی و ارتباط بهتر آن ها ندارد.

اپلیکیشن Yammer

مایکروسافت یک اپلیکیشن ارتباطی مثل دیگر تیمار بوسیله اشتهار Yammer دارد. این سرو بوسیله نشانی راهکار ردموندی ها بوسیله صورت یک شبکه ی مدنی سازمانی برای ربط های مخصوص داخل داخل سازمان ها معرفی شد. مایکروسافت در مارس ۲۰۱۹ آن را با تیمز هماهنگ کرد و برای هر دو سرویس، قابلیت های جدیدی معرفی می نرم.

تپر درباره ی دلیل دنباله ی حیابت Yammer می گوید:یامر به سازمان ها امکان می دهد تا جوامع ارتباطی داشته باشند. یامر یک میوه حقوق بگیر است و ما آن را به مصرف کننده ی نهایی عرضه نمی کنیم. اخیرا تماشایی افزودن قابل توجه کارلری داخل یامر بوده ایم. اگر با دقت نگاه کنید، تیمز برای دسته های کاری کاربرد می شود که به پشت به خاتمه رساندن وظایف و کارهای حقوق بگیر هستند. یامر تلاش می کند تا روی ساختارهای بین سازمانی و محیط های تعامل و گفت و گو متمرکز شود. ما تلاش می کنیم تا یامر را نیز به تیمز افزایش کنیم. شما تو داخل تیمز می توانید تمامی گروه هایی که درون آن ها فعال هستید را مشاهده کنید، اما می توانید جوامع چندمنظوره و بین مستخدم را حزن پیدا کرده و درون آن ها پیکر شوید. رویکردی که رهبران سازمانی اخیرا تمرکز زیادی روی آن داشته اند. بوسیله نظر من این رویکرد، منحصربه فرد خواهد حیات. هیچ شرکتی تاکنون امتحان ی شبکه ی اجتماعی بین حقوق بگیر و امتحان ی گروه های مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش را تو یک دشت انفرادی ارائه نکرده است.مقاله های مرتبط:با قابلیت Meet Now تو اسکایپ آشنا شوید؛ برگزاری جلسات ویدئویی به سادگی هرچه کامل ترمایکروسافت تیمز بخاطر کاربران عادی نیز داخل دسترس راحتی می گیرد

ظاهرا اسکایپ نیز همان سطر یامر را طی خواهد کرد. یامر هنوز جامعه ی کاربری ابهت دارد و همه گیری ویروس کرونا هم استفاده از آن را اضافه قسط. از همه اساسی تر، اکنون تیمز و یامر برای اهداف متفاوتی استفاده می شوند. تپر دراین باره می گوید: «زمانی که یامر معرفی شد، فعالیت های گشاد ای در آن دیده می شود. ما متوجه شدیم که رویکردی نزدیک تر بوسیله چت های گروهی مانند تیمز و رقبا، بخاطر دسته های مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش بهتر خواهد حیات. به علاوه، رویکردی مشابه به شبکه های اجتماعی، بخاطر محاوره های طولانی تر و متداول نم مصرف می شود. درنتیجه ما دو راهکار خود را درون مسیرهای مجزای گروه کاری و اجتماع ی رمزی ترقی دادیم و آن ها را با هم ترکیب کردیم».

درنهایت برنامه های مایکروسافت مدال می دهد که فعلا و حداقل در کوتاه مدت، سازمان ها امکان استفاده از یامر را متشابه گذشته خواهند داشت. بوسیله همین ترتیب، وفاق اسکایپ و مصرف کننده ها همچنین حفظ خواهد شد و هنوز خبری از حذف هیچ یک از آن ها نیست.بیشتر بخوانید:مایکروسافت ابزارهای جدیدی را بخاطر توسعه اپلیکیشن داخل تیمز منتشر کردظرفیت گروه های مایکروسافت تیمز بوسیله ۲۵۰ نفر افزودن پیدا می کندویروس کرونا جدید ویندوز را برای همیشه تغییر خواهد دادآمار کاربران روزمره مایکروسافت تیمز به ۷۵ میلیون نفر رسیدآسیب پذیری امنیتی مایکروسافت تیمز، سرقت اطلاعات را با ارسال فایل گیف امکان پذیر می کرد
امروزه بیمارستان ها درسراسر دنیا برای دستیابی بوسیله داده ها دقیق به مشیت تعمیر تجهیزات پزشکی با مشکلاتی رادیکال مشت و چنگال نرم می کنند، این مشکلات امروزه بوسیله دلیل دنیاگیری کروناویروستا حد زیادی افزایش مشخص کرده اند و حاجت به نوعی بانک اطلاعاتی تمامیت شدیدا درک می شود. تکنیسین های حوزه ی پزشکی به دفعات گفته اند شرکت های تولیدکننده ی تجهیزات، داده های مربوط به محصولات سندیت را دردسترس استراحت نمی دهند و بنابراین تعمیر آن ها کاری متجاوز ابکی است. به دلیل فردی هایی که امروزه برای سیر تکاملی کردن اعمال شده اند، شاق موردبحث تا اینکه ابدار پر حرارت از قبل می شود.

به نعوظ متعارف نمایندگان شرکت های تولیدکننده ی تجهیزات پزشکی نمی توانند خودشان را با افزایش میزان تقاضا برای تعمیر محصولات تطبیق دهند، حتی اگر این امکان همچنین برای افراد موردبحث فراهم شود، نمی توانند همچون تکنیسین های مرزوبوم ی پزشکی سریع عمل کنند؛ تکنیسین هایی که امروزه وظیفه ی واقعی تعمیرات را عهده دار هستند. متأسفانه تکنیسین های حوزه ی پزشکی امروزه مجبورند ساعاتی تمام در اینترنت به دنبال اطلاعات دقیق تجهیزات بگردند تا توانایی تعمیر آن ها را پیدا کنند. این اتفاق باعث یواش شدن سیلان تعمیر می شود و چالش هایی جدی ایجاد می درنگ.

شماری از همکاری ها نظیر مایندری (Mindray) به تکنیسین ها امکان می دهند بوسیله رایگان داده ها و داده ها حیاتی موردنیاز برای مرمت برگ را گرفتن کنند. همچنین از زمان دنیاگیری کووید ۱۹ برخی دیگر از مؤسسه ها اسناد مربوطه را بوسیله مجانی منتشر کرده اند، اما هنوز غصه امکان دسترسی به داده ها بسیاری از برگ بود ندارد.

iFixitبه طور معمول هنگام کالبدشکافی دستگاه های الکترونیکی در اطلاع دادن ظاهر می شود و کاربران نیز این مشارکت را با به دلیل کالبدشکافی های دقیق محصولاتی بسان گوشی موبایل می شناسند. iFixit که تو سال ۲۰۰۳ بانیان گذاری شده و دکه مرکزی آن در کالیفرنیا فراغت دارد روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد از این پس ترانه دارد بیشتر تمرکز خویشتن را به موضوعات عمده تر معطوف کند. براساس این اطلاعیه طی دو ماه اخیر تقریبا نیمی از کارکنان iFixit به طور ویژه روی ساخت دیتابیس تعمیر محصولات پزشکی متمرکز شده اند؛ دیتابیسی که خویشتن iFixit از آن بوسیله عنوان «ارشد ترین دیتابیس تعمیر تجهیزات پزشکی » یاد می یواش. بدین نظام iFixit ترانه دارد روند مرمت تجهیزات پزشکی را برای تکنیسین ها بسیار ساده تر از قبل نرم.

آن نعوظ که iFixit اعلام می کند، بانک اطلاعاتی این مؤسسه شامل بیش از ۱۳ هزاره دفترچه ی راهنما از محصولات شرکت های مختلف است که امکان دسترسی بوسیله آن ها بوسیله مجانی برای همگی وجود دارد. درکنار کارکنان iFixit شمار درخورتوجهی از متخصصان مملکت ی بهداشت بخاطر راه اندازی بانک اطلاعاتی موردبحث تلاش کرده اند. 



کایل وینز، مدیرعامل مؤسسه ی iFixit تو اطلاعیه ای می گوید: «وضع اندازی بانک اطلاعاتی متاخر مسئولیتی بیش مجلل بود و ما دلگشا شانس بودیم که کمک و حمایت متجاوز از ۲۰۰ کتاب دار و نهادهای بایگانی کننده ی داده ها را از سراسر کشور آمریکا با خویشتن داشتیم. بایگانی کنندگان مهیا درون دانشگاه ها و تاریخ خانه های عمومی، مؤسسه های پژوهشی، شرکت های مرزوبوم ی بیمه و درنگ ادوات و البته متخصصان مملکت ی پزشکی همه وقت با نرخ شان را دراختیار ما قرار دادند. این افراد درمجموع هزاران زمانه صرف کردن سازماندهی پرونده های بی حساب کرده و آن ها را درون سیستمی شایان جست و جو جای داده اند».

در بخشی از وب سایت روش اندازی شده توسط iFixit تماشایی اسامی نهادهایی که بوسیله صورت داوطلبانه بخاطر راه اندازی این بانک اطلاعات غنی همکاری کرده اند، هستیم که از بین آن ها می توانیم به شماری از دانشگاه ها، کتاب ساختمان ها و تا اینکه انبازی هایی شهرت آشنا نظیر لینکدین اشاره کنیم.

راه اندازی چنین پروژه ی عظیمی تا امروز تقریبا غیرممکن به رویت می رسید، ولی تقلا های شبانه یکروز کارمندان iFixit به همراه صدها نفر دیگر درنهایت باعث بهره برداری از بزرگ ترین بانک اطلاعاتی مرمت برگ پزشکی شده است. امروزه دنیاگیری ویروس کرونا مشکلاتی مهم حتی برای برگ پزشکی ایجاد کرده و وجود چنین دیتابیسی می تواند مزیت هایی بسیار به همراه بیاورد. IFixit درون بخشی از اطلاعیه ی خود می گوید کاربردهای بانک اطلاعاتی جدیدش فراتر از بلای ناگهانی کووید ۱۹ می رود.

iFixit اعلام می کند که بانک اطلاعاتی اش فعلا در اول سیاق قرار دارد و بوسیله ممارست زمان غنی تر خواهد شد. این مؤسسه به صراحت در اطلاعیه ی جدید خود اطلاع دادن می بطی ء که این پروژه هیچ نحو درآمد مالی بوسیله دنبال ندارد. IFixit دسترسی بوسیله تمامی داده ها دیتابیس را به صورت کاملا مجانی امکان پذیر کرده است و از این سر صرفا نیت دارد قضیه تعمیر تجهیزات را بخاطر تکنیسین ها سهل نم از قبل کند. درضمن این پروژه هیچگاه نحو فعالیت تبلیغاتی نخواهد داشت. iFixit از تمامی تکنیسین های پزشکی در سراسر گیتی احضار می کند با چسبیدگی بوسیله اجتماع ی ایجادشده توسط این مؤسسه داخل راستای بهبود هرچه بیشتر بانک اطلاعاتی جدید شلنگ بردارند. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درون این رابطه دارید؟بیشتر بخوانید:iFixit ازطریق نور ایکس مجیک کیبورد آیپد پرو 2020 را بررسی کردiFixit جزئیات قطعات قابل تعویض بین آیفون SE جدید و آیفون 8 را منتشر کرددسترسی کسب وکارها به پایگاه داده های دولتی تسهیل می شودمک بوک ایر 2020 نمره تعمیرپذیری ۴ از ۱۰ از iFixit اخذ کردفناوری های خوانش و کنترل ذهن داخل راه هستند؛ جامعه آمادگی آن ها را دارد؟