مجله اینترنتی پاسبون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی بامداد پنج شنبه ۲۲ خردادماه داخل کنفرانس بررسی ارج خانه و اجاره نرخ در همدان، افزود: با اضافه دمل مالکان درون استان همدان فشار گرانی را بوسیله سکه اجاره ها اضافه کرده و سختی مضاعفی به مستاجران تحمیل می کنند.

وی تصریح کرد: در اوضاع اقتصادی کنونی شباب با درآمد ماهی دو میلیون تومان ناچار به پرداخت حداقل کرایه یک میلیون تومانی می شود و این موضوع کیفیت سطح عمر خود را بوسیله چالش می کشد.

شعبانی موثقی گفت: با نظارت شدید نهادهای مسئول باید میدان را درون مشت گرفت و نباید بازار مسکن را رها کرد.

وی افزود: داخل حال حاضر ما خویشتن مستاجر نیستیم و نمی توانیم شرایط مستاجران را حساسیت کنیم، اما باید بدانیم که در حوزه زمین و مصالح تحریمی به خشکی امدن ما اعمال نشده و می توانیم با تشدید بازرسی کیاست اندیشی کنیم.

امام جمعه همدان مشتاق کاهش خوف مسکن شد و بیان کرد: تو افزایش قیمت مسکن عوامل زیادی موثر بوده و مدخل اعظمی از آن در اختیارات مسئولان نیست، ولی وظیفه نظارت و کنترل بخشی از آن تپش به عهده نهادهای نظارتی است.

وی وجود سوداگران داخل عرصه مسکن را یکی از عوامل گرانی دانست و گفت: با توجه به اطلاعات موجود درباره مقدار تمام شده پیدایش وساز و ارزش عرضه شده در میدان درون می یابیم که دلالان مسکن درون همدان حضور پررنگی دارند.

شعبانی موثقی افزود: نهادهای نظارتی و دادستان باید یک درصد متناسب کنترل کارشناسی برای مقیاس اجاره مقدار گلچین کرده و رگه پای دلالان در این عرصه پاک شود.

وی اعلام کرد: از دیگر رویه های کاهش قیمت مسکن، تسهیل تو روند اجرای قوانین است که نهادهای اجرایی باید به کمک این کار بشتابند.

شعبانی موثقی گفت: استان همدان داخل جذب سرمایه و منابع اقتصادی زیاد فرسوده بوده و در طرز اندازی واحدهای تولیدی معطل می کند، این عوامل باعث سرازیر شدن سرمایه های در سوگ به سمت ابتیاع املاک شده و خواست بوسیله ملاکی در بروز دلالی مسکن همدان متجاوز شده است.
  • ۹۹/۰۳/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی