مجله اینترنتی پاسبون

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از دویچه وله نوشت: متقاضیان دریافت شهروندی از آلمان باید دست کم هشت سال در این کشور زندگی کرده باشند. بر زمینه لایحه ای که وزارت کشور آلمان تهیه کرده است، این پیش شرط بخاطر کسانی که با هویت قلابی به آلمان آمده اند و اجازه اقامت دریافت کرده اند، صدق نخواهد کرد. 

 کسانی که هویت بدلی ارائه می کنند، دلیل های گوناگونی دارند: شماری از پناهجویانی که به آلمان حمایت می برند و امکان طرد آنها بود دارد، خویشتن را به عنوان شهروند کشورهایی جا می زنند که شورش زده یا دارای حکومت های مستبد هستند. برخی بی قراری هیچ گونه مدرکی ارائه نمی کنند و اطلاعات دروغین تو مناسبت با هویت خویشتن و موجب پناهندگی به آلمان عرضه می کنند.  

بر اساس لایحه جدید، چنانچه مشخص شود که فرید طالب پیروی آلمان، خلال گرفتن اقامت این کشور هویت اصلی خود را پنهان کرده است، سال های اقامت او در آلمان برای ستاندن پیروی بوسیله حساب نمی آیند. 

علاوه پیاده شدن این، چنانچه فردی با هویت ساختگی وارد آلمان شود و پنهان کاری او در همان آغاز برملا گردد، بوسیله او رخصت اقامت داده نمی شود. 

کنار مبنا روال فعلی مهاجرت آلمان، فرزندان مهاجران، در صورتی که مادر خواه پدرشان دست کم هشت سال داخل آلمان اقامت داشته باشد، از بدو تولد شهروند آلمان بوسیله حساب می مسئله. 

طبق لایحه متاخر وزارت کشور، اگر پس از تولد پسر مدلل شود که پاپا خواه بابا او با هویت جعلی یا داده ها نادرست به ستاندن رخصت اقامت آلمان نائل شده، فرزند تیمار حق داشتن تابعیت آلمانی خود را از دست می دهد. 

این اصل دربرگیرنده کودکان دامن پنج سال می شود و فرزندانی که بیش از پنج سال سن دارند، پیروی آلمان را از مشت نمی دهند. 

در لایحه جدید به تابعیت دوم مهاجران نیز پرداخته شده است: پناهجویانی که به خشکی امدن مبنا کنوانسیون ژنو ضایع اقامت در آلمان را قبض کرده اند، اجازه ندارند تابعیت قبلی خویشتن را (از سرزمین زادگاهشان یا قلمرو سومی که پیش تر در آن عمر می کرده اند) همچنان حفظ کنند. 

دست کمتر یک چهارم پناهجویان آلمان مشمول این عنصر می شوند.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، داخل مقاله ای با عنوان «هشدار موج دوم کووید-۱۹» که توسط کمیته دانشجویی مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگردان شده، آمده است: بسط ناگهانی بیماری کووید-۱۹ که در اواخر سال ۲۰۱۹ در ووهان چین آغاز شد، تا تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۲۰ (قطع ۱۱ فروردین ۹۹) به ۲۰۳ کشور ترویج یافت و رسماً یک پاندمی جهانی نامگذاری شد.

با مداخلاتی بی سابقه تو سلامت عمومی، به نظر می رسد پراکندن محلی ویروس (SARS-CoV-۲) هم اکنون درون چروک مهار شده باشد. بسیاری از کشورها در حال حاضر دربند موج نخست اپیدمی کووید-۱۹ هستند؛ بنابراین تجسس و فهم چگونگی تأثیرگذاری این مداخلات در جلوگیری از سرایت SARS-CoV-۲ تو چین، مبرم و ضروری است.

در مجلۀ لنست (The Lancet)، کتی لونگ و همکاران، ارزیابی خود از نبوغ پراکندن و شدت کووید-۱۹ در موج فاتحه بیماری را در ۴ ده و ۱۰ استان چین خارج از هوبئی گزارش کردند. در این معاینه تخمین زده شد که مغز تکثیر لحظه ای داخل مناطق انتخاب شده، پس از اقداماتِ کنترلِ غیردارویی داخل تاریخ ۲۳ژانویه۲۰۲۰، کاهش اساسی یافت و از آن موقع تابه کنون این مغز کمینه از ۱ پایا مانده است.

گستردن SARS-CoV-۲ در این مناطق تا اواخر ژانویه بیشتر ناشی از موارد واردشده از هوبئی بود، که تا حدی مشابه سرایت بیماری در ماه ژانویه درون چندین سرزمین دیگر است. باور بر این بوده است که اپیدمی ها در استان های چینی خارج از هوبئی بعد از ۳۱ ژانویه، از فرایند سرایت محلی ناشی شده اند؛ بنابراین یافته های مطالعۀ لونگ و همکاران عظمت این موضوع را که مجموعۀ اقدامات غیردارویی تو گره توانایی مهار سرایت را دارد بسیار از پیش مشخص ساخت (نه فقط سرایت ناشی از موارد وارد شده به استان، بلکه حتی پاشیدن محلی).

اپیدمی در بسیاری از کشورها در حال شتاب گرفتن است که این مساله مدال دهندۀ کمبود آمادگی است. با توجه به اینکه چندین کشور فردی های سیر در طبق چین طرز کرده بودند، ضروری است تا مدلی تمهید شود که نشان دهد آیا برقراری زودهنگام ترِ مداخلاتی از قبیل فاصله گذاری اجتماعی، تغییر اقدام جمعیت و ردیابی وابستگی ها، می تواند بوسیله کاهش یا محدودکردن شدت اپیدمی منجر شود.

لونگ و همکاران نیز معیار عواقب نامساعد بالقوه ناشی از کاهش زود و نابهنگام مداخلات را تدارک کردند و متوجه شدند که چنین تصمیمی مقدور است نرخ گستردن را دومرتبه بوسیله بالای ۱ برگرداند - که به معنای موج دومی بیماری خواهد حیات. این یافته تو سطح جهانی برای دولت ها مهیب است؛ چراکه علیهِ کاهش زود و نابهنگام مداخلاتِ سرسختانه هشدار می دهد.

 با این حال، میزان تأثیر هر مداخله، خواه اینکه کدام یک تو جلوگیری از عالمگیر ویروس مؤثرتر بود، در این مطالعه ذکر نشده است در حالی که مداخلات داخل راستای کنترل مسری SARS-CoV-۲ در حال اجراست، لازم است کشورها سبب بازگشت بوسیله وضعیت معمولی مجاهدت کنند؛ بنابراین، خویش سریعتر معلول هر یک از مداخلات لازم است.

داده های سفرهای آسمانی سبب معیار سازی تأثیر محدودیت های سفر در به تأخیر انداختن پیشروی کلی اپیدمی استفاده  و معلوم شد که درون سطح بین المللی اثر بارزی داشت، امّا تو داخل چین تنها ۳-۵ روز تأخیر ایجاد کرد.

همچنین وارسی ای متمرکز پهلو اثرات اتساع یا کاهش اقدامات کنترل مربوط به فاصله گذاری فیزیکی در ووهان، این روانی را مطرح می یواش که اگر این اقدامات تو ماه مارس به تدریج کاهش یابند، امکان پذیر است موج دومی از موارد بیماری در نیمکرۀ شمالی در میانۀ تابستان رخ دهد. غصه اینک مدل هایی مخصوص هر کشور داخل وفاق با مدل مؤثر واقع شدن محدودیت های سیر و فاصله گذاری مدنی و نیز استراتژی های جایگزین پس از کاهش این اقدامات، از قبیل کاربرد از ماسک، گرماسنج و ردیابی ارتباط ها، تک حاجت است.

قیمت مرگ ومیر موارد (case fatality rate; CFR) یکی از ناشناخته های عمده کووید-۱۹ است. لونگ و همکاران، CFR تأیید شده (confirmed CFR; cCFR) بیرون از هوبئی را ۰.۹۸درصد (۹۵% CI ۰.۸۲-۱.۱۶) ارزیابی زدند، که با گزارش مرکز پیشگیری و علاج بیماری چروک مطابقت داشت.

با توجه به اینکه در مناطق معاینه شده، شدت اپیدمی ها از حد حجم های بهداشتی-درمانی عبور نکرد، عقیده پیاده شدن این است که داده های مرتبط با تعداد موارد تأییدشده شایان اعتماد باشند. لونگ و همکاران همچنین مخبر این شدند که cCFR با سرانه تولید ناخالص داخلی استانی و داخل دسترس بودن تخت های بیمارستانی به ازای هر ۱۰۰۰۰ نفر مرتبط حیات. CFR در ووهان تا ۲۸مارس۲۰۲۰ بوسیله ۵.۰۸ درصد گویا وجود. تفاوت بارز CFRa بین این مناطق با ووهان ممکن است مرتبط با تفاوت مقدار حجم بهداشتی-درمانی باشد. بنابراین موقع اجرای مداخلات باید بوسیله تفاوت های موجود در ظرفیت بهداشتی-درمانی توجه کرد.

تا زمانی که اپیدمی بوسیله عارض تصاعدی داخل حال نمو باشد، سیستم بهداشتی-درمانی با نهضت های شدیدی روبه رو خواهد بود، بنابراین دولت ها باید پا به بازار ادا بگذارند و موقت آماده شوند و از تامین سیستم بهداشتی-درمانی از دید نیروی درمانی، منابع و امکانات اطمینان نتیجه کنند تا کار بزرگ مرگ ومیر ناشی از کووید-۱۹ به حداقل برسد.
اپلیکیشن پیام رسان سیگنال از زمان مسری ویروس کرونا افزایش قابل توجهی را در تعداد کاربران و حجم ترافیک تجربه کرد. این اپلیکیشن رایگان، خدمات پیام رسانی را با رمزنگاری نقطه به خال انجام می دهد و پایگاه کاربران قابل توجهی دارد. چند روز پیش، سازمان غیرانتقاعی توسعه دهنده ی اپلیکیشن پست وبلاگی منتشر کرد که به یک طریق درحال مقبول داخل کنگره ی آمریکا اشاره می درنگ. قانون مذکور، مقابله با رمزنگاری داخل اپلیکیشن های پیام رسان را هدف راحتی می دهد.

پست جدید سیگنال با اشاره بوسیله قانونی موسوم به EARN IT می گوید:تو دورانی که مردم بیشتری از مزایای رمزنگاری داخل اپلیکیشن های پیام رسان یکروز می برند، قوانینی همچون EARN IT که ازسوی کمیته ی دادگستری سنا مطرح شد، تهدیدی جدی برای کنف آن ها محسوب می شود.قانون متاخر به دولت مردان امکان می دهد تا نحوه ی مبارزه با خطا های آنلاین را به باهم اتحاد کردن ها دیکته کنند

قانون موردنظر کنگره ی آمریکا که حمایت هر دو حزب را دارد، جلوگیری از سوءاستفاده از کودکان را در رویت دارد. البته در جزئیات قانون، به نصیب و قسمت امکان داده می شود تا نحوه ی مبارزه با سوءاستفاده را به شریک شدن های فناوری دیکته یواش. دراین میان شاید قانون گذاران و مأموران اجرایی، حذف رمزنگاری عمه به نقطه را بوسیله عنوان ابزاری برای مدیریت بهتر اپلیکیشن ها تفویض کنند. باهم اتحاد کردن هایی که با قانون متاخر باهم اتحاد کردن نکنند، برخی از زنهار های عرفی اقبال ایالات متحده را از دست می دهند. از حمایت های عرفی می نبوغ به محافظت از شرکت ها دربرابر شکایت های مرتبط با محتوای منتشرشده در پلتفرم ها رمز کرد.

جاشوا لوند، ترقی دهنده ی اپلیکیشن سیگنال داخل اندکی از پست وبلاگی درباره ی ضابطه احتمالی کنگره می نویسد:شاید شرکت های بزرگ دنیای فناوری درصورت از بین روبیدن حمایت های حقوقی بتوانند هزینه های دفاع درون محکمه برای محتوای منتشرشده تو پلتفرم های خود را تقبل کنند. ازطرفی برای سیگنال به نشانی یک دایره غیرانتفاعی کوچک این طور هزینه هایی قابل مدیریت نیستند و ما مجبور به خروج از ایالات متحده خواهیم وجود.



سیگنال بیش از همه نگران از بین رفتن سازوکار رمزنگاری نقطه به نقطه داخل اپلیکیشن است. ویلیام بار، دادستان کل ایالات متحده که از منتقدان اصلی رمزنگاری محسوب می شود، با قاعده جدید امکان خواهد داشت تا نحوه ی مبارزه با سوءاستفاده از کودکان را بوسیله مشارکت های فناوری دیکته کند. کود در ماه گذشته از فیسبوک خواسته بود تا برنامه ی توسعه ی رمزنگاری به همه ی اپلیکیشن های خود را متوقف کند. او اعتقاد دارد رمزنگاری مانع از رفتار های مثبت و کارساز عادت گذاران تو مبارزه با جرایم آنلاین مثل سوءاستفاده از کودکان خواهد وجود.

ویلیام وعده در نامه ای به فیسبوک درباره ی دلایل مخالفتش با رمزنگاری گفته بود:شرکت ها نباید جهیز های خویشتن را عمدا به نوعی مدل سازی کنند که هرگونه دسترسی بوسیله محتوا را غیرممکن کند. چنین ممنوعیتی حتی بازرسی جدی ترین جرایم را غصه غیرممکن می نرم. چنین روندی شهروندان و جوامع ما را در معرض خطر راحتی می دهد، بجهت یک انبازی دیگر اقتدار اطلاع و نفوذ به محتوا و فعالیت غیرقانونی را نحواهد داشت. فعالیت هایی که دربرگیرنده جرایم جدی همچون سوءاستفاده از کودکان و تروریسم می شود.مقاله های مرتبط:سیگنال، حفره امنیتی تماس های صوتی را برطرف کرداپل توسعه دهنده Signal، پیام رسان مورد علاقه ادوارد اسنودن را به استخدام خویشتن درآورد

سیگنال باوجود کامل توجیه ها اعتقاد دارد ازبین بردن رمزنگاری در اپلیکیشن های پیام رسان، بیشتر بوسیله ضرر کاربران عادی خواهد حیات و مجرمان درنهایت راهی برای انجام کارهای خود درون دنیای آنلاین هویدا می کنند. درون اندکی از پست وبلاگی سیگنال می خوانیم:اگر بطی ء افزارهای آسانی شبیه سیگنال از دسترس کاربران بیرون شوند، امنیت میلیون ها شهروند به خطر می افتد که در میان آن ها مقام های مسئول و اعضای نیروهای نظامی بی قراری دیده می شوند. دراین میان مجرمان از ابزارهای تو دسترس دیگر استفاده می کنند و با عبور از موانع قانونی، کار خویشتن را بوسیله هر نحو امکان پذیر انجام می دهند.

قانون EARN IT باوجود لگن ها و انتقادهای جدی دسته های حامی حریم خصوصی و لابیست های دنیای فناوری، ایمنی ۶ سناتور دموکرات و چهار سناتور جمهوری یا را اخذ کرد. فداکار از آن ها می گویند تمام تلاش خویشتن را به کار می گیرند تا تعادلی بهترین بین حریم مخصوص و حفاظت از شهروندان رخ بگیرد. به علاوه، آن ها می گویند که درنهایت باهم اتحاد کردن های فناوری باید مسئولیت پذیری بیشتری درون حفاظت از اقدام های قانونی داشته باشند. البته مخالفان قانون تیمار تو کنگره می گویند که چنین قوانینی عزب به ابزاری برای افرادی همچون ویلیام بار و دونالد ترامپ دگرگونی می شود تا کنترل بیشتری روی فضای آنلاین داشته باشند. درنهایت صرف نظر در تصمیم نهایی کنگره ی ایالات متحده، شاید دیگر تماشایی عرضه ی سیگنال برای شهروندان آن سرزمین نباشیم.بیشتر بخوانید:باهم اتحاد کردن ثبت احوال با وزارت بهداشت تا اطلاع ثانوی متوقف شدمرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها اکنون پوشیدن ماسک را برای تمام مردم توصیه می کنداسپیس ایکس استفاده از کند افزار Zoom را برای کارکنانش به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع کردایالات متحده از مفروضات جا یابی تبلیغات موبایل بخاطر تجسس نحوه گشادگی کرونا یکروز می گیردبیش از چهار هزار اپلیکشن اندروید به فهرست برنامه های گمارش شده کاربر دسترسی دارند
مایکروسافت از تمام ظرفیت خود کاربرد می نرم تا کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس تو تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی به ویترین فروشگاه ها رویه یابد. فیل اسپنسر قدری قبل اعلام کرد تا اینکه اگر برخی از بازی های تفویض شده بخاطر نمایش ی هم زمان با این کنسول ازجمله Halo Infinite آماده نباشند، مایکروسافت Xbox Series X را درون همان زمان اخبار شده به راسته می فرستد؛ جز اینکه کارکردن تیم ها از خانه تأثیری روی خودِ کند افزار کنسول نسل نهمی همکاری بزرگ آمریکایی بگذارد.مقاله های مرتبط:مایکروسافت اکثر رویدادهای خویشتن را تا ژوئیه ۲۰۲۱ به رخ دیجیتالی برگزار خواهد کردنسخه آزمایشی سرو Project xCloud در یازده کشور متاخر اروپایی منتشر می شود

این نکته ی فیل اسپنسر را می توان در تبلیغات و معیار عرضه ی اطلاعات مایکروسافت همچنین مشاهده کرد. آن ها با اینکه تاکنون تقریبا تک تک داده ها مقدور درباره ی کنسول را با جمیع به اشتراک گذاشته اند، همچنان طوری به صحبت درباره ی سری ایکس ادامه می دهند که مخاطب بفهمد فعلا شک اضافی به نمایش ی سخت وسایل سابق الذکر تو زمان اعلام شده وجود ندارد و هنوز ویروس کرونا (کووید 19) بر سری ایکس تأثیر نگذاشته است. ویدئویی همچنین منتشر شده است که در باره ی تکنولوژی های به کاررفته داخل کنسول ایکس باکسسری ایکس توضیحات بیشتری می دهد که تماشای آن خالی از لطف تراشیدن.



دانلود ویدئو از آپارات

در ویدئو رسمی جدید که با نام «فن شناسی قرارگرفته در پس ایکس باکس سری ایکس» (The Technology Behind Xbox Series X – Inside Xbox) پخش شد، بیشتر برای افراد آشنا با حوزه ی ابکی افزارهای کامپیوتری جذابیت دارد و دانش آن ها درباره ی کنسول نسل نهمی مایکروسافت را حتی کامل پر حرارت از گذشته می کند.

میجر نلسون (لری هریب)، یکی از اعضای حقیقی تیم Xbox Live و مجری برنامه ی اینساید ایکس باکس و جیسون رونالد، مهتر بخش مدیریت دستور کار ی مایکروسافت، در ویدئو یادشده فناوری های مؤثر تو لباس گیری ایکس باکس سری ایکس را بوسیله طوراجمالی وارسی کردند و از مواردی گفتند که این کنسول می تواند به آن ها مشت یابد.

در مصاحبت های نلسون و رونالد به پردازنده و حافظه ی SSD سری ایکس و یکروز مندی آن از ری تریسینگ (Ray tracing) هم اشاره شد. ری تریسینگ فناوری دنبال کردن نور نور است که بوسیله دستگاه اجازه ی خلق تصاویری با نورپردازی های به مراتب واقع گرایانه خیس را می دهد. نمایش ویدئوهایی از قابلیت های ایکس باکس سری ایکس و بوسیله تصویر کشیدن کیفیت تعجب انگیز اثری چون بازی Gears 5 روی این کنسل عناصر دیگری بودند که از این ویدئو جمع بندی مناسبی از بسیاری از گفته های مشارکت آمریکایی درباره ی کنسول بازی دوده نهمی خود ساختند.

اخبار بازی و کنسول های شوهردار سلاله مربوط باینده را از سایت زومجیدنبال کنید.بیشتر بخوانید:چگونه ازطریق پردازنده رایانه درون مهار ویروس کرونا ایفای نقش کنیم؟چرا TFLOPS مدل مناسبی برای مقایسه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 نیست؟انتشار مقدماتی عکس گرفته شده با دوربین Surface Duoمایکروسافت یکی از مدیران اجرایی پیشین اپل را استخدام کردMixer به گیمرهای فعال در پلتفرم خود صد دلار کمک نقدی می یواش
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، روز گذشته فدراسیون فوتبال دربند حواشی گوناگونی شد. از ارسال روزنامه کنفدراسیون فوتبال آسیامبنی بر پسند نداشتن نبی به عنوان دبیرکل جدید تا انتشار بیانیه از سوی فدراسیون و ته دادن بوسیله این واقعه.

ولی این روزنامه ای اف سی بوسیله دلیل مصاحبه و بعدا نامه راهنمایی الله ممبینی بوده است. ماجرا از این استراحت است که اعضای هیئت رییسه به دلیل وجود کرونا و رخصت شدید مبنی بر عدم تجمع، جلسه ای را به صورت ویدئو میتینگ برگزار کرده اند و داخل آن کنفرانس به جمع بندی برای انتخاب نبی به عنوان دبیرکل فصیح اند. توافق پرسپولیس با برانکو با دستور کار خاص

جلسه ویدئویی که ممبینی در آن غایب بوده و طبیعتا تو سیلان کار صبر نگرفته است. به همین برهان این کالبد هیئت رییسه به درستی تذکری را می دهد و در ادامه ای اف سی به پشت فهم گوهر می رود.

ولی همانطور که گفته شد جلسه ای که نتیجه آن انتخاب نبی به عنوان دبیرکل بوده، بوسیله صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده است و زمان حال با دعوت رسمی اعضای هیئت رییسه روز هجدهم فروردین نشست ای حضوری را تشکیل می دهند تا رخ جلسه این برگزینی را امضا کرده و بوسیله ای اف سی ارسال کنند.

استعفای نبی از هیئت مدیره کانون پرسپولیس که چند روز قبل از انتخابش به عنوان دبیرکل فدراسیون تقدیم رییس هیئت مدیره شده بود، تو نهایت روز گذشته مورد موافقت قرار گرفت و وی می تواند از روز شنبه حکم خود را به صورت رسمی در ساختمانی سئول آغاز بطی ء. آغاز روند اصلاح اساسنامه اولین و مهم ترین اولویت مدیران فدراسیون فوتبال است که در جلسه بعدی هیئت رییسه در تک آن تصمیمات مهمی اتخاذ خواهد شد. آخرین وقوف از آغاز لیگ کسی را عزیز خطاب کردن فوتبال ایران
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با پاشیدن توییتی اخبار کرد سرعت اینترنت خانگی حداقل چهار طبق اضافه پیدا خواهد کرد. او همچنین گفت عملیات اجرایی ارتقای اینترنت خانگی از ADSL به VDSL درون استان تهران و قم آغاز شده است و در هفته ی آینده، سایت ثبت نام آغار به حکم خواهد کرد. به گفته ی وزیر ارتباطات اولویت توسعه با مناطقی است که سرعت طایفه چهار موبایل در آن ها از متوسط کشوری پایین زیرفون است.سرعت اینترنت خانگی، را حداقل ۴برابر می کنیم.
امروز عملیات اجرایی ارتقای اینترنت خانگی از ADSL به VDSL در استان تهران و قم آغاز شد.
در هفته ی آینده، سایت ثبت اشتهار آغار بکار خواهد کرد.
اولویت ترقی با مناطقی است که سرعت نسل۴ موبایل درون آن ها از متوسط کشوری پایین مرطوب است.#گزارش_به_مردم— MJ Azari Jahromi (@azarijahromi) March 29, 2020

مقاله ی مرتبط:وزیر ارتباطات جزئیات تعرفه VDSL را داخل نشست خبری الکامپ شرح داد

وزیر ارتباطات در نشست خبری روز اول نمایشگاه الکامپ سال ۹۸ که درون تاریخچه ۲۷ تیرماه برگزار شده بود جزئیاتی از تبدیل ADSL به VDSL کاربران خانگی را شرح داد. او یک روز پیش از نمایشگاه الکامپ در توییتی نوشت که کاربران خانگی می توانند به راحتی اینترنت شوهردار ADSL خود را به VDSL تبدیل کنند که سرعتی چهاربرابر خواهد داشت. وزیر ارتباطات در پاسخ خبرنگاران درمورد گرانبها وجود داشتن سرویس های سابق مخابرات پیاده شدن بستر فیبر و عدم استقبال کاربران و تعرفه ی کنجکاو طرح جدید گفته بود:تعرفه ی VDSL براساس مصوبه ی ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات برنامه ریزی می شود. قیمت سرویس ها درون این مصوبه براساس سرعت ها تنظیم شده است. همان رویه که قیمت سرویس های شوهردار امروز در دسترس کاربران قرار دارد، ارزش سرویس های نوک تیز تر و حرفه ای تر بی قراری مقابل مصوبه ی مذکور متناسب دسترس خواهد وجود و تغییری نخواهد داشت.مقاله ی مرتبط:حجم سازی متاخر برای پهنای باند اینترنت پیش دماغ شده است

پس ازآن از عالمگیر ویروس کرونا داخل قلمرو و خانه نشینی قهری مردم، کاربرد اینترنت نیز به دلیل فراهم شدن امکان دورکاری، آموزش از رویه دور و تماشای آنلاین فیلم و سریال افزایش نمودار کرد. تا جایی که کمک وزیر ارتباطات اطلاع دادن کرد مقیاس مصرف اینترنت مدلل حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش رک کرده است. بوسیله همین برهان شریک ارتباطات زیرساخت حجم شبکه ی ارتباطی اپراتورها را افزایش داد. وزیر ارتباطات همچنین از فعال شدن امانت ی پیشکش ی اینترنت ۱۰۰ گیگ برای کاربران اینترنت ثابت تا پایان اسفندماه سال ۹۸ وقوف داده بود که برخی اپراتورها استفاده از آن را تا هفتم فرودین ماه ۹۹ تمدید کردند اما با تمدید مجدد آن موافقت نشد.

با وجود تمهیداتی که برای افزایش سرعت اینترنت درون رویت گرفته شده است با این حال برخی کاربران داخل شبکه های اجتماعی از شدید اینترنت و سرعت پایین آن تو ساعاتی از روز شکایات می کنند و باید دیدن آیا طرح جدید وزیر ارتباطات می تواند این مشکل را برطرف کند یا نه.بیشتر بخوانید:افزایش سقف تراکنش های بانکی باعث تکثیر علت کلاهبرداران شده استکاربران در شهرهای ارشد آمریکا همچنین کاهش سرعت اینترنت را تجربه کردندکاهش ضریب خاصیت اینترنت پهن باند سرزمین داخل سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۹ فروردین ۹۹]طرح فاصله گذاری مدنی تا ۲۰ فروردین عمل می شود
اولین اتوبوس با پیشرانه احتراق داخلی در ۱۲ مارس ۱۸۹۵، دقیقاً ۱۲۵ سال پیش ارائه شد. این اتوبوس بین شهرهای Siegen و Netphen و Deuz فعال بود و توسط Netphener Omnibus-Gesselschaft اداره می شد. این ابتدایی اتوبوسی حیات که از قدرت اسب و توربین بخار یکروز نمی برد. تو ۲۹ مارس ۱۸۹۵، این شرکت اتوبوس دوم را اندرز عدل که در ۲۶ ژوئن ۱۸۹۵ تحویل داده شد. هر دو اتوبوس از پیشرانه افقی تک سیلندر در دنبال استعمال می کردند که دارای ظرفیت ۲/۹ لیتر و تنها ۵ اسب تبخیر قدرت وجود.



اتوبوس ۱۲۵ سال پیش پهلو پایه بنز Landauer ساخته شد و مبصر ترین خودرویی بود که Benz
سه گانه سال قبل، اسنشال بوسیله عنوان استارتاپی متفاوت و با مدیریت اندی روبین کارش را آغاز کرد؛ اما اواخر بهمن ، مشخص شد  اسنشال، شریک تولیدکننده ی گوشی هوشمند، تعطیل می شود و به غیر از اسنشال PH-1، دیگر گوشی هوشمند جدیدی معرفی کردن و عرضه نخواهد شد. 

پس ازآن از گذشت بسیار از یک ماه از ترویج اطلاع تعطیلی شرکت، کوین هافمن، طراح سابق اسنشال، طرح های مفهومی اسنشال PH-2 به همراه تصاویر مفهومی اسنشال PH-3 را درون پست وبلاگی خود منتشر کرد. این گوشی هوشمند پیش از تعطیلی شرکت تو مراحل نخستین ی طراحی قرار داشت و انتظار می رفت اوایل ۲۰۲۰ معرفی شود.



مدل سازی اسنشال PH-2 شباهت زیادی به اسنشال PH-1 دارد و از بریدگی قطره ای شکل بالای نمایشگر، پنل پشتی تیغ دار کردن ای با دوربین دوگانه، حسگر اثرانگشت و کانکتور پین پوگو بخاطر اتصال رخت جانبی مخصوص بوسیله صورت ماژولار نصیب می سرما. باتوجه به تصاویر، بوسیله نظر می رسد در دو طرف و بالای گوشی، انحناهایی دیده می شود؛ درحالی که ابتدایی گوشی هوشمند اسنشال کاملا بی حالت حیات. ناگفته نماند تمام دکمه ها در سمت راست گوشی هوشمند متاخر صبر دارند. پنل پشتی شیشه ای اسنشال PH-1 براق بود؛ اما دستگاه متاخر ظاهرا قرار بوده با پنل پشتی شیشه ای تار معرفی شود. 

در قسمت پایین PH-2 نیز دو اسپیکر فراغت دارد و ظاهرا استراحت بوده با استاندارد IP68 و مقاومت دربرابر تاثیر آب و گرد و غبار معرفی شود. براساس اخبار کوین هافمن، اسنشال تو دومین بار ی آزمایش نمونه ی نخستین ی گوشی هوشمند جدید، تصمیم گرفته است شریک شدن را تعطیل نرم. 

باتوجه به اینکه پروژه ی نقشه کشی گوشی هوشمند اسنشال PH-3 از اوایل سال ۲۰۲۰ مبدا شده، این وسیله در مراحل اولیه ی نقشه کشی قرار داشته است. ظاهرا اسنشال داخل نظر داشت گوشی هوشمند جدید خود را با قیمت گران، دوربین سه گانه، نمایشگر OLED، حاشیه نویسی ی باریک تر و بدنه ای تماما آلومینیومی به بازار ارائه کند.

اواسط مهر، اسنشال تصاویری از گوشی هوشمند جدیدی با فرم فکتور متفاوت به اشتراک گذاشت. همان زمان گفته شد شهرت GEM را اسنشال ثبت تجاری کرده است و گمان دارد صیت بازپسین این مایه جدید GEM باشد که درنهایت با تعطیلی شرکت، همه ی پروژه ها متوقف شد. بیشتر بخوانید:اسنشال، شریک شدن تولیدکننده گوشی به مدیریت اندی رابین، تعطیل می شوداسنشال ظاهر متفاوت گوشی جدید خویشتن را نمایان کرد؛ فرم فکتور جدید؟گوشی جدید Essential در مراحل اولیه تاسیس قرار داردتولید گوشی هوشمند اسنشال فون ایستا شدخالق اندروید درون پی ساخت گوشی مبتنی پیاده شدن هوش مصنوعی با اقتدار ارسال خودکار SMS