مجله اینترنتی پاسبون

ASGHASGHهمانOOOONOOOON نعوظ که می دانید، اپلیکیشن ها بوسیله سه شکل توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و مجانی با صیقل داخل برنامه ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به هوس بیایید و قصد داشته باشید آن را گمارش کنید؛ ولی ناگهان ملتفت پولی وجود داشتن آن شوید. همه ما این تجربه را داریم. تو این مواقع معمولا قید کاربرد از آن را می زنیم یا به متعاقب نسخه بلدرچین شده آن می گردیم. البته نسخه بلدرچین شده هم داستان های خاص خودش را دارد و تا اینکه می تواند آسیب قطعی بوسیله گوشی شما بااطلاع کند.مقاله ی مرتبطرفع مشکل گوگل پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

ولی گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با گمارش آن ها و افزودن به فهرست اپ های خود، در آینده به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع توسعه دهندگان بخاطر افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را بوسیله رایگان ارائه می کنند؛ بنابراین توصیه ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی رایگان شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ های شما اضافه شوند. بعدا می توانید هر زمانی که مقصود داشتید، از آن ها کاربرد کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی مجانی شده امروز را معرفی کنیم.

اپلیکیشن Orbitrack



اپلیکیشن Orbitrack یک ردیاب ماهواره ای کاملا جدید و مانند ساز تصعید فضایی با کاربرد از فناوری واقعیت افزوده است. این برنامه یک راهنمای جیبی برای هزاران سفینه فضایی در مدار سیاره زمین است. اگر به دنبال یکی از بهترین اپلیکیشن ها ساخته شده داخل ماخذ فضا و عرش هستید، به هیچ وجه Orbitrack را از مشت ندهید؛ زیرا در این اپلیکیشن اطلاعات زیاد از ۴۰۰۰ فضاپیما دربرگیرنده همه ماهواره های فعال، ماهواره های لشکری اشکوب بندی شده، ایستگاه فضایی بین المللی و ماهواره های ارتباطی Starlink اسپیس ایکس حیات دارد.

از دیگر قابلیت های اپلیکیشن مذکور می نبوغ بوسیله گرافیک جدید و جذاب، جلوه های جوی و میزان های ماهواره ای سه بعدی بسیار دقیق رمز کرد. همچنین حالت «واقعیت افزوده» به شما کمک می کند ماهواره ها را در فلک با کاربرد از GPS و حسگرهای حرکتی دستگاه خود پیدا کنید. نکته جالب اینجا است که این قسمت با نمایش مدار و ماهواره نیز کار می کند. درضمن می توانید از داده های بسامد رادیویی برای ماهواره های رادیویی آماتور استفاده کنید. توسعه دهندگان این اپلیکیشن گفته اند که توضیحات بوسیله روز برای صدها کشتی فضایی تو آن استراحت می دهند.

Orbitrack اقتدار پشتیبانی از آخرین ابکی ابزار و سیستم عامل اندروید دارد. ده ها تغییر و بهترین سازی انجام شده برای مدخل رابط کاربری، استفاده از Orbitrack را سریع تر و آسان نمدار از نسخه قبلی یعنی Satellite Safari می بطی ء.

 اپلیکیشن Screen Draw Screenshot Pro



شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید روی یک اسکرین شات اطلاعات دیگری بنویسید و دور بخش های مهم آن دایره بکشید. با Screen Draw Screenshot می توانید به آسان ترین متد ممکن این کار را انجام دهید. البته این تنها عملکرد این اپلیکیشن نیست و به وسیله آن می توانید علاوه به خشکی امدن نقاشی کردن روی اسکرین شات ها، از صفحه گوشی هوشمند فیلم برداری کنید. از توان های جذاب آن می استعداد به دسترسی آسان و استفاده راحت اشاره کرد که هر کاربری را راضی نگه می دارد.

از Screen Draw Screenshot می قابلیت برای زمانی استفاده کرد که قصد دارید یک مطلب را به بی نظیر یا دسته دیگری ارائه دهید این اپلیکیشن از حالت های افقی و عمودی پشتیبانی می کند. مراحل نامناسب و کلیدهای ترکیبی برای ستاندن و تصحیح اسکرین شات را فراموش کنید. با استفاده از Screen Draw Screenshot می توانید تصاویر و فیلم های مربوط به نمایشگر خود را فقط با یک کلیک ثبت کنید.

 اپلیکیشن Todo Task Reminder Pro Widget



با لیست وظایف todo دیگر هیچ قرار ملاقاتی را از دست نخواهید داد. مهم محو یک سواد بیع در جلوی شما باشد خواه تاریخ متولد فرزندتان، شما بوسیله راحتی می توانید کارهای جدید خود را باخبر Todo Task Reminder Pro کرده و سپس این اپلیکیشن درون یک زمان ویژه اجرا آن ها را بوسیله شما یادآوری می کند. علاوه کنار این، می توانید بوسیله لیست وظایف خود تصویر همچنین افزودن کنید.

از این به بعد، با اعلامیه های Todo دیگر هیچ کاری را فراموش نمی کنید و به راحتی می توانید پس از ایفا یک کار آن را نشان گذاری کنید و اگر نتوانستید آن را انجام دهید، به یک روز دیگر منتقلش کنید. برای این اپلیکیشن دکمه میانبر طراحی شده است، درنتیجه دسترسی به قابلیت های مختلف آن در سریع ترین حالت ممکن امکان پذیر است.  

اپلیکیشن 90X Duplicate File Remover Pro



گاهی اوقات در تلفن همراه، چندین تصویر، فیلم و فایل یکسان ذخیره می شوند و همین قضیه باعث پر شدن ذهن وسیله می شود. شما می توانید بوسیله عارض دستی این فایل ها را جلوه گر و حذف کنید. اما 90X Duplicate File Remover Pro آمده است که فرایند حذف فایل های هم ارز در مایه شما را متجاوز آسان خیس از گذشته بطی ء. تصور کنید می توانید با تنها چند کلیک تمام فایل های چندتایی را حذف کنید. این اپلیکیشن درواقع بدوی ابزار دارای فهم بدلی است که می تواند به نعوظ خودکار این کار را بخاطر عکس ها، فیلم ها و تصاویر شما عمل دهد.

 اپلیکیشن Doodle Button - Icon Pack



شما می توانید با گمارش Doodle Button - Icon Pack رابط کاربری دستگاه خود را متجاوز جذاب کنید. با این اپلیکیشن می توانید از آیکون های مختلف نقاشی شده ای مصرف کنید که فرمان با گوشی هوشمند را دوست داشتنی تیز از تم اصلی دستگاه می کنند. از قابلیت های این اپلیکیشن می استعداد به آیکون هایی با رزولوشن ۱۲۹ داخل ۱۹۲ پیکسل، بیش از ۱۳۵۰ گزینه مختلف برای انتخاب، سازگاری با لانچرهای مختلف و به روزرسانی ماهانه اشاره کرد.

در نظر داشته باشید که برای استفاده از این اپلیکیشن نیاز دارید بتدا لانچری مثل Nova، Apex، Hola یا هر گزینه سازوار با آیکون پک را در مایه خویشتن انتصاب کنید. 

اپلیکیشن Pro Mp3 player – Qamp



یکی از بهینه موزیک پلیرهای موجود در دنیای فناوری، Qamp است. این اپلیکیشن قدرتمند می تواند برای شما امتحان زیاد خوب گوش دادن به موسیقی فراهم کند. شما به عنوان کاربر در Qamp بوسیله ۱۰ اکولایز متنوع دسترسی دارید که می توانید با استعمال از هر کدام از آن ها تنظیمات پخش موسیقی خود را تغییر دهید. از توان های این اپلیکیشن جذاب می نبوغ بوسیله پشتیبانی از اکثر فرمت های موسیقی، تنظیمات جداگانه باس، حالت های مختلف پخش آهنگ، امکان جست وجوی آهنگ، تم های زیبا و سفارشی سازی جزء های مختلف آن اشاره کرد.

اپلیکیشن Lecture Notes - Classroom Notes Made Simple



اپلیکیشنی که بتوان بوسیله وسیله ی آن با سرعت بالا نکته برداری کرد، می تواند به یکی از محبوب ترین ابزارهای ساخته شده برای دانشجویان تبدیل شود. Lecture Notes دقیقا به همین نیت توسعه یافته است و می تواند به شما در نکته برداری سریع کمک یواش. این اپلیکیشن به کاربر اجازه می دهد فایل های صوتی جلسات را ضبط و به قیافه دستی نوت برداری نرم. Lecture Notes بوسیله گونه ای طراحی شده است که برای خرد آموزان و دانشجویان بیشترین استفاده را داشته باشد و عملکرد مناسبی بخاطر بالا بردن سرعت آن ها تو نوت برداری علامت دهد؛ این راه دیگر نیازی حلق این افراد ناراحت مطالب تحصیل شده در کلاس باشند.

از قابلیت های جذاب این اپلیکیشن می استعداد به توانایی اشتراک گذاری نوت با دیگران رمز کرد. همچنین می توانید با استفاده از آن، نوت های خویشتن را به صورت حرفه ای دسته بندی کنید. اگر جزو آن قسمت قسمت کردن افرادی باشید که زمانی زیادی صرف نوت برداری سر جلسات می کنند و به همین برهان نمی توانند فراگیری استاد را متوجه بشوند، مصرف از Lecture Notes را بوسیله شما سفارش می کنیم.

 بازی The Hearts PRO



آیا بازی هایی که باید اشکال و ته رنگ های شبیه را به یکدیگر متصل کنید دوست دارید؟ ورزش هایی که باید در آن سریع خیال کنید چطور؟ اگر جواب شما به سؤالات مثبت است و علاقه دارید حافظه خویشتن را مشق دهید، The Hearts PRO برای شما ساخته شده است. شعور خود و کامل افرادی که در بکلی دنیا The Hearts PRO بازی می کنند با معماهای آن به چالش بکشید.

از قابلیت های این بازی می توان به جگر حالت مختلف، چالش های زیاد ذهنی، مدل سازی مینیمال و عدم حاجت به اینترنت برای اجرا رمز کرد. کسانی که دستخوش بلای ناگهانی کوررنگی هستند اصلا سراسیمه نباشند؛ زیرا این ورزش به اسلوب ای طراحی شده است که همه بتوانند از آن کیف ببرند. با انتصاب The Hearts PRO می توانید بخاطر مدت یدکی سرگرم باشید و خود را بوسیله چالش بکشید.

‍بازی Chase Survival 2 - 3D surviving and running game



تاکنون بازی های هیجانی-مسابقه ای اضافی ساخته شده اند که می توانند افراد را بخاطر مدتی سرگرم کنند. درون این میان Chase Survival یک بازی فتنه ای و تشویش انگیز است که باید داخل آن پیش از اینکه توسط پلیس توقیف شوید، از رانندگی با سرعت رفعت و گریختن لذت ببرید. از دست پلیس ها هزیمت کنید و صدمه بیشتری به اتومبیل های مشق ای وارد کنید تا نمره بیشتری بگیرید.

تو Chase Survival 2 می توانید پول جمع کنید تا خودروی متاخر بخرید و با استعمال از آن سریع تر مسابقه بدهید. از قابلیت های این بازی می توان به حالت آفلاین و مدل سازی مینیمال آن رمز کرد. می توانید در دست خط مسابقه قلب جمع کنید تا جان بیشتری برای دنباله داشته باشید. این بازی به نحو ای طراحی شده است که در تبلت بوسیله استراحت متناسب ادا باشد. در Chase Survival 2 تلاش کنید مسابقه را تر شوید و خودروهای بیشتری تخریب کنید؛ زیرا اگر این کارها را انجام ندهید به زندان خواهید افتاد.

 

بازی Push them all 3D - Smart block puzzle game



این نشانی یک ورزش سرگرم کننده، چالش برانگیز و مینیمالیستی است که می تواند معما های جذابی قاعده راه شما استراحت دهد. Push them all 3D شما را به دنیای کودکی و بازی های کلاسیک آن زمان بازمی گرداند. این ورزش بخاطر همه سنین دوست داشتنی و لذت بخش است. هدف بازیکن در Push them all 3D این است که بلوک های موجود را به طریق ی گفته شده جا بوسیله مکان کنند. در این ورزش باید بوسیله طور کامل فکر کرد و همه ی حرکات را داخل دید گرفت؛ بوسیله همین دلیل توسعه دهندگان آن اعتقاد دارند که این نشانی ذهن شما را بوسیله چالش می کشد.

از قابلیت های این بازی می توان بوسیله طراحی مینیمالیست، جذاب و اعتیادآور بودن، مراحل بی نهایت و پشتیبانی از تبلت رمز کرد. می توانید با نصب Push them all 3D ساعت های زیادی سرگرم باشید. بازی Agent Shot 3D - Cop shooting and chasing game



از تفنگ خویشتن بخاطر شلیک دقیق ترین گلوله بوسیله سمت دشمنان مصرف کنید. هرچه دقیق تر شلیک کنید، آدم های زشت بیشتری کشته می شوند. ولی موانع چالش برانگیزی سر رویه شما صبر می گیرند که رسیدن به هدف را شیرهدار خیس می کنند؛ بنابراین قبلا از اینکه دست خود را روی ماشه بگذارید، تلاش کنید به دقیق ترین شکل ممکن هدف بگیرید. شما باید شبیه یک اسنایپر فکر کنید که هر کدام از گلوله هایش باید بوسیله کمال مطلوب برخورد کنند و فرصت خطا حیات ندارد. آیا می توانید مردم های ناپسند را از سر روش بردارید؟

از قابلیت های این بازی می توان بوسیله چالش های متعدد، سرگرم کننده بودن، گرافیک جالب، کنترل آسان شخصیت اصلی و موارد دیگر اشاره کرد. موسیقی که در این بازی پخش می شود زیاد جالب است و می تواند به شما آرامش بیشتری برای شلیک به دشمنان بدهد.

 بازی Up and Down: gems



آیا بازی های پازل را یار دارید؟ اگر جوابتان مثبت است، Up and Down: gems برای شما ساخته شده است. در این بازی باید بخاطر به دست آوردن طوطی ها از یک دستگاه مرموز در سیاه چال متروکه استفاده کنید. برای حرکت در امتداد خطوط دکمه های «بالا» و «پایین» را ضیق دهید. به یاد داشته باشید که برای تکمیل هر مرحله، جمع آوری تمام عقل های قیمتی الزامی است.

قبل از گرفتن جواهر با رنگ های مختلف، تمام سنگ های یک فام را جمع آوری کنید. این تنها راهی است که می توانید امتیازات لازم را کسب و وعده را کامل کنید. بخاطر اینکه شکست نخورید، حتما به قدم های اتیه خود تفکر کنید و حساب شده ایفا کنید. با انتصاب این عنوان می توانید مدتی سرگرم باشید؛ زیرا Up and Down: gems یکی از بهینه بازی ها برای اوقات صبر است.

اپلیکیشن Text Neck PRO



آیا تا به حال شده است که به حالت بدن خود تو مواقع مختلف، توجه کرده باشید و بخواهید آن را سازش کنید؟ می خواهیم در این بخش به شما بگوییم که می توانید این کار را اجرا دهید؛ آن حزن عزب با محک های ساده ی کششی که به زمان یا اسباب زیادی احتیاج ندارند. Text Neck PRO آمده است با معلومات خود، بوسیله شما آموزش بدهد که از کدام تمرین ها می توانید برای بهتر شدن حالت فیزیکی بدن خود استفاده کنید. البته این نسخه بوسیله نعوظ اختصاصی برای قانون و گردن نقشه کشی شده است.

علل اصلی مشکل درون حالت طریق که بوسیله جلو تمایل دارد، کاربرد کامل مدت از کامپیوتر، نگاه کردن بوسیله گوشی هوشمند برای مدت زیاد، معاینه و هر ایفا دیگری است که باعث می شود سر شما به سمت جلو خم شود. توسعه دهندگان این برنامه را برای معاون بوسیله کاربران در اصلاح وضعیت بدن با تمرینات و طول های سهل ابداع کرده اند. درون ابتدای فقره با این اپلیکیشن بخاطر شما یک پرسش مجله باز می شود که با جواب دادن به آن ها می توانید تمرین شخصی سازی شده خویشتن را دریافت کنید.

 بازی  IQ Games Pro



آیا مانوس دارید درصد هوش خود را ملتفت شوید خواه بدانید چه نقاط انقراض و قوتی دارید؟ چنانچه جواب شما مثبت باشد، IQ Games Pro برای شما ساخته شده است. داخل هنگام ادا این بازی، درون مورد نقاط قوت و شکست خود اطلاعات کسب کنید. در IQ Games Pro از بازی های برجسته بخاطر به مشت آوردن تشخیص ضریب هوشی استفاده می شود که می تواند غلبه و ضعف شما را نشان دهد. می توانید این بازی های آموزش مغز را تمرین کنید تا ببینید آیا نمرات شما با عفو زمان بالا می رود یا خیر. این بازی درصد IQ، ذهن کاری، دریافتن مفهوم و سرعت را به کاربر ارائه می کند.

کنار اساس تجزیه و تجرید های آماری، دو فرم مختلف ورزش ضریب فهمیدن وجود دارد که می توانند احاطه های متنوع کاربران را اندازه گیری کنند. کامل شش بازی موجود در یک فرم را بازی کنید تا تو کمتر از ۱۵ دقیقه درصد IQ خویشتن را به دست آورید. البته به این مسئله توجه داشته باشید که این بازی فقط برای سرگرمی است و جایگزین معتبری برای آزمون رسمی ضریب هوشی حلق.

 اپلیکیشن Milky Launcher Pro



متد های مختلفی برای تغییر هوا یک نر م افزار بود دارد که استفاده از لانچر یکی از آن ها است. Milky Launcher Pro یکی از لانچرهایی است که می تواند ظاهر وسیله شما را کاملا تبدیل دهد و از حالت گذشته دور کند. در این اپلیکیشن بیش از ۱۵ تم بود دارد که می توانید با تفویض آن ها ظاهر دستگاه را به دلخواه خود تغییر دهید. تا اینکه با استفاده از این لانچر می توانید فونت گوشی هوشمند خود را مبادله کنید.

نکته بسیار نیکی که در Milky Launcher Pro تعبیه شده، آیکون پک های مختلف است که می توانید به تفویض خود، از آن ها کاربرد کنید و از طراحی متاخر رابط کاربری لذت ببرید. یک قابلیت جذاب در این لانچر به نام Smart Unread وجود دارد که داخل صفحه ی نخست به کاربر رادیکال ترین اعلان موجود را نشان می دهد. در نهایت باید بوسیله این روانی رمز کرد که لانچر مذکور تقریبا از همه ی مایه هایی دارای  اندروید ۵ و اعلی پشتیبانی خواهد کرد.

بازی Bricks Breaker Pro



کمتر بازی حیات دارد که از گیمر بخواهد به جای خلق کردن یک چیز آن را خراب کند؛ اما تو Bricks Breaker Pro دقیقا شهریه ی شما همین است. باید بتوانید با مداقه بلندی دیوارهای آجری عجیبی که یکی پس از دیگری عرضه داده می شوند، با گوی های وافر نابود کنید. هنگامی که نیکوترین موقعیت پرتاب گوی را پیدا کردید، دست خویشتن را از روی صفحه ی گوشی بلند کنید تا گوی به جانب آجرها پرتاب شود. هر کدام از آجرها دارای یک عدد است که تعداد دفعات مورد نیاز برخورد گوی برای نابودی را محسوس می نرم.

از قابلیت های این بازی می استعداد به نامحدود بودن آن اشاره کرد. شما می توانید تا هر زمان که مانوس داشتید آن را بازی کنید و تا هنگامی که نبازید، Bricks Breaker Pro دنباله خواهد داشت. می توانید این بازی را با دوستان خود انجام دهید و ببینید چه کسی می تواند بیشترین نمره را از آن خود بطی ء.

اپلیکیشن Fractions Math Pro



گوشی های هوشمند تاکنون جایگزین موارد مختلفی در عمر ما شده اند؛ از دوربین محزون تا ماشین حساب همگی جزو آن ابزارهایی هستند که با ادخال گوشی به دنیای فناوری، رفته رفته ناچیز رنگ شدند. اپلیکیشن Fractions math Pro یکی از بهترین هایی است که برای محاسبه ی معادلات کسری نقشه کشی شده و ترقی یافته است. این ماشین احصائیه نسخه حرفه ای Fractions Math و کاملا بدون تبلیغات است.

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید معادلات یدکی با کسرها اجرا دهید که از آن جمله می قابلیت به جمع، صدمه و تقسیم اشاره کرد. Fractions math Pro می تواند بخاطر شما کسرها را به عدد اعشاری تبدیل درنگ یا حتی آن ها را به حالت های میسر تر تو بیاورد. کمی در این ماشین حساب حیات دارد که می توان به کاربر نحوه عمل محسابات کسری را آموزش دهد. با نصب این اپلیکیشن دیگر لازم حلق ناراحت جواب محاسبات کسری کتاب درسی خود باشید.

 اپلیکیشن Signils Manage Bluetooth | Detect Unknown Devices



بعضی از کاربران هنگام کار با بلوتوث مایه خود با مشکلات متعددی روبه رو می شوند؛ ولی Signils Manage Bluetooth آمده است تا به آن ها در داشتن امتحان ای بهتر کمک درنگ. این اپلیکیشن می نبوغ مدخل های مختلف بلوتوث را وارسی کند و مدیریت آن ها را برعهده بگیرد. با استفاده از آن، اسکیمرهای کارت اعتباری فعال شده توسط بلوتوث را شناسایی و دستگاه های ناشناخته را عقد کنید.

یکی از قابلیت های Signils Manage Bluetooth توانایی پیگیری مایه های گم شده است. درواقع کاربران می توانند با استفاده از نشانگر غلبه سیگنال دریافت شده (RSS) دستگاه های بلوتوث جفت شده و جفت نشده را بیایند. به نعوظ کلی با استفاده از این پروگرام می توانید کارهای زیادی برای مدیریت وسیله های ناشناخته انجام دهید و توان های متنوع آن می توانند داخل حصه های دیگری مانند بلوتوث به کاربران کمک زیادی بکنند.

اپلیکیشن Kosmos - Work Time Tracker, Job Timesheet



اپلیکیشن Kosmos یک ردیاب زمان (کاربرگ و برنامه بایگانی زمان) است که زمان صرف شده برای کار، ورزش، تحصیل یا هر فعالیت دیگری را محاسبه می بطی ء. این دستور کار می تواند ایفا کارهای یومیه شما را جذاب تر بطی ء. تصور کنید پس از انجام هر کار، می توانید آن را داخل این اپلیکیشن نابود کنید. فرمان کردن به حد ی کافی فرسوده کننده است؛ پس چرا آن را با پناد های زمانی سهل کسل کننده تر کنیم.

 اپلیکیشن PowerAudio Pro Music Player



برای شنیدن موسیقی در یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن های جهان نصب PowerAudio Pro Music Player را فراموش نکنید. این اپلیکیشن قدرتمندترین موزیک پلیر حال مهیا است که با اکولایزر حرفه ای، تمام انفراد های مورد نیاز کاربران را مجهز می کند. این اپلیکیشن دارای مدل سازی زیاد زیبایی است که آن را از دیگر رقبای متمایز می کند. از قابلیت های اصلی PowerAudio Pro Music Player می توان به تم های متجاوز قشنگ و خاص، ویجت های حرفه ای، اکولایزر ۵ بانده با باس قدرتمند و امکان به پول اعانه گذاری آهنگ در فضای مجازی اشاره کرد.

اپلیکیشن   Widgets - CPU | RAM | Battery



این اپلیکیشنی درواقع کلکسیونی از ویجت های خصوصی CPU، رم و باتری است. این ویجت ها می توانند بوسیله عارض لمحه ای میزان استفاده هر کدام از آن ها را تو صفحه اصلی به شما نشان دهند. Widgets - CPU | RAM | Battery دارای ۱۰ ویجت داخل ابعاد مختلف است که می تواند همه ی کاربران را راضی نگه دارد.

 اپلیکیشن  Cuticon Hexa - Icon Pack



تغییر دادن آیکون های گوشی هوشمند می تواند خسته کننده بودن محیط مایه را کاهش دهد. تاکنون آیکون پک های مختلفی برای کاربرد داخل گوشی هوشمند طراحی شده اند. یکی از نسخه های زیبای آیکون پک، Cuticon Hexa - Icon Pack است که می تواند به شما در بهتر کردن محیط دستگاه کمک نرم. درون این اپلیکیشن آیکون های مختلف شش ضلعی وجود دارند که می توانید از بین آن ها برگزینی کنید.

اگر از لانچرهای مختلف در مایه خویشتن استفاده می کنید سراسیمه نباشید؛ بجای آیکون پک Cuticon Hexa از گزینه های محبوبی شبیه nova launcher ،evie launcher و موارد بسیار دیگری پشتیبانی می کند. از توان های آن می توان به حیات متجاوز از ۵۰۰۰ آیکون، بیش از ۳۶ پس مبنا HD و آیکون های جایگزین اشاره کرد. اگر بوسیله آیکون های شش ضلعی دلبستگی مند هستید، می توانید با گمارش و مصرف از این اپلیکیشن محیط کاربری دستگاه خود را جذاب تر کنید.



بازی Glopy



نمونه های مختلفی بازی معمایی در جهان حیات دارند که شما داخل آن ها باید پازل های متفاوتی را حل کنید. یکی از دوست داشتنی ترین گزینه های آن، گوی هایی هستند که در خود یک معمای جذاب دارند که باید توسط بازیکن محلول شود. Glopy یک بازی بسیار دوست داشتنی است که می تواند با گوی های خود زمانه های اضافی شما را سرگرم کند. بخاطر عدول کردن به مرحله ی متاخر باید معمای گوی هر مرحله را حل کنید.

از نبوغ های این ورزش سرگرم کننده می قابلیت به نقشه کشی گرافیکی جذاب و ساده، مکانیک خاص، کنترل فیزیکی ژیروسکوپی و موارد دیگر اشاره کرد.

 بازی Match Attack



با سرعت هرچه تمام، رنگ های هم پایه درون ورقه را پدیدار کنید تا تیز شوید. ورزش ابتدا کند مقدمه می شود اما قید مدت کوتاهی سرعت آن افزایش می یابد؛ درنتیجه خویشتن را بخاطر هرگونه چالش آماده کنید از طرف راحتی است بوسیله هر شکلی که شده نم ی  Match Attack باشید. درون این ورزش حالت های مختلف وجود دارد که تو امتداد آن ها را نام می بریم. حالت معمولی که برای تازه واردان است، حالت پر اب که صنف ای ها عاشقش می شوند، حالت مرحله ای برای افراد تلاشگر و داخل نهایت حالت مخفی برای افرادی که به وزن کافی برای بازکردن قفل آن باهوش هستند.

با گمارش این بازی می تواند روزگار های یدکی سرگرم باشید و حتی با دوستان خود برای بوسیله دست آوردن امتیاز بیشتر مسابقه دهید.

 اپلیکیشن Stickyboard 2



تصور کنید که یک وایت سرما ارشد دارید که می توانید روی آن به صورت نامحدود برگه نوت بچسبانید؛ این اپلیکیشن دقیقا همین کار را برای شما ادا می دهد. چنانچه نگران گم کردن برگه های کوچک نکته برداری خود هستید، Stickyboard 2 دقیقا برای شما طراحی شده است. فقره کردن با این اپلیکیشن بسیار آسان بوده و حتی کارایی بیشتری نسبت بوسیله نسخه واقعی خود دارد چون دیگر محدودیتی قاعده راه شما برای نوت برداری نیست.

 اپلیکیشن Countdown to an Event



تا بوسیله حال شده است که بخواهید بدانید تا یک اتفاق خاص دقیقا چند روز جاویدان مانده است؟ دانستن این سیلان می تواند به شما در برنامه های مرتبط با آن کمک بسیاری نرم. اپلیکیشن Countdown to an Event دقیقا برای همین فقره ساخته شده و خیر تنها روزهای پاینده مانده را نشان می دهد، بلکه شما می توانید با کاربرد از آن ساعت، دقیقه و حتی ثانیه چسبیدگی بوسیله آن موافقت اختصاص را مشاهده کنید. با دخول به نشانی رویداد، تاریخ و زمان داخل صفحه اصلی آن نشان داده شده و محاسبه برعکس هر ثانیه به روز می شود.

همچنین می توانید بخاطر رویداد خاصی که در نظر دارید یک از گالری دوربین خود یک شمایل برگزینی کنید یا از دوربین موجود در Countdown to an Event برای این کار استفاده کنید. هر رویدادی می تواند تصویر خاص خود را داشته باشد. با داشتن این اپلیکیشن دیگر نیازی نیست نگران باشید که رویدادی مانند سالگرد زناشویی یا تولید افرادی که برای شما رادیکال هستند را فراموش کنید. اپلیکیشن کاربردی Countdown to an Event را غم اکنون دانلود کنید تا دیگر هیچ اتفاق مهمی فراموش نشود.

 اپلیکیشن DUBL Pro



برنامه DUBL Pro یک دوربین فیلم برداری دو طرفه سزاوار سرزنش تنظیم برای ضبط، بهسازی و بوسیله اشتراک گذاری محتوای انحصاری است. این اپلیکیشن از دوربین های جلو و ظهر iPhone XS ، XR و iPhone 11 به صورت حزن زمان بخاطر بایگانی فیلم کاربرد می نرم. با این اپلیکیشن می توانید حتی اطلاعات تماس، لوگو و شمایل مدنظر خود را بوسیله فایل بازپسین استفاده کنید. این نبوغ بخاطر افرادی که از فیلم به عنوان مقیاس کار استفاده می کنند بیش مفید است. اگر بوسیله دنبال راهی منحصربه بی نظیر برای دستیابی به مشتریان هستید، DUBL Pro برای شما توسعه یافته است.

این اپلیکیشن همچنین یک ابزار سرگرم کننده و قابل تنظیم برای افزایش چونی محتوای شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها، مجله نگاری، مصاحبه ها، پادکست های ویدیویی و تماس با افراد دیگر است.
اپلیکیشن Hour Blocks: Day Planner



تا به حال شده است که بخواهید بخاطر روز خود برنامه ریزی کنید اما به دلایل مختلف نتوانید این فقره را ایفا دهید؟ با استفاده از Hour Blocks پروگرام ریزی روزانه درون محیطی ساده و زیبا انجام می شود. این اپلیکیشن می تواند بوسیله شما در برنامه ریزی کنجکاو روزانه کمک درنگ نرم تا بتوانید به بهترین شکل این کار را ادا دهید.

بازی Phil The Pill



عنوان Phil The Pill یک بازی اکشن، ماجراجویانه، معمایی و اعتیادآور است که می تواند مدت زمان نسبتا زیادی شما را سرگرم کند. توسعه دهندگان Phil The Pill کیفیت، خلاقیت و تخیل بازی های کلاسیک مانند ماریو، پک غلام و موارد دیگر را درون مکانیک ورزش به طور اختصاص بخاطر ورق های لمسی طراحی کرده اند.

با استعمال از حرکت های تعبیه شده برای وسیله لمسی خود، راهتان را از میان موانع مختلف برای رسیدن بوسیله آخرین سطح داخل این بازی ۹۶ بار ای روشن کنید. خلال بازی کردن Phil The Pill احساسات اضافی از قبیل خشم، خوشحالی، قلق و ناراحتی بوسیله سراغ شما می آید. داستان این ورزش همچنین متجاوز دوست داشتنی و خلاقانه است درنتیجه می تواند برای مخاطب خود کشش داشته باشد.
اپلیکیشن Memos-Voice



یکی از مواردی که بیشتر کاربران به آن نیاز پیدا می کنند، ضبط صدا است. تاکنون اپلیکیشن های زیادی به این منظور مخلوق شده اند و Memos-Voice یکی از بهترین های آن ها است. این اپلیکیشن پروگرام ای است که به شما امکان می دهد هنگام ضبط صدا، نظرات و تصاویر مختلفی را به آن تکثیر کنید. این یک افزار ضروری برای ثبت راحت لحظات مهم شما مانند مصاحبه، جلسات، کلاس ها، خطبه ها و غیره است.

از قابلیت های مهم و برجسته Memos-Voice می توان بوسیله هایلایت کردن بخش های مهم تو طول ضبط صدا، فرایند ویرایش ساده، وارد کردن تصاویر متعدد، حیات غلاف های متنوع بخاطر سفارشی کردن رابط کاربری و مدیریت مرتبه بندی فایل ها اشاره کرد.

 بازی Monkey Jumping - Keep Climbing



هیچ چیزی در جهان جذاب تر از بهتر شدن توانایی های محدودیت نسبت به گذشته حلق. در Monkey Jumping - Keep Climbing با افزودن کردن تسلط های مختلف و تلاش برای بیشتر بلندی عدول کردن از درختان، توانایی کاراکتر بازی را بوسیله چالش بکشید. Keep Climbing یک بازی اعتیادآور است که به احتمال متجاوز از انجام دادن آن لذت می برید.

هدف شما در این بازی، بالاتر بردن یک خجسته از شجر است و شما باید در هر کود بهتر از قبل باشید. درون هر دست خط با موانع زیادی از قبیل ستون ها، موز و فردی زمانی روبه رو خواهید شد. می توانید این بازی را با دوستان خویشتن عمل دهید تا بفهمید چه کسی می تواند بیشتر فرخنده نشانی Monkey Jumping - Keep Climbing را هدایت درنگ.

اپلیکیشن Mindfulness: ۲۰۱۲



آیا می دانید خرد علامت می دهد که تمرین حافظه آگاهی می تواند تأثیر مهمی تو بهبود روحیه، تمرکز بهتر، تکثیر خلاقیت، کاهش استرس و حتی مدیریت احساسات داشته باشد. در این برنامه ممکن است بیشتر از آنچه انتظار داشتید تو بستگی با این مسئله بیاموزید. زیرا داخل Mindfulness غصه از روانشناسی غربی و هم از ضابطه های ذهن آگاهی خاوری استفاده می شود. بسیاری از افراد با یادگیری نحوه ارتکاب این کار، استرس خود را کاهش می دهند.

این اپلیکیشن نیز مجموعه ی کاملی از آهنگ های حافظه آگاهی هدایت شده را بخاطر شنوایی دادن دارد. این مراقبه ها بخاطر همگی کم ارزش است و تفاوتی ندارد شما یک بی نظیر تازه امر باشید یا کسی که سال ها مدیتیشن می یواش.

اپلیکیشن Kintsugi



شعار از جلسات روانشانسی، دوست خود است. چه در اساس ی رفتار درمانی شناختی تازه کار باشید و چه یک متخصص، Kintsugi یک اپلیکیشن گفتاردرمانی شخصی است که از درایت مصنوعی و دانش پرسنل اجتماع برای معاون بوسیله کاربر بوسیله منظور بوسیله دست آوردن بینشی متاخر استعمال می درنگ. نگران نباشید، درون این برنامه صحبت کنید و بگذارید باقی کارها را خود آن انجام دهد. اپلیکیشن Kintsugi به رخساره روزانه تکنیک های اثبات شده بالینی را برای مقابله با استرس، هیجان و ملالت ارائه می دهد. با این پروگرام به ظهر رشد، دانایی و ارتقا سطح صلح درونی خود باشید.

از فواید استفاده از این دستور کار می توان به احساس شنیده شدن و درک شدن، هوش مصنوعی که توانایی قضاوت کردن ندارد، دسترسی ۲۴ ساعته و شناخت عوامل محرک اشاره کرد.

اپلیکیشن DotPass Passwords



DotPass Passwords پروگرام ای بخاطر تولید و بازیابی رمزهای عبور است. شما یک الگوی گرافیکی را در یک شبکه ی نقطه ای با یک متن ساده واقف می کنید (شبیه فیس بوک، ایمیل کارگر یا هر چیزی که بخاطر شما منطقی است) و پس ازآن دستور کار یک رمز عبور بر اساس این خیساندن تخصیص به بی نظیر خلق کردن می کند. ایده این است که به خاطر واگذار کردن الگوی گرافیکی و کلمات میسر بسیار اسودگی خیس از رمزهای عبور قوی است. برخلاف سایر طرز حل ها، گذرواژه های شما هرگز در دستگاه شما ذخیره نمی شوند. بنابراین هیچگاه اطلاعاتی برای رمز گذر در برنامه وجود ندارد که بتواند سرقت شود خواه از دست برود.
اپلیکیشن SavingsApp: Checkbook



چنانچه شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که یار دارید معلومات حساب را منظم با قاعده نگه دارید، SavingsApp: Checkbook برای شما مدل سازی شده است. این دستور کار باعث می شود تمام حساب های شما منظم و سازمان یافته باشد. معاملات دستور کار ریزی شده به شما امکان می دهد که معاملات جبران شده در یک بازه ی زمانی منظم مانند قبض ها را به فراغت متعاقب کنید. بااین حال این پروگرام ی پس انداز ساختاری به شما تحمیل نمی کند و هر طور که مانوس دارید می توانید از آن استعمال کنید. بسیاری از افراد از این پروگرام برای حساب های تجاری و شخصی استفاده می کنند.

 اپلیکیشن Pedometer Plus



یک برنامه ی بیش کاربردی برای ارائه مسافت طی شده توسط کاربر روی ساعت های هوشمند اپل است. این اپلیکیشن روی گوشی آیفون گمارش می شود و می تواند بوسیله طور مداوم و درکنار نمایش زمان، میزان مسافت طی شده را روی روزگار هوشمند اپل نشان دهد. 

اپلیکیشن Melodist - Let Photos Sing 



اپلیکیشن Melodist پروگرام ی جادویی موسیقی است که امکان می دهد عکس های خود را به موسیقی تغییر کنید. این پروگرام با دستیار وارسی اثر جزیی ها (Hue) و اشباع سازی ها (Saturation) و شعاع (Brightness) تو هر عکس، حس وحال، گام موسیقی، آکورد و ملودی آهنگ متناسب با آن عکس را به عارض خودکار ایجاد می کند و عکس را در قالب موسیقی پخش خواهد کرد. به عبارت دیگر، این اپلیکیشن وسایل تبدیل زیبایی تصویری به ترتیب شنیداری است. نفس پخش موسیقی نیز، تصویر متحرک متناسبی به نمایش درخواهد آمد. درواقع، اپلیکیشن Melodist برنامه ی هنری و خلاقانه ی چندرسانه ای است که می تواند الهام بخش آهنگسازان باشد و با ملودی های آرامش بخش خود، استرس را از کاربر دور یواش.

سایر انفراد های اپلیکیشن نیز دربرگیرنده تایمر خواب، سه گانه جلوه ی انیمیشنی متفاوت، تنظیم سرعت پخش و... می شوند. نیز ملودی های این اپلیکیشن را می توان به رخ نوا یا ویدئو خواه فایل MIDI خروجی گرفت و تو پروگرام های دیگر مصرف کرد. 

اپلیکیشن Qwerty Typing Races



یک اپلیکیشن بخاطر مسابقه مهارت تایپ کردن با گوشی آیفون است. درواقع، این اپلیکیشن به عارض بازی است و کاربر می تواند از بین حالت های مختلف و باتوجه به سطح مهارت تایپ خود تفویض کند که در چه حالتی بوسیله رقابت با سایر افراد بپردازد. 

اپلیکیشن Fonts Changer Custom Keyboard



اپلیکیشن کیبورد که امکان دگرگونی فونت را دراختیار کاربر قرار می دهد. کاربران می توانند بوسیله راحتی با مصرف از کیبورد این اپلیکیشن در پلتفرم اینستاگرام، فونت نوشته های خود را بوسیله حالت دلخواه تحول کنند. تو این کیبورد انواع و اقسام فونت ها تعبیه شده است و کاربران قادر هستند پیش از ارسال نهایی نوشته، فونت را در حالت پیش نمایش مشاهده کنند. 

اپلیکیشن Password Secure Manager PRO



امروزه یکی از مشکلات کاربران افزایش تعداد حساب های کاربری متنوع است که مدیریت رمزهای عبور و بوسیله خاطرسپاری را زیاد مشکل می درنگ. از این رو، اپلیکیشن هایی طراحی شدند که کار مدیریت رمز های عبور را آسان می کنند و به کاربران امکان می دهند تا رمز های عبور خویشتن را در آن وارد کنند و درزمان نیاز به فراغت به آن ها دسترسی داشته باشند. 

بازی AR AR - AR Gun AR Gun



 Game Library ورزش های واقعیت افزوده هرروز برتعدادشان افزوده. می شود این بازی با تلفیق دنیای مجازی بازی و دنیای واقعی تجربه ی جدیدی بخاطر کاربران به همراه. خواهد داشت یک بازی اکشن که در آن باید با دشمن مبارزه کنید تا جان خود را.

نجات دهید اپلیکیشن QR



BarCode Scanner اپلیکیشن QR BarCode Scanner یک دستور کار ی ساخت و اسکن کد های. QR است با معاون این اپلیکیشن می توانید کد های QR شخصی سازی شده با رنگ و تم مدنظر. خود بسازید این دستور کار از کدهای مختلفی پشتیبانی. می یواش برای مثال می نبوغ به UPCE یا Code39 خواه EAN13 و بسیاری موارد دیگر. اشاره کرد نیز با فعال سازی نبوغ مدیریت برخی داده های علنی مثل لینک ها، ایمیل ها، محصولات، آدرس ها، شماره تلفن... ها و قادر است اطلاعات رمزگشایی شده را در قالب ایمیل برای ارسال بلافاصله. آماده کند به فکر داشته باشید کدهایی که ازطریق این اپلیکیشن، ساختن خواه اسکن می شوند داخل تاریخچه ی پروگرام بوسیله صورت خودکار ذخیره خواهند شد و کاربر می تواند از این طریق به آن ها دسترسی.

داشته باشد ورزش Sabertooth Multuplayer



Survival Simulator اگر بوسیله حیوانات پیش از تاریخ که چندین هزاره سال قبل عمر می کردند علاقه دارید این بازی می تواند برای شما. جذاب باشد این ورزش اکشن محل مبارزه ی انواع حیوانات وحشی منقرض شده بخاطر. بقا است یکی از ویژگی های مهم ورزش امکان اجرای آن به رخ مولتی پلیر با دوستان است که بر جذابیت بازی. خواهد افزود گرافیک بازی شاید آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته باشد؛ بنابراین قدری از جذابیت ورزش. می کاهد ازسویی دیگر اما، نکته ی جالب توجه این است که می توان این بازی را روی وسیله های دارای آیفون با آی او اس ۷ بوسیله اوج.

عمل کرد اپلیکیشن Photo



 Power Tools یک برنامه ی کامل ویرایش عکس با فیلترهای جدید و جذاب که به گفته ی توسعه دهنده عکس های ویرایش شده توسط این برنامه زیاد متفاوت تر از سایر دستور کار های تصحیح عکسی است که تاکنون مصرف. کرده اید ازجمله فردی های شاخص این اپلیکیشن می قابلیت به نیکوترین ساز دینامیک اشاره کرد که جزئیات متجاوز عمیقی از عکس را به نمایش درخواهد آورد خواه مجموعه فیلترهای بهبود رنگ جزیی ها که تجربه ی جدیدی از ویرایش عکس را برای شما به همراه.

خواهد داشت اپلیکیشن Watch Notes



by FlickType اپلیکیشنی کاربردی برای مدیریت و نوشتن نوت ها ازطریق اپل. واچ است برای نصیب مندی از این اپلیکیشن باید گزینه ی Sync نوت ها در iCloud را فعال کنید تا نوت های موجود تو گوشی آیفون، روی ساعت هوشمند نیز دردسترس. استراحت بگیرند علاوه بر ایجاد یادداشت متاخر یا ویرایش متن یادداشت های از قبل نوشته شده، با فشردن طولانی تکمه ی روی ساعت هوشمند، امکان گزینش رنگ بخاطر نوت ها نیز نشان داده خواهد شد تا ازبین اثر جزیی ها انتخاب کنید و براساس اولویت کارهای روزانه ی خود را طبقه.

بندی کنید اپلیکیشن - Superb IQ



Brain Test اپلیکیشنی برای معادل گیری ضریب هوشی است که ازطریق آزمون های علمی و اصولی IQ کاربر را کمیت گیری. می کند آزمون درون این برنامه توسط کارشناسان طراحی شده است و ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان. لازم دارد بعد از تکمیل آزمون رتبه ی جهانی کاربر در نمونه جهانی به عرضه.

درخواهد آمد اپلیکیشن
  • ۹۹/۰۹/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی