مجله اینترنتی پاسبون

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

در ابتدای رویداد افتتاحیه ی نمایشگاه تراکنش ایران، دکتر بیات، مدیرعامل فابا و دبیرکل نمایشگاه تراکنش ایران طی سخنانی به معرفی این نمایشگاه و ظرفیت های آن پرداخت. براساس سخنان بیات، نمایشگاه تراکنش ایران یک گردهمایی فناورانه است و نمی نبوغ آن را رقیبی برای سایر نمایشگاه ها و رویداد هایی که درون مملکت ی پولی مالی برگزار می شوند، تصور کرد. براساس سخنان بیات، طی نمایشگاه تراکنش ایران زیاد از ۱۲۰ سخنران محضر خواهند داشت. همچنین باید به پیش بینی جناب ۱۰ هزار بازدیدکننده در این نمایشگاه رمز کرد. 

دکتر بیات در سخنان خود به این موضوع رمز کرد که تمام مساحت ۵٫۵۰۰ متر مربعی نمایشگاه تمام شده و فعالان حوزه ی پولی مالی تو کنار استارتاپ ها تو این نمایشگاه حضور دارند. بیات داخل سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که نمایشگاه تراکنش ایران یک رویداد و گردهمایی برای حضور فعالات B2B و نیز B2G است. 

در رسم افتتاحیه ی نمایشگاه تراکنش ایران، علاوه بر وزیر صرفه جویی و امور دارایی، مدیران عامل بیش از ۲۰ بانک دولتی و خصوصی نیز حضور داشتند. 

پس از خوشامدگویی مدیرعامل مرکز فابا بوسیله نشانی متولی برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، دکتر دژپسند، وزیر اقتصاد و امور اموال به ایراد سخنانی پرداخت. دکتر دژپسند در جریان مراسم افتتاحیه بوسیله این نکته اشاره کرد که این رویداد از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، چراکه فناوری لازمه ی پیشرفت و درآمدزایی هرچه بیشتر سیستم بانکی است. حکیم دژپسند با اشاره به اینکه بانک ها از پایین وجود داشتن کارمزد خدمات خود متصل اظهار ناخرسندی می کنند، تنوع بخشی بوسیله خدمات بانکی به واسطه ی فناوری را بهترین روش برای افزایش درآمدزایی بخاطر بانک ها خواند. 



حکیم دژپسند نیز به نگرانی در خصوص اینکه فناوری می تواند منجر به بیکار شدن عده ای شود، کامل این نگرانی ها را بی مورد خواند. به گفته ی دژپسند، افراد شاغل را می نبوغ با آموزش های جدید بخاطر انجام مهارت های جدیدی تربیت کرد. وی همچنین به این نکته رمز کرد که سیستم بانکی ایران باید از انفعال فاصله گرفته و رویکرد فعال تری را درون پیش بگیرد. 

دکتر دژپسند در آخر سخنان خود با اشاره به خسارت های وارد شده خلال روزهای اخیر بوسیله شعبه های مختلف بانک ها، ضمن نکوهش این طور اقداماتی به این موضوع پرداخت که امکانات بانکی که مورد حمله قرار گرفته، همه برای خدمت رسانی بوده که حال خرج هایی را روی دوش بانک ها نهاده است. بیشتر بخوانید:خودپرداز بیت کوین خواه BTM در نمایشگاه تراکنش ایران رونمایی شدمحمد مراد بیات، دبیر بی مو رویداد ITE از مرام و جایگاه این رویداد می گویدگزارش ویدیویی زومیت از افتتاح نمایشگاه تراکنش ایران ITE 2019پوشش زومیت از نمایشگاه تراکنش ایران ITE 2019نمایشگاه تراکنش ایران از فردا آغاز بوسیله فرمان می نرم
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، در ادامه میتینگ واضح روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه جماعت شورای اسلامی حسین مقصودی نماینده سبزوار درون نطق میان دستور، رئیس جمهور را دروغگو خواند و انتقاداتی نسبت به عملکرد بخت مطرح کرد.

در ادامه مسعود پزشکیان نایب رئیس کانون که اربابی کنفرانس را برعهده داشت، گفت: آقای حسینعلی امیری کمک پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات مقصودی اعتراض داشت و معتقد بود که اظهارات او بی حرمتی آمیز بوده است.

پزشکیان خطاب به نمایندگان اظهارداشت: می توانید از نوبت نقد کنید اما امید می کنم اعتراضات شما توهین آمیز نباشد. پس ازآن از فرمایشات مقام معظم رهبری که در جلسه غیرعلنی مطرح شد، این راه نباید صحبت کنید.

وی گفت: تا اینکه اگر مقام معظم رهبری همچنین این موضوع را مطرح نمی کردند، نباید مصاحبت های نمایندگان خطاب به رئیس جمهور توهین آمیز باشد. از برادران گران کردن می خواهم در گفتگو هایشان نقد و اعتراض داشته باشند ولی بیان توهین و افترا زیبنده نیست.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، هرچند که امروز فدایی جایگاه های تهران تا حدودی نسبت به روزهای گذشته شلوغ کار خیس بود، ولی این تجمع در ساعات پایانی به شلوغی و تشکیل صفهای تمام تو برابر پمپ بنزینها منجر نشد و جایگاه ها بدون هیچگاه مشکلی کارشان را انجام دادند.  

آنطور که نایب رئیس و عضو هیات مدیره هیئت قانونگذاری جایگاه داران سوخت اخبار کرده، اکنون (ساعت ۱ صبح) وضعیت جایگاه ها نرمال است.

عطاپور با بیان اینکه در حال حاضر سوخت رسانی به خودروها بدون مشکل در حال ایفا است، پیش روی کرد: ایستگاه ها ابد آماده سوخت رسانی هستند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

فاطمه کاهی، ناطق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز درون این باره گفت: سهمیه کارت بنزین جایگاه داران به حالت قبلی یعنی ۶۰ لیتر تو هر بار سوختگیری بازگشته و محدودیت ۲۰ لیتر کارت سوخت رله داران برداشته شده است.

به گفته وی، درون حال حاضر سوخت با کارت بنزین جایگاه داران برای کسانی که کارت سوخت ندارند، هر لیتر ۳۰۰۰ هزار تومان نمایش می شود.

البته طبق اعلام همکاری پالایش و پخش فرآورده های نفتی، سهمیه ماهانه سوخت این گروه از افراد برای آنان پس انداز خواهد شد.
اسپیس ایکس ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه دوشنبه ۲۰ آبان به لحظه تهران، دومین محموله ی ۶۰تایی از ماهواره های مخابراتی استارلینک خود را از سکوی پرتاب SLC-40 واقع تو پایگاه نیروی آسمانی کیپ کاناورال فلوریدا با استفاده از موشک فالکون ۹ به فضا خواهد فرستاد. اسپیس ایکس قصد دارد با منظومه ی ماهواره ای استارلینک کامل سطح زمین را والا پوشش اینترنت پرسرعت و کم ارزش مقدار قرار بدهد. جدیدترین مأموریت اسپیس ایکس از این جهت که بسیاری از رکوردها را جابه مکان خواهد کرد، بیش حائز شکوه است.

پرتاب امروز هشتادوچهارمین پرتاب اسپیس ایکس از ابتدای تأسیس شرکت، هفتادوششمین پرتاب موشک فالکون ۹، یازدهمین پرتاب اسپیس ایکس در سال جاری میلادی و چهارمین پرتاب بوستر B1048 است. بوستری که در این مأموریت فراغت است استعمال شود، پیش از این سه جنین به محیط پرتاب شده و اگر همه چیز برابر پروگرام پیش برود، مأموریت امروز اولیه پرتابی خواهد بود که داخل آن اسپیس ایکس از یک بوستر برای بار چهارم استفاده می بطی ء.

دماغه ی مخروطی (Fairing) موشک که از ماهواره های استارلینک دربرابر فشار جو هنگام صعود موشک نگهداری کند، پیش از این در پرتاب Arabsat 6A مصرف و بازیابی شده بود. این مأموریت اولیه پرتاب اسپیس ایکس با استفاده از دماغه ی بازیابی شده است. اسپیس ایکس همچنین قصد دارد علاوه پیاده شدن بازیابی بوستر، برای اولیه بار هر دو قطعه ی دماغه را با استفاده از دو کشتی با صیت های میز رطوبت (Ms. Tree) و میز چیف (Ms. Chief) بازیابی درنگ.



میزتری و میز چیف درحال عزیمت به میانه های اقیانوس نقشه برای بازیابی دماغه ی موشک

ماهواره های استارلینکی که راحتی است تا ساعاتی دیگر به هوا پرتاب شوند، نخستین سری با شماره نسخه ی ۱ (Version 1 ) هستند. شماره نسخه ی ماهواره ی سابق که چندی پیش بوسیله هوا پرتاب شده بودند ۰/۹ بود. اگرچه ۶۰ ماهواره ی پیشین نیز بوسیله گفته ی اسپیس ایکس «عملیاتی» هستند، اما شعار از پرتاب آن ها بیشتر آزمایش مؤلفه هایی مثل عملکرد پنل های خورشیدی، سواری یونی کریپتونی و قرارگیری بی عیب ماهواره ها تو مدار موردنظر حیات. گفتنی است، ۶۰ ماهواره ی متاخر نیز فاقد فداکار محدودیت های نهایی (مانند ارتباط لیزری با یکدیگر) هستند و اسپیس ایکس منظور دارد بوسیله مرور استعداد های بیشتری بوسیله مجموعه ماهواره های مخابراتی خویشتن تکثیر بطی ء.



دومین محموله ی ۶۰ تایی ماهواره های استارلینک

هر کدام از ماهواره های استارلینک جرمی موافق با ۲۶۰ کیلوگرم دارند که باعث می شود مجموع جرم محموله ی این پرتاب به حدود ۱۵/۵ عضو برسد. مقصد این ماهواره ها مدار پایینی زمین (LEO) با پشته حدود ۳۰۰ کیلومتر خواهد بود. پس از قرارگرفتن تو مدار، هر یک از ۶۰ ماهواره با استفاده از پیشرانه ی یونی ارتفاع خود را تا ۵۰۰ کیلومتر (همچنان واقع تو LEO) تکثیر خواهد داد.

اسپیس ایکس که درابتدا فراغت حیات ۱۲ هزار ماهواره ی مخابراتی استارلینک را برای پوشش جهانی اینترنت داخل مدارهای مختلف برقرار کند، بعضی پیش رخصت ی پرتاب ۳۰ هزاره ماهواره ی دیگر را همچنین از FCC گرفت تا مجموع تعداد ماهواره های منظومه ی ماهواره ای خود را بوسیله متجاوز از ۴۰ هزار عدد برساند. برای مقایسه، جالب است بدانید از ابتدای عصر سفر به هوا تابه حال درمجموع تنها ۸۹۰۰ ماهواره به فضا پرتاب شده است که درحال حاضر از این تعداد تقریبا ۵۰۰۰ عدد هنوز در مدار فراغت دارند و تنها ۱۸۸۶ مغز از آن ها همچنان فعال هستند.



بیشتر بخوانید:چرا اسپیس ایکس پروژه استارلینک را ترقی می دهد؟جنجال ماریجوانای ایلان ماسک برای ناسا ۵ میلیون دلار هزینه داشته است!ایلان ماسک توییت جدیدش را ازطریق اینترنت ماهواره استارلینک ارسال کرداختلاف میان ناسا و اسپیس ایکس بر سر پروژه استارشیپ از کجا نشئت می گیرد؟آیا ارتکاب پروژه استارشیپ اسپیس ایکس از محاسبه اخلاقی ثابت قدم است؟
آخرین گزارش IDCاز نمایش ی گوشی های هوشمند در بازارهای سراسر جهان حاکی از آن است که در فاصله ی زمانی بین ماه های ژوئیه تا سپتامبر (تیرماه تا مهرماه)، عرضه ی گوشی های هوشمند با رشد ۰/۸ درصدی رو بوسیله رو بوده است. 

آمارها نشان می دهد که داخل این فاصله ی زمانی، ۳۵۸/۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به میدان عرضه شده است. سال گذشته تو همین بازه ی زمانی ۳۵۵/۶ میلیون مایه گوشی هوشمند بوسیله راسته عرضه شده بود؛ درنتیجه تماشایی نمو ۸/۱ درصدی عرضه ی گوشی های هوشمند نسبت بوسیله خلع دوم ۲۰۱۹ هستیم.

مقاله های مرتبط:IDC: با وجود رشد ۲۸۲ درصدی عرضه گجت های پوشیدنی هواوی، بازار درون دست اپل استIDC کاهش ۷ درصدی درآمد میدان جهانی نیمه هادی را پیش بینی می درنگ

شواهد نشان می دهد که عزل ثالث ۲۰۱۹، نخستین سه ماهه خلال دو سال اخیر است که شاهد رشد نمایش ی گوشی های هوشمند در بازارهای جهانی هستیم. با نگاهی به وضعیت پنج تولیدکننده ی معزز بازار واقف می شویم که سامسونگ با ارائه ی ۷۸/۲ میلیون مایه گوشی هوشمند تو صدر خط سیر بیشترین آمار عرضه ی گوش های هوشمند قرار دارد. الزام ای مظفر شده اند سهم بازار ۲۱/۸ درصدی و رشد سالیانه ی ۸/۳ درصدی را برای خویشتن رقم بزنند. 

هواوی با عرضه ی ۶۶/۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازار، پس ازآن از سامسونگ و تو جایگاه دوم صبر گرفته و سهم بازار ۱۸/۶ درصدی را از آن خود کرده است. آمار و ارقام حاکی از آن است که میزان نمایش ی گوشی های هوشمند هواوی در این بازه ی زمانی رشد ۲۸/۲ درصدی را از آن خود کرده که زیادترین مقیاس رشد سالیانه را مدال می دهد و معارفه از پشتوانه ی محکم بازار گره تو موفقیت هواوی می دهد. شرکتعرضه فصل سوم ۲۰۱۹ ( میلیون)تسهیم میدان مفارقت سوم ۲۰۱۹ ارائه انفصال سوم ۲۰۱۸(میلیون)تسهیم بازار خلع سوم ۲۰۱۸رشد سالانه سامسونگ۷۸.۲۲۱.۸ درصد ۷۲.۲ ۲۰.۳ درصد ۸.۳ درصد هواوی ۶۶.۶ ۱۸.۶ درصد ۵۲۱۴.۶ درصد ۲۸.۲ درصد اپل ۴۶.۶ ۱۳ درصد ۴۶.۹ ۱۳.۲ درصد ۰.۶ - درصد شیائومی۳۲.۷۹.۱ درصد ۳۳.۸ ۹.۵ درصد ۳.۳ - درصد اوپو۳۱.۲۸.۷ درصد ۳۰۸.۴ درصد ۴.۱ درصد سایر شریک شدن ها۱۰۳۲۸.۷ درصد ۱۲۰.۷۳۴ درصد ۱۴.۷ - درصد 

اپل با عرضه ی ۴۶/۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در جایگاه سوم جدول قرار گرفته و تسهیم راسته ۱۳ درصدی را از آن خود کرده است. عرضه ی هفتگی ی گوشی های هوشمند آیفون اپل با افت ۰/۶ درصدی رو به رو شد. درنهایت، شیائومی با نزول عرضه ی ۳/۳ درصدی گوشی های هوشمند نسبت بوسیله سال قبل، موفق به عرضه ی ۳۲/۷ میلیون گوشی هوشمند شده و در جایگاه بعدی اپل استراحت دارد. اوپو با نمو ۴/۱ درصدی نسبت بوسیله سال قبل، فیروز به ارائه ی ۳۱/۲ میلیون گوشی هوشمند به بازار شده است.بیشتر بخوانید:گلکسی بوک اس سامسونگ با پردازنده جدید اینتل عرضه می شودسامسونگ درحال ترقی نسخه 5G و اقتصادی گلکسی A71 استرشد بازار زمانه های هوشمند و یکه تازی اپل در سه گانه ماهه سوم ۲۰۱۹اتمام موجودی گلکسی فولد سامسونگ در پنج دقیقهکوالکام در اوایل دسامبر از خراش اسنپدراگون ۸۶۵ رونمایی می کند
«سرور محمد فیاض» شهردار منطقه۱۸هدف از اجرای این عملیات را جمع آوری آب های سطحی و تسهیل تو تردد افزار نقلیه عبوری و شهروندان به هنگام باران نزولات فلکی نشانی کرد و افزود: «کلیات متخصص اجرای این طرح تمامیت بر مبنای اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی حوزه آبریز شمال منطقه به مساحت ۱۸۸هکتار و ارجاع آن به کانال آب سجاد تهیه و تدوین شده که پس از اتمام، معضل عدم کشش نهرها و آبگرفتگی بخش متناسب توجهی از منطقه۱۸برطرف خواهد شد.»

وی افزود: «این پروژه مهم مدیریت شهری در کانال معلم (حدفاصل بازار معلم تا چهارراه یافت آباد واقع در شاهراه مثال آیت الله سعیدی) و کانال مدائن (حدفاصل بلوار ۴۵متری خزنده تا بازار معلم) به روش «ترانشه باز» با تعبیه لوله به قطر هزار و ۴۰۰میلیمتر در حال ادا است.»

بوسیله گفته شهردار منطقه۱۸، از پروژه احداث کانال آب معلم که هزار و ۲۰۰متر کشش دارد، در سال های گذشته ۶۲۵متر ادا شده و امسال نیز حدود ۴۷۰متر ایفا شده که با پیشرفت ۹۵درصدی پیش دماغ می شود تا آخر آذر، فاز اول آن بوسیله اتمام برسد.

فیاض همچنین درباره جزئیات فنی پروژه احداث کانال جمع آوری آب های سطحی تو بلوار مدائن تشریح عدالت: «از این پروژه هزار و ۵۰متری نیز داخل سال های گذشته حدود ۱۸۰متر انجام شده و تا پایان دی سال سیال به بهره برداری نهایی خواهد رسید.»
حفره ی امنیتی روی اندروید به هکرها این دستور را داده تا از طریق توان کمتر شناخته شده ی NFC، بدافزاری را روی گوشی موبایل قربانی های خود گمارش کنند. قابلیت NFC تحت سرو Android Beam فرمان می بطی ء. کاربران اندروید با دستیار این سرویس و امواج رادیویی NFC می توانند فایل هایی مثل فایل های عکس، ویدئو خواه تا اینکه اپلیکیشن را برای کاربرانی که نزدیک آن ها هستند ارسال کنند. این سرو جایگزینی بخاطر وای فای یا بلوتوث به شمار می رود.

داخل حالت معمولی اپلیکیشن هایی (فایل های APK) که از طریق NFC ارسال می شوند، روی ذهن ی داخلی پس انداز می شوند و کاربر از ارتکاب شدن این مراحل باخبر می شود. نیز سیستم عامل برای گمارش اپلیکیشن های ستاندن شده از منابع نامشخص، از کاربر التماس مجوز می کند.



ژانویه ی سال جاری، یاکف شفرانویچ کارآگاه امنیت شبکه، در تحقیقات خویشتن مخبر شد، اپلیکیشن هایی که از این طریق روی اندروید 8 و اعلی ارسال می شوند، این طور مجوزی درخواست نمی کنند و برعکس، با کلیک روی نوتیفیکشن دریافتی از قانون سیستم، عاری هیچ متد هشدار امنیتی، اپلیکیشن وارد مرحله ی نصب می شود.

هرگونه اپلیکیشنی که از منبعی خارج از پلی استور ستاندن شده باشد، برای سیستم عامل اندروید یک اپلیکیشن ناشناخته به شمار می رود و این سیستم مجاز به انتصاب آن ها نیست. داخل صورتی که کاربر تمایل به نصب اپلیکیشن های خارج از فهرست اپلیکیشن های تک تأیید اندروید داشته باشد، باید در بخش «گمارش اپلیکیشن از منابع ناشناس»، این استعداد را کوشا کند. داخل این شرایط، این حفره ی امنیتی، یک مشکل بزرگ برای ایمنی اندروید به شمار می رود.

تا پیش از پاشیدن اندروید 8، «گمارش اپلیکیشن از منابع ناشناس» یک قابلیت پیش تخیل برای سیستم بود اما از اندروید 8 بوسیله بعدِ گوگل با بازطراحی مکانیزم یادشده، آن را به یک قابلیت مبتنی پیاده شدن اپلیکیشن تغییر کرد.

در ابتکاری ترین نسخه های اندروید، کاربر می تواند بخش «نصب اپلیکیشن از منابع ناشناس» را در تقدیر تنظیمات حمایت اندروید مشاهده کند و به اپلیکیشن هایی که از این منابع دریافت کرده، اجازه ی نصب شدن بدهد.بازطراحی مکانیزم نصب اپلیکیشن های ناشناس از اندروید 8 باعث ایجاد یک حفره امنیتی شده است

در حفره ی امنیتی جدیدی که با نام CVE-2019-2114 ثبت شده، اپلیکیشن Beam خود بوسیله خود تو فهرست اپلیکیشن های مجوز دار قرار دارد. حضور در این سیاهه بوسیله معنی اخذ مجوزهایی مانند مجوزهای صادرشده برای اپلیکیشن های رسمی پلی استور است.

گوگل اطلاع دادن کرده، قرار نیست Beam مجوزهایی درون این سطح داشته باشد بلکه اپلیکیشن موردبحث تنها برای تبادل داده ها بین دو دستگاه طراحی شده است.

اکتبر سال ۲۰۱۹، اندروید اپلیکیشن Beam را از فهرست اپلیکیشن های دارای مجوزهای مشابه اپلیکیشن های رسمی پلی استور حذف کرد. با وجود این، میلیون ها کاربر اندروید هم چنان تو معرض خطر هستند. چنانچه کاربری سرو NFC داشته باشد و Beam روی گوشی او فعال باشد، هکر می تواند روی سیستم عامل او بدافزار انتصاب کند.

به دلیل اینکه Beam از کاربر التماس مجوز نمی کند، کلیک روی نوتیفیکشن دریافت فایل APK، اجازه نصب بدافزار را صادر می بطی ء. این خطر وجود دارد که کاربر با تخیل گرفتن پیغام به روزرسانی از طرف پلی استور، روی نوتیفیکشن تک نظر هکر کلیک کند.چطور می نبوغ از خطر در امن ماند؟

استعداد NFC به رخ پیش تصور روی گوشی هایی که اخیرا خبردار راسته شده اند، فعال است. بسیاری از صاحبان گوشی های هوشمندی که با سیستم عامل اندروید حکم می کنند، ممکن است تا الان از حیات این طور قابلیتی بیدار نشده باشند.مقاله های مرتبط:نسخه متاخر گوگل کروم اندروید رم بیشتری اشغال می کندتحقیقات گوگل به دلیل اسکن چهره افراد بی خانمان به حالت تعلیق درآمد

اطلاع خوب این است که قابلیت NFC تنها زمانی داخل دسترس خواهد بود که دو تلفن همراه نزدیک غم قرار داشته باشند و فاصله ی آن ها حداکثر ۴ سانتی متر باشد. این یعنی هکر باید گوشی خود را آن ناموس به گوشی فداکاری نزدیک کند که در بیشتر موارد برای او امکان پذیر نخواهد بود.

برای تکثیر ایمنی، وصیت می شود قابلیت NFC و سرویس Beam غیرفعال شوند. کاربرانی که از قانون اندروید به کارت های بانکی خویشتن متصل هستند و از آن برای پرداخت استفاده می کنند می توانند استعداد NFC را همچنان فعال نگه دارند اما بهتر است سرویس Beam را غیرفعال کنند. به علاوه، انتصاب به روزرسانی منتشرشده در اکتبر ۲۰۱۹ این حفره ی امنیتی را از بین می برد.بیشتر بخوانید:تلفن های هوشمند چگونه بخاطر احاطه بر عمر بشر به تکامل رسیدند؟نسخه جدید اندرویدی آفیس با ادغام ورد، اکسل و پاورپوینت منتشر شدهوش جعلی دیپ مایند بالاتر از ۹۹/۹۸ درصد از بازیکنان استارکرافت ۲ قرار گرفترابط کاربری گوگل هوم بوسیله روزرسانی شدگوگل با مبلغی دوبرابر مبلغ پیشنهادی فیسبوک، فیت بیت را تصاحب کرد
فعالیت هزاران هنرمند نام آشنا تو عرصه موسیقی درون سنندج باعث شده این خانه دادن به عنوان پایتخت موسیقی قلمرو شناخته شود.

 دی ماه گذشته، شهردار سنندج اطلاع دادن کرده حیات که یکی از برنامه های شهرداری و شورای اسلامی قریه درون این دوره مجاهدت در راستای ثبت جهانی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی دریونسکواست.

شهردار سنندج ابرام کرده وجود که: شهرداری متولی اصلی ثبت سنندج به عنوان قصبه خلاق موسیقی در یونسکو اقدامات مختلفی از جمله مطالعات و امکان سنجی را با همکاری موسسه توسعه دانش انجام داده است.

پروپوزال تخصصی بخش موسیقی توسط  حکیم حمیدرضا اردلان و مهدی احمدی تالیف شده بود.

پروپوزال سنندج شهر خلاق موسیقی،  با بازرسی شهردار سنندج مهندس سیدی، طبیب اسعد اردلان، دکتر فرزاد حاجی میرزائی و... و. به عنوان هسته اصلی شورای مدیریت دهات خلاق تدارک شده حیات. تو تحسین آواز کردی کردستان به سرافرازی نامدارانش تمام جسم ایستاد
پس از دورهای تمرینی، رانندگان فرمول یک ۲۰۱۹ برای گلچین خط داخل پیست هرمانوس رودریگز مکزیکوسیتی به میدان رفتند که درنهایت با پول پوزیشن مکس وشتاپن همراه شد. ولی توجه نکردن وشتاپن به پرچم زرد و کاهش ندادن سرعت خودرو باعث شد تا پس از مشق به حضور داوران فرا خوانده شود؛ در ادامه داوران سه رده جریمه برای این کار درون نظر گرفتند. درنتیجه راننده ی هلندی ردبول فردا رقابت حقیقی گرندپری فرمول یک مکزیک ۲۰۱۹ را از رله چهارم آغاز خواهد کرد. به این ترتیب چارلز لکلرک و فتل ازفراری درجایگاه مبدا و دوم قرار گرفتند و لوئیس همیلتون و وشتاپن از خطوط سوم و چهارم فتنه را استارت خواهند زد.



مانور نخست با عملکرد خوب لوئیس همیلتون و چارلز لکلرک ته یافت؛ در فتنه دوم هم، سباستین فتل و مکس وشتاپن عملکرد بهتری نسبت به دیگران داشتند. تمرین سوم که ساعاتی پیش بوسیله انتها رسید، با پیشتازی چارلز لکلرک و سباستین فتل همراه شد. در محک دوم خودروی آلبون تصادف شدیدی کرد که مسئولان آویشن مذکور برای قطعات یدکی آن بوسیله دردسر زیادی افتادند. نیز نزدیک بوسیله ۱۵۰ نفر از کارکنان و چندی از رانندگان دچار مسمومیت غذایی و شکم درد جدی شدند که این موضوع نگرانی یدکی برای آویشن ها خلق کرد؛ از جمله این موارد می قابلیت به شرایط بد پیر گسلی رمز کرد که البته با تلاش تیم تورو روسو برای مسابقه آماده شد.



وعده ی اول تعیین خط فرمول یک مکزیک با عملکرد بیش خوب رانندگان آویشن ردبول آغاز شد. درون این مرحله روبرت کوبیتسا، جورج راسل، رومن گروژان، کوین مگنوسن و لنس استرولاز راهیابی به مرحله ی دوم تعیین خط باز ماندند؛ جنین ی اول تعیین شیار با پیشتازی مکس وشتاپن، الکس آلبون و چازلر لکلرک به پایان رسید. 



دور دوم جنین ی گلچین خط گرندپری فرمول یک ۲۰۱۹ با پیشتازی همیلتون، بوتاس و فتل ادامه یافت؛ درحالی که آنتونیو جوویناتزی، کیمی رایکونن، دنیل ریکیاردو، نیکو هاکنبرگ و سرجیو پرز از راهیابی به وهله ی ثالث تعیین شیار بازماندند. به این نظام رانندگان تیم های مرسدس، فراری، ردبول، تورو روسو و مک لارن توانستند در مرحله ی پایانی تعیین شیار حضور داشته باشند.

مقاله های مرتبط:گرندپری سنگاپور ۲۰۱۹؛ پیروزی فتل و فراریگرندپری ایتالیا ۲۰۱۹؛ پیروزی لکلرک و فراری داخل مونزا

در نهایت دور سوم جنین ی تعیین شیار گرندپری ۲۰۱۹ فرمول یک مکزیک با پیشتازی مکس وشتاپن و ثبت زمان ۱ دقیقه و ۱۴/۷۵۸ نفس به پایان رسید. پس از وشتاپن، شوفر ی موناکویی فراری با ۰/۲۶۶ حین مغایرت در جایگاه دوم ایستاد. سباستین فتل با ۰/۴۱۲ اختلاف نسبت به طلایه درون جا سوم گلچین خط گرندپری فرمول یک مکزیک ایستاد. لوئیس همیلتون، الکس آلبون، والتری بوتاس، کارلوس ساینز، لندو نوریس، دنیل کویات و پیر گسلی نیز داخل رله چهارم تا دهم استراحت گرفتند. والتری بوتاس در آخرین جدیت ها برای کسب جایگاه بوسیله سختی با دیواره ی پیست برخورد کرد و خودرویش به شدت آسیب دید. پس از پایان محک به دلیل جزا ی سه رده ای بخاطر مکس وشتاپن، جایگاه رانندگان برای شروع فتنه با تغییراتی همراه شد و به این ترتیب راننده ی هلندی ردبول از شیار چهارم کار خود را آغاز می نرم. رانندگان فراری نیز خط اول را در اختیار خواهند داشت تا شانس بیشتری بخاطر پیروزی در گرندپری مکزیک داشته باشند.

خطرانندهتیم۱چارلز لکلرک  فراری۲سباستین فتل فراری۳لوئیس همیلتون مرسدس۴مکس وشتاپن   ردبول۵الکس آلبونردبول۶  والتری بوتاسمرسدس۷کارلوس ساینزمک لارن۸لندو نوریسمک لارن۹دنیل کویاتتورو روسو۱۰پیر گسلیتورو روسو

وهله ی حقیقی فرمول یک مکزیک ۲۰۱۹، روز یک شنبه ۵ آبان  ماه ۹۸ از ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.بیشتر بخوانید:نتایج آویشن رنو در گرندپری ژاپن ۲۰۱۹ مردود اطلاع دادن شدجایزه بزرگ فرمول یک ژاپن ۲۰۱۹ با قهرمانی مرسدس همراه شدتعیین خط گرندپری ژاپن ۲۰۱۹؛ پول پوزیشن برای فتل و فراریدور گلچین شیار گرندپری ژاپن ۲۰۱۹ به فردا موکول شدپیست یاس مارینا؛ میزبانی خاورمیانه از فرمول یک
تصاویر رسمی، دودمان هشتم گلف را مدرن و تاحدودی نزدیک به سبک نقشه کشی دیگر محصولات فولکس واگن علامت می دهد. نسبت بوسیله دودمان های گذشته، گلف ۲۰۲۰ دارای چهره ای اسپرت نمدار با المان های مدرن خواهد حیات. در چراغ های اصلی، نوار LED روشنایی روز با حالتی قرین به ابرو، شخصیت تهاجمی این علیه را تکثیر می دهد. جلوپنجره غصه بوسیله تبعیت از سبک چراغ ها، ساخته تر شده است. ورودی هوا در سپر، افزودن قابل توجهی نسبت بوسیله دودمان قبل دارد و دریافتن آرواره را برای گلف تداعی می کند. مدل سازی این خودرو، به ظرفیت دهی قد نیز بی توجه نبوده است و ضمن خمیدگی کاپوت جلو بوسیله جانب جلوپنجره، خطوطی هماهنگ با پیمانه ی چراغ های اصلی دارد.



نمای جانبی حزن با شیار عمیقی در راستای دستگیره ها استواری شده است که علاوه پیاده شدن تکثیر حس اسپرت گلف، این خودروی کوچک را حجیم تر جلوه می دهد. چراغ های پشت، کاملا وفادار به واژه طراحی فولکس واگن تفاوت چندانی با نمونه های مانند در تیگوان و اطلس ندارند. البته اختلاط درپوش قوطی و سپر با حجم دهی چشم نواز، چراغ هشدارهای ساخته و اگزوزهای دوگانه که چهارچوب نقره ای دارند، گلف ۲۰۲۰ را مدرن و فراتر از یک خودروی اقتصادی جلوه می دهد.



طبق انتظار، گلف GTE با اندکی اختلاف ظاهری نسبت بوسیله میزان ی استاندارد تولید خواهد شد. این علیه پلاگین هیبرید، با افزایش افزار اسپرت در نمای رو به رو، حالت لانه زنبوری در سپر، رکاب های فلزی آیرودینامیک و پیشگاه ورودی وحدت برق بخاطر شارژ باتری ها ارائه می شود. تولید نسخه ی کامل برقی گلف از سال آینده متوقف خواهد شد تا راه برای فروش فولکس واگن I.D 3 هموار شود.



شاید نمای دل گلف ۲۰۲۰ نسبت به قبیله قبلی، مخرب و فراتر از خواهش باشد؛ اما باید پیش روی کرد که درون طراحی داخلی این خودرو تیمار هیچگاه شباهتی به مدل های گذشته وجود ندارد و این بخش، بوسیله طاسی تغییر کرده است. افزار روی داشبورد، متمرکز بر شوفر هستند و خبری از دکمه های بی شمار یا کلیدهای گردان نیست. نمایشگر لمسی مرتبط با سیستم سرگرمی، متشابه محصولات مرسدس بنز و بی ام و، استثنا از داشبورد دیده می شود و اندکی متمایل بوسیله جانب راننده است. پشت امر هم پنل تمام دیجیتال و تخت بود دارد که احتمالا در مدل های پایه، عقربه های آنالوگ خواهد داشت. در تصاویر منتشر شده، نور رزین با رنگ های قابل تنظیم در خط افقی میان داشبورد دیده می شود تا فضای روبروی شاگرد (سرنشین کنار شوفر) را تزئین کند. وسایل فلزی یا پلاستیک نقره ای ته رنگ داخل خروجی های تهویه مطبوع، پیرامون قسمت قسمت کردن دنده، حکم و تو درها، درک یک هاچبک لوکس را بوسیله سرنشین فولک وگن گلف ۲۰۲۰ خواهد عدالت.



ابعاد خودرو، طول ۴.۲۸ متر با ارتفاع ۱.۴۶ متر و فاصله محورهای ۲.۸۴ متر را پوشش خواهد داد. با این حساب، سلاله هشتم گلف نسبت بوسیله مدل قبلی، ۲۰ سانتی متر اضافه طول محور خواهد داشت که تأثیری چشم گیر درون صبر سرنشیان دارد.

آمار کنجکاو تر از پیشرانه ها و شرایط متخصص گلف، به محض رونمایی رسمی این خودرو داخل همین مطلب به روزرسانی خواهد شد؛ اما می نبوغ انتظار داشت تجنیس هایی بین نسخه های پرفروش تبار هفتم و استاندارد متاخر حیات داشته باشد. به حدس فراوان، نسخه ی پایه مجهز به پیشرانه ی یک لیتری توربوشارژ با غلبه ۱۱۶ اسب تبخیر خواهد بود که مدل قبلی را تو زمان ۹.۷ دم به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رساند و میانگین استفاده بنزین ۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد داشت. همچنین تولید گلف ۲۰۲۰ با پیشرانه های ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۱۵۰ اسب بخار و ۲ لیتری توربودیزل ۱۵۰ اسب تبخیر محتمل است.

این مطلب، به روزرسانی خواهد شد.بیشتر بخوانید:داچیا داستر؛ دومین خودرو پرفروش اروپا در ماه اوتتویوتا از کوپن GR اسپرت رونمایی کردتویوتا یاریس 2020 رونمایی شدفولکس واگن از سرمایه گذاری ۱/۴ میلیارد دلاری در ترکیه پشت نشینی کردنگاهی عمیق به ون فولکس واگن T6.1 کالیفرنیا