مجله اینترنتی پاسبون

امروزه بیمارستان ها درسراسر دنیا برای دستیابی بوسیله داده ها دقیق به مشیت تعمیر تجهیزات پزشکی با مشکلاتی رادیکال مشت و چنگال نرم می کنند، این مشکلات امروزه بوسیله دلیل دنیاگیری کروناویروستا حد زیادی افزایش مشخص کرده اند و حاجت به نوعی بانک اطلاعاتی تمامیت شدیدا درک می شود. تکنیسین های حوزه ی پزشکی به دفعات گفته اند شرکت های تولیدکننده ی تجهیزات، داده های مربوط به محصولات سندیت را دردسترس استراحت نمی دهند و بنابراین تعمیر آن ها کاری متجاوز ابکی است. به دلیل فردی هایی که امروزه برای سیر تکاملی کردن اعمال شده اند، شاق موردبحث تا اینکه ابدار پر حرارت از قبل می شود.

به نعوظ متعارف نمایندگان شرکت های تولیدکننده ی تجهیزات پزشکی نمی توانند خودشان را با افزایش میزان تقاضا برای تعمیر محصولات تطبیق دهند، حتی اگر این امکان همچنین برای افراد موردبحث فراهم شود، نمی توانند همچون تکنیسین های مرزوبوم ی پزشکی سریع عمل کنند؛ تکنیسین هایی که امروزه وظیفه ی واقعی تعمیرات را عهده دار هستند. متأسفانه تکنیسین های حوزه ی پزشکی امروزه مجبورند ساعاتی تمام در اینترنت به دنبال اطلاعات دقیق تجهیزات بگردند تا توانایی تعمیر آن ها را پیدا کنند. این اتفاق باعث یواش شدن سیلان تعمیر می شود و چالش هایی جدی ایجاد می درنگ.

شماری از همکاری ها نظیر مایندری (Mindray) به تکنیسین ها امکان می دهند بوسیله رایگان داده ها و داده ها حیاتی موردنیاز برای مرمت برگ را گرفتن کنند. همچنین از زمان دنیاگیری کووید ۱۹ برخی دیگر از مؤسسه ها اسناد مربوطه را بوسیله مجانی منتشر کرده اند، اما هنوز غصه امکان دسترسی به داده ها بسیاری از برگ بود ندارد.

iFixitبه طور معمول هنگام کالبدشکافی دستگاه های الکترونیکی در اطلاع دادن ظاهر می شود و کاربران نیز این مشارکت را با به دلیل کالبدشکافی های دقیق محصولاتی بسان گوشی موبایل می شناسند. iFixit که تو سال ۲۰۰۳ بانیان گذاری شده و دکه مرکزی آن در کالیفرنیا فراغت دارد روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد از این پس ترانه دارد بیشتر تمرکز خویشتن را به موضوعات عمده تر معطوف کند. براساس این اطلاعیه طی دو ماه اخیر تقریبا نیمی از کارکنان iFixit به طور ویژه روی ساخت دیتابیس تعمیر محصولات پزشکی متمرکز شده اند؛ دیتابیسی که خویشتن iFixit از آن بوسیله عنوان «ارشد ترین دیتابیس تعمیر تجهیزات پزشکی » یاد می یواش. بدین نظام iFixit ترانه دارد روند مرمت تجهیزات پزشکی را برای تکنیسین ها بسیار ساده تر از قبل نرم.

آن نعوظ که iFixit اعلام می کند، بانک اطلاعاتی این مؤسسه شامل بیش از ۱۳ هزاره دفترچه ی راهنما از محصولات شرکت های مختلف است که امکان دسترسی بوسیله آن ها بوسیله مجانی برای همگی وجود دارد. درکنار کارکنان iFixit شمار درخورتوجهی از متخصصان مملکت ی بهداشت بخاطر راه اندازی بانک اطلاعاتی موردبحث تلاش کرده اند. 



کایل وینز، مدیرعامل مؤسسه ی iFixit تو اطلاعیه ای می گوید: «وضع اندازی بانک اطلاعاتی متاخر مسئولیتی بیش مجلل بود و ما دلگشا شانس بودیم که کمک و حمایت متجاوز از ۲۰۰ کتاب دار و نهادهای بایگانی کننده ی داده ها را از سراسر کشور آمریکا با خویشتن داشتیم. بایگانی کنندگان مهیا درون دانشگاه ها و تاریخ خانه های عمومی، مؤسسه های پژوهشی، شرکت های مرزوبوم ی بیمه و درنگ ادوات و البته متخصصان مملکت ی پزشکی همه وقت با نرخ شان را دراختیار ما قرار دادند. این افراد درمجموع هزاران زمانه صرف کردن سازماندهی پرونده های بی حساب کرده و آن ها را درون سیستمی شایان جست و جو جای داده اند».

در بخشی از وب سایت روش اندازی شده توسط iFixit تماشایی اسامی نهادهایی که بوسیله صورت داوطلبانه بخاطر راه اندازی این بانک اطلاعات غنی همکاری کرده اند، هستیم که از بین آن ها می توانیم به شماری از دانشگاه ها، کتاب ساختمان ها و تا اینکه انبازی هایی شهرت آشنا نظیر لینکدین اشاره کنیم.

راه اندازی چنین پروژه ی عظیمی تا امروز تقریبا غیرممکن به رویت می رسید، ولی تقلا های شبانه یکروز کارمندان iFixit به همراه صدها نفر دیگر درنهایت باعث بهره برداری از بزرگ ترین بانک اطلاعاتی مرمت برگ پزشکی شده است. امروزه دنیاگیری ویروس کرونا مشکلاتی مهم حتی برای برگ پزشکی ایجاد کرده و وجود چنین دیتابیسی می تواند مزیت هایی بسیار به همراه بیاورد. IFixit درون بخشی از اطلاعیه ی خود می گوید کاربردهای بانک اطلاعاتی جدیدش فراتر از بلای ناگهانی کووید ۱۹ می رود.

iFixit اعلام می کند که بانک اطلاعاتی اش فعلا در اول سیاق قرار دارد و بوسیله ممارست زمان غنی تر خواهد شد. این مؤسسه به صراحت در اطلاعیه ی جدید خود اطلاع دادن می بطی ء که این پروژه هیچ نحو درآمد مالی بوسیله دنبال ندارد. IFixit دسترسی بوسیله تمامی داده ها دیتابیس را به صورت کاملا مجانی امکان پذیر کرده است و از این سر صرفا نیت دارد قضیه تعمیر تجهیزات را بخاطر تکنیسین ها سهل نم از قبل کند. درضمن این پروژه هیچگاه نحو فعالیت تبلیغاتی نخواهد داشت. iFixit از تمامی تکنیسین های پزشکی در سراسر گیتی احضار می کند با چسبیدگی بوسیله اجتماع ی ایجادشده توسط این مؤسسه داخل راستای بهبود هرچه بیشتر بانک اطلاعاتی جدید شلنگ بردارند. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درون این رابطه دارید؟بیشتر بخوانید:iFixit ازطریق نور ایکس مجیک کیبورد آیپد پرو 2020 را بررسی کردiFixit جزئیات قطعات قابل تعویض بین آیفون SE جدید و آیفون 8 را منتشر کرددسترسی کسب وکارها به پایگاه داده های دولتی تسهیل می شودمک بوک ایر 2020 نمره تعمیرپذیری ۴ از ۱۰ از iFixit اخذ کردفناوری های خوانش و کنترل ذهن داخل راه هستند؛ جامعه آمادگی آن ها را دارد؟
  • ۹۹/۰۳/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی