مجله اینترنتی پاسبون

هواوی و سامسونگ بیش از هر شرکت دیگری در بازار گوشی های تاشدنی (Foldable) فعالیت کرده اند و فرم فاکتور محصولات آن ها تفاوت هایی رادیکال با یک دیگر دارد. سامسونگ پارسا است تا شدن گوشی ها به سمت داخل بهترین نوع نقشه کشی برای آن ها است؛ اما هواوی دیدن متفاوتی دارد. سامسونگ تاکنون گوشی های تاشدنی گلکسی فولد و گلکسی Z فلیپ را رونمایی کرده که گرچه تفاوت های زیادی با بی آرامی دارند، اما هر دو به سمت درون تا می شوند. درحالی که میت X و میت Xs هواوی به سمت بیرون تا می شوند.



گفته می شود سامسونگ می خواهد درون نسل بعدی گوشی های تاشدنی خود همچنان به نقشه کشی نسل ابتدا پا بند بماند. بنابراین گلکسی فولد ۲ که بوسیله تری رسانه ها از آن با نام گلکسی Z فولد ۲ یاد کرده اند، فرمی مانند به کتاب خواهد داشت و برخی بهبودها نسبت به گلکسی فولد ۱ به خود خواهد نظر. با این حال آن طور که به نظر می رسد هواوی می خواهد فرم فاکتور گوشی های تاشدنی خود را تغییر دهد. مقابل معلومات فاش شده، گوشی تاشدنی بعد اینده هواوی به سمت داخل تا خواهد شد.

تاکنون چند وعده تماشاگر اشاره شدن به گوشی جدید هواوی با صیت میت ایکس ۲ بوده ایم، با این حال چینی ها به تازگی پتنت جدیدی ثبت کرده اند که به موبایلی با شهرت هواوی میت وی (Huawei Mate V)اشاره می بطی ء. نام گوشی به شکل غیرمستقیم، طراحی متفاوت آن را نسبت بوسیله میت X و میت Xs مدال می دهد.



حرف V تو نام گوشی تاشدنی جدید هواوی احتمالا اراده دارد نشان دهد که این گوشی همچون کتاب بسته می شود. ثبت شدن پتنت جدید به ۲۸ آوریل ۲۰۲۰ (۹ اردیبهشت ۱۳۹۹) برمی گردد و این یعنی هواوی تصمیم خود را خلال چند ماه اخیر گرفته است.

انتظار می رود چینی ها در حول و حوش ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) گوشی تاشدنی جدید خود را رونمایی کنند. شکی نداریم که هرچه به پاییز نزدیک نم شویم، مقیاس معلومات فاش شده از هواوی میت V بیشتر خواهد شد. گوشی های تاشدنی عموما نرخ زیادی دارند؛ باید ببینیم که درنهایت قیمت گوشی هواوی میت V چقدر تعیین می شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت در این زمینه چیست؟بیشتر بخوانید:اپل از روش ویژه ای برای ساخت نمایشگر انعطاف پذیر آیفون تاشدنی استفاده می کنداطلاعات بیشتری از گوشی های جدید سری Q ال جی منتشر شدتاریخ معرفی وان پلاس نورد احتمالا برای ۳۱ مقصد تعیین شده استشیائومی دو گوشی جدید با دوربین های ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی می سازدگوشی تاشدنی بعد اینده سامسونگ Galaxy Z Fold 2 نام دارد
  • ۹۹/۰۴/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی