مجله اینترنتی پاسبون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز کارشناسان می گویند با توجه بوسیله جمعیت ۱.۳ میلیارد نفری هندشمار یک میلیون تک عفونت کرونا نسبتا پایین است، اما این رقم در ماه های آینده با انجام بیشتر آزمایش و بیدار آمدن فشار بیشتر به نظام مراقبت های بهداشتی که بی قراری اینک به آستانه اشباع رسا است، تکثیر خواهد یافت.

پاندمی کرونا درون هفته های اخیر در هند از بزرگترین شهرها به مناطق حومه ای و شهرهای عرشه گسترش یافته است و این ناحیه با متعاقب قاعده گذاشتن روسیه به رده سومین تو میان کشورهای بیشتر تک بیماری گویا است.

مقامات این هفته محدودیت های جدیدی اعلام و نواحی قرنطینه جدیدی را درون چندین قریه تعیین کرده اند، از یکسره در ایالت عمدتا روستایی بیهار تو شرق هند و منطقه صنعتی بنگلور در جنوب هند که موارد بیماری در آنها بلندی گرفته است.

ولی مقامات در اعمال قرنطینه و نگهداشتن آدم درون خانه ها بوسیله مشکل برخورده اند.

هند روز جمعه ۳۴۹۵۶ عفونت جدید را اخبار کرد و به این نظام احصائیه کل موارد کرونا بوسیله ۱۰۰۳۸۳۲ تک و شمار اجل های ناشی از آن بوسیله ۲۵۶۰۲ مورد روان است.

آمریکا و برزیل که انباشتگی هایشان کمتر از یک سوم انباشتگی هند است- بوسیله زیبایی با ۳.۶ میلیون و ۲ میلیون مورد تو رده های مقدمه و دوم شیوع استراحت دارند.

متخصصان همه گیرشناسایی می گویند هنوز هند احتمالا ماه ها با چسبیدگی به اوج شیوع کرونا بور دارد.

پاندمی کرونا که در چهار ماه گذشته هند را درنوردیده است، کمبودهای متعددی را در نظام نگهداری بهداشتی این ناحیه که سال ها دستخوش کمبود بودجه، پزشک و تخت بیمارستانی است، آشکار کرده است.
  • ۹۹/۰۴/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی