مجله اینترنتی پاسبون

هجدهم شهریور، سونی با پراکندن تیزری اطلاع دادن کرد که قصد دارد ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) «مفهومی جدیدی» در دنیای عکاسی شناساندن کند. این مراسم آنلاین سه گانه شنبه ی این هفته برگزار می شود و طبق ادعای افشاگران، راحتی است محفلی برای رونمایی دوربین Sony a7C باشد. طبق نوشته ی برخی رسانه ها، سونی در این مراسم کلکسیون ی جدیدی از لنزها را نیز با حرف V در نامشان رونمایی می کند. 

در فاصله ی اندک باقی مانده تا آغاز رسم سونی، شمایل این دوربین تو دنیای واقعی دیده شده است. این تصویر به ما امکان می دهد نگاهی دقیق تر به دوربین متاخر سونی بیندازیم. تصاویر فاش شده تمامی شایعه هایی را تأیید می کنند که تاکنون درباره ی دوربین سونی a7C شنیده ایم. شایعه ها می گفتند با دوربین فول فریم کامپکتی طرف هستیم که منظره یاب الکترونیکی (EVF) آن به گوشه ی بدنه منتقل شده و کیت لنز جدیدی دارد. 

شب گذشته، اولین تصویر فاحش شده ی منتسب به دوربین سونی a7C داخل وب سایت سونی آلفارومرز نمایان شد. در شمایل زیر، دوربینی را می بینیم که فردی در دست نگه داشته شده است. همچنین چنانچه مداقه کنید، می بینید که روی لوگو دوربین با نوارچسب سیاه رنگ پوشانده شده است. 



ساعاتی پس از افشای تصویر بالا، تصاویر دیگری حزن از دوربین جدید سونی در شبکه های اجتماعی مشاهده شد. این کود نوکیشیتا در توییتر دست بوسیله فرمان شدو رندرهای ظاهرا رسمی محصول را دردسترس مخاطبان قرار عدل. رندرهایی که نوکیشیتا هویدا کرد، تقریبا طولانی شنیده ها درباره ی Sony a7C را تأیید می کنند. براساس ادعاهای نوکیشیتا، دوربین جدید سونی حسگر ۲۴ مگاپیکسلی دارد و عریض ی ایزو (ISO) آن برابر با ۱۰۰ تا ۵۱،۲۰۰ است.



همچنین، گفته می شود دوربین جدید سونی از سیستم لرزه گیر تو داخل جثه (IBIS) و تصویربرداری متوالی با نرخ حداکثر ۱۰ فریم برثانیه پشتیبانی می کند. سونی a7C ورق نمایش LCD چرخان و کیت لنز ۶۰-۲۸ میلی متری f/4-5.6 خواهد داشت. 

موافق تصاویر معین شده، انتظار داریم دوربین جدید سونی منظره یابی الکترونیکی داشته باشد که تو بسرنوشت شوم دچار کردن مرکزی بدنه استراحت ندارد و به گوشه ی سمت چپ نقل مکان شده است. همین موضوع باعث می شود که a7C تا حدی همچون استاندارد فول فریم Sony a6600 به نظر برسد.



زمان زیادی تا اعلام مشخصات فنی رسمی دوربین متاخر سونی باقی نمانده است. درحال حاضر، تقریبا تمامی اطلاعات مربوط به دوربین a7C واضح شده اند؛ بااین حال، مشتاقیم ببینیم که سونی می خواهد چه جایگاهی برای دوربین متاخر خویشتن در میدان تعریف کند. a7C قرار است جانشینی برای Sony a7 III با طراحی متفاوت باشد؟ سونی با این دوربین جدید، کدام مقدر شدن از بازار را هدف قرار می دهد؟ به حدس زیاد، سونی بخواهد با دوربین جدیدش، ولاگرها و یوتیوبرها را کمال مطلوب قرار دهد. 

چند روز پیش، رسانه ی سونی آلفارومرز داخل گزارشی مدعی شد که دوربین سونی a7C از همان صفحه عرضه چرخان دوربین  A7sIII بهره می برد. همچنین طبق گفته ی این رسانه، دو دوربین یادشده نوعی الگوریتم فوکوس خودکار دارند. گفته می شود که دوربین a7C می تواند ویدئوهای 4K را با نرخ ۳۰ فریم برثانیه ضبط کند. این دوربین سونی به باتری NP-FZ100، محضر USB Type-C، میکروفون داخلی، جک ۳٫۵ میلی متری هدفون، وای فای و بلوتوث مجهز است.



گفته می شود بدنه ی دوربین a7C سونی بیش از ۲،۱۰۰ دلار نرخ دارد. با این برچسب قیمتی، نمی توانیم a7C را داخل قسمت قسمت کردن ی دوربین های اقتصادی و میان رده جای دهیم؛ آن اندوه درحالی که می توان با پرداخت ۱،۰۰۰ دلار دوربین کانن EOS RP و با صیقل ۱،۴۰۰ دلار دوربین نیکون Z5 را بیع.بیشتر بخوانید:وارسی رویارویی آمپر با کنسول های سلسله بعدی و کارت های گرافیک RDNA 2مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسچرا دوربین های بدون آینه کوچک پر حرارت نیستند؟اولین عکس دیجیتالی ۳۲۰۰ مگاپیکسلی جهان ثبت شدکانن آزمایش دوربین ۹۰ مگاپیکسلی EOS R5s را آغاز کرده است؟
  • ۹۹/۰۶/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی