مجله اینترنتی پاسبون

از زمانی که به فکر داریم، در فصل های سرد سال و مخصوصا پاییز، ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا اجتناب ناپذیر بوده است. ویروس های سرماخوردگی در این فصل ها با تضعیف جهیز ایمنی بدن منجر به بروز بلای ناگهانی های مختلفی می شوند. از طرفی امسال با همگی گیری کرونا درون سرتاسر دنیا پاییز متفاوت لطافت را پیش رو خواهیم داشت که می توان آن را شاداب ترین و خطرناک ترین برگ ریزان تاریخچه تا به امروز وصف کرد. درون خزان امسال ویروس های متاخر آنفولانزا درکنار ویروس همه گیر و خطرناک کرونا و بروز آلرژی های فصلی منجر به خلق کردن بحران های مبصر تازگی خواهند شد و به همین دلیل، خودمراقبتی و تعظیم پروتکل های بهداشتی، بیش از پیش ضرورت پیدا کرده است.

علیرضا زالی، فرمانده عملیات مقابله با کرونا داخل کلان شهر تهران، در نشست ستاد حکمرانی بیماری کرونا در دهکده تهران اعلام کرد که درحال حاضر کرونا از مرز یک همه گیری و بیماری بیولوژیک گذشته و مؤلفه های اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و سیاسی را همچنین دربرگرفته است. وی ایجاد علائم تنفسی و آلرژی در منفصل برگ ریزان و ورود موج متاخر H1N1 را متجاوز سراسیمه کننده دانست و پاییز امسال را سخت ترین برگ ریزان معاصر معرفی کرد.

زالی با ابراز نگرانی نسبت به ابتدا موج ثالث مصیبت داخل پاییز، از ضرورت ادامه ی فردی ها در این گسستگی سخن گفت. به عقیده زالی آغاز فعالیت های آموزشی و تکثیر استعمال از وسایل حمل و نقل عمومی، یکی از راه های افزایش کرونا است و به همین برهان احتمال می رود حضرت فیزیکی بصیرت آموزان درون مدارس کاهش یابد. به گفته ی حاکم ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران، ۲۷ درصد انتقال بلای ناگهانی کووید ۱۹ در ادوات حمل و نقل اشتراکی اتفاق می افتد.

بوسیله نقل از ایسنا، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان بطرف خانه تهران، کرونا را عامل شورش های اقتصادی حال حاضر دانست و اخبار کرد که کمبود متمایز های PMI در بکلی دنیا (شاخصی که بهبود شرایط کسب وکار را علامت می دهد) و کوچک خیس شدن آن تا اختتام حاکمیت کرونا بر جهان، ادامه خواهد داشت.

زالی همچنین بوسیله تبعات ویروس کرونا و قابل مقایسه نبودنش با پدیده های غریزی دیگر اشاره کرد و ظن از بین رفتن این ویروس تو فطرت را حداقل داخل بازه ی زمانی کوتاه غیرممکن دانست. وی افزود که برابر مطالعات بین المللی، تغییر شگرفی درون ساختار ویروس رخ نداده و تغییرات آب و هوایی نیز روی آن بی تأثیر بوده است. زالی تغییرات کرونا را صرفا در نمونه پراکندن پذیری بیشتر آن در محیط های مدنی و پرتردد دانست.مقاله های مرتبط:فرمانده عملیات مدیریت کرونا درون تهران: ادعای ضعف کرونا، شعاری هیجانی استوضعیت کلان قریه تهران در ابتلا بوسیله کرونا



علیرضا زالی آمار جمعیتی استان تهران را حدود ۱۴ میلیون و ۸۰۰هزار نفر تقویم زد و با اشاره بوسیله چگالی بالا و انبوهی جمعیت در مناطق جنوبی شهر، مراعات بهداشت و پروتکل های بهداشتی را چالشی جدی در این مناطق پرجمعیت دانست.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان ایالت تهران، فاکتورهای زیادی را در کنترل کرونا در این شهر دخیل دانست که یکی از آن ها روانی ی حاشیه نشینی و سکونت های غیررسمی داخل این استان است. وی با اخبار بالاترین آمار حاشیه نشینی تو تهران، این نوع سکونت ها را عاملی بخاطر هبوط شرایط اقتصادی و بهداشتی در پاندمی کرونا دانست. زالی درگاه ۴۰ درصد از اتباع سایر کشورها داخل ایالت تهران را زیاد خطرآفرین توصیف کرد و اعلام کرد که درگاه این افراد به صورت غیرقانونی درون کشور، آن ها را از رجوع به پزشک حین مبتلا به کرونا غم منصرف می درنگ.

علیرضا زالی جمعیت روزانه ی شناور تو تهران را بالغ بر یک میلیون نفر عنوان و اخبار کرد که این جمعیت می تواند آمار متجاوز خطرناکی از بیماران کرونایی را بوسیله سیستم بهداشت و علاج افزایش کند. وی تردد ۴۰۰ هزار خودرو از استان البرز به تهران را همچنین پدیده پیچیده و مشخصه ی بطرف خانه تهران دانست.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا درون کلان بخانه برگشتن تهران از دراختیار داشتن ۱۲ هزار تخت درمانی در درمانگاه های دانشگاهی تهران و علاج ۸۵ درصد بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان ها اطلاع رحم. وی نیز اخبار کرد که تهران تا به امروز برای علاج مبتلایان به کرونا با کاستی سریر های بیمارستانی رو به رو نشده است؛ بااین حال پروژه ی بیمارستان های شهدای تجریش، امام خمینی (ره)، فیروزآبادی و شهر قدس، جهت اضافه ظرفیت درمانگاه ها تا ابتدای خزان وارد مدار نمایش ی خدمات درمانی و بهداشتی خواهد شد.

زالی با اشاره به ارتقای حجم بخش های درمانی، بوسیله اهمیت غربالگری همچنین اشاره کرد و فعالیت ۹۰ مرکز تمامیت سلامت ۱۶ و ۲۴ ساعته را یادآور شد. مقصود از غربالگری، وقوف زودرس یک بیماری تو جامعه است، تا به این ترتیب با حاضر شدن امکان مداخله و مدیریت پیش گیری از آن بیماری، نمونه اجل ومیر یا ابتلا بوسیله آن بیماری کاهش یابد.

حاکم عملیات مقابله با کرونا درون کلان بخانه برگشتن تهران نیز از ایجاد کمیته اپیدمیولوژیک در ستاد مقابله با کرونا شناسایی قسط و مقرری این ستاد را نگاهی آکادمیک به مغز مولد پایه مبتلایان به قیافه مستمر دانست. وی بالا وجود داشتن تراز این عدد را نشان دهنده شیوع بیشتر بیماری دانست. زالی همچنین از اجرای ۳۶۴ پروژه کیلینیکال علمی و افتتاح طرح یک مسکن یک پایگاه مصونیت در ناحیه نیز اطلاع داد.

علیرضا زالی با رمز به اینکه کانون حقیقی شیوع بیماری، تجمعات و دورهمی ها است، رعایت پروتکل های بهداشتی را در برگزاری سنت عزا محرم ضروری دانست و از نظارت کارشناسان بهداشت هر سه دانشگاه استان تهران، بر نحوه ی اجرای دستورالعمل ها شناسایی داد.بیشتر بخوانید:کاستاریکا آنتی بادی های اسب را به عنوان درمان کووید ۱۹ آزمایش می کندنحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید چگونه خواهد بود؟چرا پیش روی بوسیله تنهابودن بغرنج است؟ علائم انزوا و نحوه ی مدیریت آنبرای درامان ماندن از ابتلا به کرونا درون جلسه کنکور چه کارهایی انجام دهیم؟ساخت اسپری قدرتمندی بخاطر محافظت دربرابر کووید ۱۹
  • ۹۹/۰۵/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی