مجله اینترنتی پاسبون

با رونمایی خودروهیبرید گیبلی در ماه گذشته، مازراتی اهداف خود را برای تازه کردن طولانی سبد محصولات اخبار کرد. این خودرو که کوچک تر از سایر سدان های مازراتی است، باردیگر تیتریک رسانه ها می شود؛ چون خودروساز مودنا عزیمت دارد نسخه ی قدرتمند تروفئو (Trofeo) را برای گیبلی نمایش دهد. خیر عزب مازراتی گیبلی، بلکه خودرو کواتروپورته (Quattroporte) نیز با همان پیکربندی تقویت شده ی تروفئو رونمایی می شود.



مانند مازراتی لوانته تروفئو (Levante Trofeo)، این دو سدان تند نیز از پیشرانه ۳/۸ لیتری خورجینی هشت سیلندر توئین توربو تاسیس فراری بهره می برند. دقیقا متشابه شاسی بلند مازراتی، جدیدترین خودروهای اضافه شده به اختلاط تروفئو از ۵۸۰ اسب تبخیر غلبه و ۷۳۰ نیوتن متر گشتاور و حداکثر سرعت ۳۲۶ کیلومتربرساعت بهره می برند که آن ها را بوسیله نوک تیز ترین سدان های مازراتی دگرگونی می کند.

گیبلی تروفئو استیل تر از کواتروپورته تروفئو است؛ به همین دلیل، دو دهم ثانیه زننده نم بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد و برای انجام این کار فقط به ۴/۳ حین زمان حاجت دارد. درحالی که لوانته تروفئو خودرویی فراهم به سیستم تمام چرخ محرک (AWD) است، این دو سدان قدرتمند و تقویت شده منحصرا با جهیز محرک عقب و دیفرانسیل خبط محدود ارائه می شوند. جعبه کنگره ی خودکار هشت سرعته ZF مواجب دارد درون هر سه گانه مدل تروفئو، قدرت خروجی را به چرخ های خروجی بفرستد.



گذشته از به دست آوردن قدرت پیشرانه ی فراری، استاندارد های تروفئو مازراتی گیبلی و کواتروپورته تزیینات قرمزرنگ دارند تا از نظر بصری ظاهر متمایزی با سایر مدل ها داشته باشند. چراغ های عقب اصلاح شده با وحی از طرح چراغ عقب 3200 GT و خودرو مفهومی آلفیری (Alfieri) انتصاب شده اند و سپر جلو ارامش شده نیز با جلوپنجره و قطعات تزیینی فیبرکربنی نمایش می شود.

مازراتی کاپوت جدیدی با مجاری هوای دوگانه به عزم یخ کنندگی بهتر پیشرانه برای گیبلی تروفئو نصب کرده که همان طرح کاپوت لوانته تروفئو را دارد. هر دو سدان مازراتی روی رینگ های ۲۱ اینچی می نشینند؛ درحالی که شاسی اهتزاز لوانته می تواند به مجموعه ای از رینگ های بزرگ برنده ۲۲ اینچی مجهز شود.مقاله های مرتبط:مازراتی گیبلی هیبرید معرفی شدمازراتی گیبلی گرن لوسو، رونمایی شد

تغییرات تا داخل کابین همچنین ادامه پیدا می کنند و در آنجا مبلمان و قطعات تزیینی مخصوص Trofeo وجود دارد. بااین حال، بزرگ ترین تحول سیستم سرگرمی پیشرفته است که حالا به جای نمایشگر ۸/۴ اینچی قبلی، صفحه عرضه لمسی ۱۰/۱ اینچی قرار می گیرد. این نمایشگر خیر عزب بزرگ تر است؛ بلکه با گرافیک بهتر و رزولوشن بیشتر صفحه نمایش عرضه می شود.

ممکن است افرادی بخواهند پس از این تاحدممکن خودروهای مازراتی گیبلی خواه سری تروفئو مجهز بوسیله پیشرانه فراری را بوسیله دست آورند؛ اما چنین چیزی در آینده مقدور نخواهد بود؛ زیرا لوئیس کامیلری، مدیرعامل فراری، قبلا گفته بود که پس از انقضای سازش فعلی، قرارداد عرضه ی پیشرانه را برای مازراتی تسلسل نخواهد کرد. کامیلری ارزیابی زده است که آخرین خودرو مازراتی فراهم به پیشرانه ی باریک شده تو مارانلو در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ نمایش خواهد شد.



ناگفته نماند درحالی که قبلا پیشرانه V8 داخل گیبلی استفاده نشده بود، کواتروپورته آن را سال ها تو تیپ GTS داشته است. درحالی که جایگزین یمین مازراتی گیبلی زودتر از سال ۲۰۲۴ بوسیله میدان نمایش نخواهد شد، موافق اطلس ی طرز محصولات این شرکت، نسخه ی کاملا جدید کواتروپورته در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد. خواست می جوی که استاندارد های آینده از پیشرانه ی خورجینی سه گانه لیتری جگر استوانه تویین توربو مازراتی برخوردار شوند. این پیشرانه Nettuno نام دارد و نهم سپتامبر روی خودرو سوپراسپرت MC20 رونمایی خواهد شد.بیشتر بخوانید:ابرخودرو برقی هیدروژنی هایپرین XP-1 رونمایی شدبنتلی بنتایگا اسپید 2021 معرفی کردن شدبرند آیونیک، زیرمجموعه متاخر هیوندای معرفی شدسایپا شاهین مدل ۹۹؛ قیمت، مشخصات فنی، امکانات و همگی آنچه باید بدانیدتسلا ارتقای بطی ء افزاری جدیدی برای سیستم تعلیق نمونه اس و ایکس منتشر کرد
  • ۹۹/۰۵/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی