مجله اینترنتی پاسبون

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، متن پیام جامعه مدرسین مرزوبوم علمیه قم در پی تصادم بیروت به شرح کوچکتر است:

تصادف حزن انگیز و ماندگی بار غلیان درون بیروت و جانباختن و مجروح شدن جمع کثیری از مردم لبنان موجب تألم و تأثر گردید.

جامعه مدرسین مرزوبوم علمیه قم ضمن ابراز همدردی با مردم شریف لبنان این حادثه ترسناک و بیماری بار را بوسیله مردم، دولت، به خاص حزب الله مقاوم و قراول لبنان و قطب مجاهد آن سیدحسن نصرالله تسلیت شرف می نماید و از خداوند متعال بخاطر جان باختگان طلب رحمت و بخشش و برای مجروحان،شفای عاجل مسئلت دارد.

با توجه به حجم گسترده نیستی ها و تخریب زیرساخت های اساسی، مردم مؤمن و انسان خودی ایران کمک های مادی و معنوی خویشتن را به جانب لبنان سرازیر خواهند کرد و چون همیشه محبت و یکدلی خویشتن با لبنان را به ارائه خواهند گذاشت.

قطعاً در آینده روبرو خواهد شد که مسئولیت اصلی عارضه پهلو عهده چه کشورهایی است. ولی این واقعیت نباید نادیده محزون شود که امروز دشمنان محور مقاومت و لبنان متحد، بیشترین روزی را از این اتفاق دربند اند. اگرچه سبب سانحه هنوز به طور کامل نمایان حلق ولی شواهد بی شماری حیات دارد که از دست های پشت پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در شکافتن خون بار بیروت خبر می دهد و سوءظن وقوع یک اقدام تروریستی جنایت کارانه را محکمی می کند. لذا هوشیاری و انسجام ملی مردم لبنان اهداف و برنامه های دشمنان لبنان را خنثی و بی اثر خواهد کرد.

لبنان این روزها همچون دیگر کشورهای جماز و مبارز در ضیق تحریم ها و تهدیدهای آمریکا و استکبار جهانی به سر می برد. وضعیت مهیب پیش آمده نیز محنت ها و آلام را دوچندان کرده است. اما لبنان تو این شرایط حساس با راحتی و بصیرت، مخاطرات و محنت های پیش آمده را مدیریت خواهد کرد و دشمنان وحدت و حیثیت لبنان را ناکام خواهد گذاشت. این ملت رشید مجال محک گری و تفرق انگیزی را به دشمنان قسم خورده خود یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی نخواهد رحم و با همت و تکیه بوسیله خاطرجمعی و نجابتی که دارد سربلند و فاتح پاینده خواهد ماند.

انشاءالله مصایبی که پیاده شدن معلول این تصادف بر مردم مقاوم و شریف لبنان واردشده است، با لطف و رحمتِ مضاعف الهی جبران گردد و پرچم حرمت و فخر کردن این مردم شرافتمند با همت و سعی فداکارانه مردم لبنان و معاون و همیاری ملت های اسلامی همچنان برافراشته و در بلند پاینده بماند. ویدئو | لمحه ترکیدن بیروت از ۲ زاویه بدیع
  • ۹۹/۰۵/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی