مجله اینترنتی پاسبون

به گزارش ایسنا، نصیب و قسمت الکترونیکی به عنوان یکی از بنیادی ترین بسترهای نمایش خدمات نصیب و قسمت به مردم، شفافیت فرآیندها و نظارت کارآمد می تواند فساد را به طور جدی لب کن و توسعه مستقر اجتماع را تسهیل کند. این موضوع از واقعی ترین مباحثی بوده که وزارت ارتباطات و فناوری داده ها از نخستین روزهای دولت دوازدهم بوسیله پیگیری و اجرای آن توجه مدال داده است.

قضا و قدر الکترونیکی بوسیله معنای مکانیزاسیون اقدامات تویی موسسه ها، اتوماسیون اداری، ساختن وب سایت اطلاع رسانی، احداث مرکز داده و یا ابتیاع تجهیزات گران ارزش پر اب افزاری عاری تفسیر اقتصادی نیست، بلکه تعامل پذیری دستگاه ها شامل اتصال و تبادل را معنا می دهد. این جریان پیوند فرآیندهای بین دستگاهی و امکان بازرسی دستگاه ها بر یکدیگر مورد نظر است.

یکی از فرآیندهایی که به تحقق طالع الکترونیک معنا می بخشد، کاهش کاربرد از کاغذ تو خدمات دولتی است. داخل حالی که این روزها تقریباً تمامی خدمات درون وب سایت دستگاه ها موجود است، شاید ارائه از بروشورهای کاغذی که چندان مورد استفاده نیستند، چندان منطقی نباشد. همچنین یکی دیگر از اقدامات، حذف قبوض کاغذی است که همین حالا همبسیاری از قبوض به صورت غیرحضوری و آنلاین صیقل می شود.

به گفته امیر ناظمی - مهتر راه اندازی فناوری معلومات سرزمین - نمی توان مدعی دولت الکترونیک وجود ولی ساده ترین اصول یعنی حذف کاغذ را عجیب گرفت. امیدواریم سازمان ها با بارگذاری بروشورهایشان بنیاد تداوم و دسترسی بهتر را برای شهروندان فراهم آورند. رویکرد خدمات شهروندمحور نمایشگاه امسال (الکامپ) تنها در عرضه خدمات نیست، بلکه تو رفتارها غم هست.

پیش از این ناظمی درباره ی اقدامی که بخاطر پیاده سازی طالع الکترونیکی و همچنین حفاظت از محیط زیست عمل شده تشریح داده بود: برای حفاظت از فضا زیست،ارائه بروشور کاغذی را داخل سالن دولت و دستگاه ها ممنوع کرده و کمی را تو وب سایت خودمان ایجاد کردیم که خدمات وسیله ها در آنجا آمده است.
  • ۹۸/۰۴/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی